IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
Az IKRON Kft. 20 éves szakmai múlttal rendelkező IT vállalkozás. Alapítása óta foglalkozik szoftverfejlesztéssel és rendszerfelügyeleti szolgáltatásokkal, teljes körű információ-technológiai megoldásokat nyújt ügyfeleinek. A cég kiemelt hangsúlyt fektet a minőségi szolgáltatásokra, ezért 2007-ben ISO 9001 típusú minőségirányítási rendszert vezetett be, 2009-ben megnyerte a Gazdasági Presztízs Díjat, 2014-ben pedig Pegazus díjban részesült dinamikus gazdasági teljesítményéért. Az IKRON portfóliójának első számú terméke a Magyar Termék Nagydíjas PEAS Vállalatirányítási Rendszer, kifejezetten a hazai KKV-k igényeire tervezve. A PEAS kistestvére a felhőalapú Plutius ERP, ami elsősorban a mikro- és kisvállalkozások igényeit elégíti ki: gemifikációs prototípusának kifejlesztése 2017-ben kezdődött. A vállalat 40 munkavállalóval, tapasztalt programozói- és rendszergazda csapattal rendelkezik. Az IKRON Kft. partnerei: Te-Di Trade Kft., Doktor24 Medicina Zrt., SÜD-BAU Kft.
Temékeink
PEAS Cloud Vállalatirányítási Rendszer
PEAS Betanítás/Bevezetés
PEAS Hardver Csomag
SMS - Stream Management System
PEAS Vállalatirányítási Rendszer
PEAS Vállalatirányítási Rendszer (pEASY)
PEAS Vállalatirányítási Rendszer (PLUS)
PEAS Vállalatirányítási Rendszer (PRO)
Honlap (vállalati portál)
PEAS ERP üzleti felhőszolgáltatás
Plutius ERP üzleti felhőszolgáltatás
Plutius ERP-PRO csomag (üzleti felhőszolgáltatás)
Esettanulmány
Minden vállalkozás gazdaságos működésének és nyereséges fenntartásának elengedhetetlen feltételévé vált egy vállalatirányítási rendszer megléte. A kapitalista erkölcsök mentén szerveződő szabad piacon az ERP-k egyre szélesebb spektruma jelenik meg, így az azt alkalmazni kívánó vállalkozások a bevezetés pillanatában nehéz döntés előtt állnak. De melyek azok a kritériumok, amik alapján választanak? Ha korábban mégsem a legmegfelelőbb rendszer mellett tették le voksukat, mennyivel nyújthat többet egy másik? Az IKRON Kft. Rádió88-cal készített esettanulmánya választ adhat ezen egyszerűnek tűnő, ám mégis bonyolult kérdésekre.
Váczi Zoltán gazdasági vezetővel és Nacsa Norbert programigazgatóval folytatott beszélgetésünk során kiderült, hogy a Rádió88 korábbi működésének legfőbb problémáját a használatban lévő heterogén ügyviteli szoftverek integritásának hiánya jelentette. Az egyik program a munkával kapcsolatos feladatokat kezelte, a másik a számlák, pénzügyek és a partnerek nyilvántartásáért volt felelős. Mivel tevékenységük alapvetően projektalapú munkavégzést igényel, fontos szempont volt a feladatok delegálhatósága és nyomonkövethetősége is, így esett választásuk a PEAS Vállalatirányítási Rendszerre. A rádió több munkatársa végez irodán kívüli munkát. Éppen ezért, a kiválasztási folyamat meghatározó kritériuma volt a felhő alapú működés, mely lehetőséget biztosít az adatok helytől független, azonnali elérésére.
„Döntésünket tovább erősítette a PEAS logikus felépítésű modulstruktúrája, mely elősegíti és támogatja az akadálytalan munkavégzést.” – mondta Váczi Zoltán. Nem elhanyagolható továbbá az sem, hogy az ERP kifinomult, könnyen beállítható jogosultsági szintekkel védi a rádió adatait. Mindenki csak ahhoz fér hozzá, amire munkája elvégzéséhez szüksége van.
A beszélgetésből kiderült, hogy a rádióadó menedzsmentje, a rendszer inicializálása után, a vállalat működésében 20%-os hatékonyságjavulást tapasztalt. „Az említett szám azért tekinthető magasnak, mert az előző programokkal külön-külön is elégedettek voltunk.” - fűzte hozzá Nacsa Norbert, a rádió programigazgatója.
„A PEAS Vállalatirányítási Rendszer bevezetését követően az adatduplikációk megszűntek és a céges munkafolyamatok összehangolása és nyomon követése leegyszerűsödött. Ez azt eredményezte, hogy ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy folyó ügyeik kezelésével és az azokhoz tartozó munkafolyamatokkal kapcsolatban mindig naprakész, pontos információkkal rendelkezünk. Véleményem szerint olyan esszenciális tényező ez, mely hozzásegít a fogyasztó és szolgáltató közti bizalmi kapcsolat kiépüléséhez.” - vonta le a konklúziót Váczi Zoltán.
Váczi Zoltán gazdasági vezetővel és Nacsa Norbert programigazgatóval folytatott beszélgetésünk során kiderült, hogy a Rádió88 korábbi működésének legfőbb problémáját a használatban lévő heterogén ügyviteli szoftverek integritásának hiánya jelentette. Az egyik program a munkával kapcsolatos feladatokat kezelte, a másik a számlák, pénzügyek és a partnerek nyilvántartásáért volt felelős. Mivel tevékenységük alapvetően projektalapú munkavégzést igényel, fontos szempont volt a feladatok delegálhatósága és nyomonkövethetősége is, így esett választásuk a PEAS Vállalatirányítási Rendszerre. A rádió több munkatársa végez irodán kívüli munkát. Éppen ezért, a kiválasztási folyamat meghatározó kritériuma volt a felhő alapú működés, mely lehetőséget biztosít az adatok helytől független, azonnali elérésére.
„Döntésünket tovább erősítette a PEAS logikus felépítésű modulstruktúrája, mely elősegíti és támogatja az akadálytalan munkavégzést.” – mondta Váczi Zoltán. Nem elhanyagolható továbbá az sem, hogy az ERP kifinomult, könnyen beállítható jogosultsági szintekkel védi a rádió adatait. Mindenki csak ahhoz fér hozzá, amire munkája elvégzéséhez szüksége van.
A beszélgetésből kiderült, hogy a rádióadó menedzsmentje, a rendszer inicializálása után, a vállalat működésében 20%-os hatékonyságjavulást tapasztalt. „Az említett szám azért tekinthető magasnak, mert az előző programokkal külön-külön is elégedettek voltunk.” - fűzte hozzá Nacsa Norbert, a rádió programigazgatója.
„A PEAS Vállalatirányítási Rendszer bevezetését követően az adatduplikációk megszűntek és a céges munkafolyamatok összehangolása és nyomon követése leegyszerűsödött. Ez azt eredményezte, hogy ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy folyó ügyeik kezelésével és az azokhoz tartozó munkafolyamatokkal kapcsolatban mindig naprakész, pontos információkkal rendelkezünk. Véleményem szerint olyan esszenciális tényező ez, mely hozzásegít a fogyasztó és szolgáltató közti bizalmi kapcsolat kiépüléséhez.” - vonta le a konklúziót Váczi Zoltán.
Weboldal: