Innosmart Informatika Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az Innosmart Kft. egy hazai tulajdonú szoftverfejlesztő és tanácsadó vállalkozás. A cég zászlóshajója a saját fejlesztésű IBSystem Integrált Vállalatirányítási és Költségvetési rendszer, valamint kapcsolódó ügyviteli termékek, mint ügyfélkapcsolat kezelő rendszer, vezetői információs rendszer, továbbá kiegészítő webes alkalmazások. Mintegy 120 hazai, elsősorban közép- és nagyvállalat a partnerünk, akik vállalati folyamataik kezelésére használják szoftvereinket és veszik igénybe szoftverkövetési, helpdesk és tanácsadási szolgáltatásainkat. Bővülő cégünk jelenleg mintegy 50 fős csapata a fiatal, törekvő munkatársak mellett rutinos, tapasztalt rókákból áll.
Temékeink
Esettanulmány
A társaság az ország egyik legnagyobb árbevétellel rendelkező magyarországi vegyi anyag kereskedelmi és disztribútor vállalkozása. Vegyi anyagok, kemikáliák, műtrágya és ipari szerelvények nagykereskedelmével foglalkozik.
A Novochem Kft. a növekedésének és az új piaci kihívásoknak köszönhetően azzal a problémával szembesült, hogy a használatban lévő nyilvántartásai nem biztosítanak gyors és pontos információt, ezáltal a vevők és szállítók megszokott minőségű kiszolgálását. Nem minden esetben felelnek meg a
törvényi előírásoknak és rugalmatlanok az új kereskedelmi, valamint a szervezeti változások következtében fellépő igények megvalósítására.
Innosmart Kft. a feladat megoldására az IBSystem rendszert egyedi fejlesztésekkel bővítette ki. A projekt során további funkciókkal bővült:
• Készletgazdálkodási modul: speciális tétel szintű munkaszám használat, munkaszámos készletkezelés, nyilvántartás valamint göngyöleg és konténerkezelés. SEVESO nyilvántartó rendszer, és a raktárak tárhelyes kezelését biztosító készletkezelő rendszer.
• Pénzügyi modul: hitelkeret nyilvántartás, késedelmi kamatkezelés megújítása.
• Jövedéki nyilvántartó és jelentés készítő
program.
• Elő-, és utókalkulációs modul ügynöki
jutalék és rabat elszámoló programokkal.
• Növény védőszer, gázosítószer engedélykezelő program.
• ADR fuvarokmány készítő, nyilvántartó rendszer.
• Vezetői információs rendszer bővítése
(Működő tőke, pénzforgalom lekérdezések)
A projekt során az infrastruktúra megújítása keretében olyan eszközök is használatba kerültek (iKalk, iPortál) melyekkel az informatikus munkatársak költséghatékonyan, önálló lekérdezésekkel, kimutatásokkal tudják támogatni az operatív és a döntéshozói folyamatokat.
A Novochem Kft. a növekedésének és az új piaci kihívásoknak köszönhetően azzal a problémával szembesült, hogy a használatban lévő nyilvántartásai nem biztosítanak gyors és pontos információt, ezáltal a vevők és szállítók megszokott minőségű kiszolgálását. Nem minden esetben felelnek meg a
törvényi előírásoknak és rugalmatlanok az új kereskedelmi, valamint a szervezeti változások következtében fellépő igények megvalósítására.
Innosmart Kft. a feladat megoldására az IBSystem rendszert egyedi fejlesztésekkel bővítette ki. A projekt során további funkciókkal bővült:
• Készletgazdálkodási modul: speciális tétel szintű munkaszám használat, munkaszámos készletkezelés, nyilvántartás valamint göngyöleg és konténerkezelés. SEVESO nyilvántartó rendszer, és a raktárak tárhelyes kezelését biztosító készletkezelő rendszer.
• Pénzügyi modul: hitelkeret nyilvántartás, késedelmi kamatkezelés megújítása.
• Jövedéki nyilvántartó és jelentés készítő
program.
• Elő-, és utókalkulációs modul ügynöki
jutalék és rabat elszámoló programokkal.
• Növény védőszer, gázosítószer engedélykezelő program.
• ADR fuvarokmány készítő, nyilvántartó rendszer.
• Vezetői információs rendszer bővítése
(Működő tőke, pénzforgalom lekérdezések)
A projekt során az infrastruktúra megújítása keretében olyan eszközök is használatba kerültek (iKalk, iPortál) melyekkel az informatikus munkatársak költséghatékonyan, önálló lekérdezésekkel, kimutatásokkal tudják támogatni az operatív és a döntéshozói folyamatokat.