DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A DMS One prémium work management szoftvereket fejleszt, megoldásainkat több mint 3500 ponton vezették már be. A cégek DMS work management rendszerekkel digitalizálják a számla- és szerződéskezelést, a beszerzési, a HR és ügyfélszolgálati folyamatokat, vállalatvezetést. Szabványirányítási (SOP), Task Management és Workflow rendszereinket is előszeretettel használják a vállalatok. Speciális dokumentumtáraink, dokumentumkezelő rendszerünk egyes területeken piacvezető. Horizontális szemlélettel, a folyamatokat a középpontba állítva valósítjuk meg a vállalati digitalizációt. Rendszereinket több mint 20 éve fejlesztjük, mindig nagy figyelmet fordítva a piacon megjelenő, funkcionális igényekre. Nagy figyelemmel fordulunk ügyfeleink felé, magas szinten támogatjuk a bevezetést és a szoftverhasználatot, ami megkülönböztet minket versenytársainktól.
Temékeink
Esettanulmány
Peck Snack Kft.
A vállalatot 1998-ban családi vállalkozásként hozták létre. Az egykori 600 m²-es üzem a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően mára 6000 m²-es gyárrá nőtte ki magát. 1999-ben a vállalat belépett a horvátországi piacra, ahol a fogyasztók szavazatai alapján 2010-ben és 2011-ben is elnyerte a Superbrands minősítést termékei, valamint szolgáltatásai elismeréseként.
A kezdetben egy másik sütőipari franchise hálózat részeként működő vállalkozás 2011 januárjában önállósult teljesen mint Pek-Snack látványpékség hálózat. Termékeiket jelenleg két országban, összesen több mint 1400 látványpékségben kínálják partnereik frissen sütve.
Számukra az a fontos, hogy minőségbiztosítási szempontból az esetleges hibalehetőségeket minimalizálják, az iratkezelési határidőket be tudják tartani, és a cégen belül ne sikkadjon el semmilyen lényeges információ. Korábban előfordult, hogy kifutottak a határidőkből vagy rendkívül nagy energiát igényelt a partnereikkel folytatott több éves levelezés visszakeresése.
Szervezeti egységre és jogosultságokra elkülönítve, speciális dokumentumokként kezelik az élelmiszeripar szigorú szabványait, melyek iktatása és verziózása a dokumentumkezelő rendszernek a normál szolgáltatásai között található. Illetve a hivatali szervekkel történő kommunikáció rögzítését is el tudják végezni a szoftverben, ami támogatja a visszakereshetőségét.
A munkatársak, akiknél jelentős dokumentumáramlás folyik, pozitívan értékelik a rendszert, és az elégedettséget növeli, hogy a szoftver is folyamatosan fejlődik.
A pénzügyi bizonylatok rögzítése és ezek publikálása a szervezeti egységek felé, valamint a számla ellenőrzési folyamat támogatása megvalósul.
Könnyen üzemeltethető a rendszer, igazán elenyésző, amikor foglalkozni kell vele. Mivel a megoldás böngésző alapú, ritkán előfordul, hogy a Windows frissítéseknél technikai malőrök keletkezhetnek, de ez sem akkora munka, ami egy ekkora rendszernél egyébként ne lenne elfogadható. Tehát szó sincs arról, hogy bevezettek egy bonyolult rendszert, ami miatt aztán még embereket kell felvenni, hogy működtessék.
A bevezetés mellett gyakorlatilag a régi adataik feldolgozását is vállaltuk, ami teljesen zökkenőmentesen zajlott.
A vállalatot 1998-ban családi vállalkozásként hozták létre. Az egykori 600 m²-es üzem a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően mára 6000 m²-es gyárrá nőtte ki magát. 1999-ben a vállalat belépett a horvátországi piacra, ahol a fogyasztók szavazatai alapján 2010-ben és 2011-ben is elnyerte a Superbrands minősítést termékei, valamint szolgáltatásai elismeréseként.
A kezdetben egy másik sütőipari franchise hálózat részeként működő vállalkozás 2011 januárjában önállósult teljesen mint Pek-Snack látványpékség hálózat. Termékeiket jelenleg két országban, összesen több mint 1400 látványpékségben kínálják partnereik frissen sütve.
Számukra az a fontos, hogy minőségbiztosítási szempontból az esetleges hibalehetőségeket minimalizálják, az iratkezelési határidőket be tudják tartani, és a cégen belül ne sikkadjon el semmilyen lényeges információ. Korábban előfordult, hogy kifutottak a határidőkből vagy rendkívül nagy energiát igényelt a partnereikkel folytatott több éves levelezés visszakeresése.
Szervezeti egységre és jogosultságokra elkülönítve, speciális dokumentumokként kezelik az élelmiszeripar szigorú szabványait, melyek iktatása és verziózása a dokumentumkezelő rendszernek a normál szolgáltatásai között található. Illetve a hivatali szervekkel történő kommunikáció rögzítését is el tudják végezni a szoftverben, ami támogatja a visszakereshetőségét.
A munkatársak, akiknél jelentős dokumentumáramlás folyik, pozitívan értékelik a rendszert, és az elégedettséget növeli, hogy a szoftver is folyamatosan fejlődik.
A pénzügyi bizonylatok rögzítése és ezek publikálása a szervezeti egységek felé, valamint a számla ellenőrzési folyamat támogatása megvalósul.
Könnyen üzemeltethető a rendszer, igazán elenyésző, amikor foglalkozni kell vele. Mivel a megoldás böngésző alapú, ritkán előfordul, hogy a Windows frissítéseknél technikai malőrök keletkezhetnek, de ez sem akkora munka, ami egy ekkora rendszernél egyébként ne lenne elfogadható. Tehát szó sincs arról, hogy bevezettek egy bonyolult rendszert, ami miatt aztán még embereket kell felvenni, hogy működtessék.
A bevezetés mellett gyakorlatilag a régi adataik feldolgozását is vállaltuk, ami teljesen zökkenőmentesen zajlott.
Weboldal: