DREAM4SYS Korlátolt Felelősségű Társaság

DREAM4SYS Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Vállalkozásunk az információtechnológia percról percre változó igényeit tekinti kihívásnak és egyben állandóan inspiráló környezetnek is. Ügyfeleink napi ügyviteli folyamatainak optimalizálása és informatikai támogatása mellett rendszerműködési elveket kutatunk és fejlesztünk, hogy a jövőben számos jelenlegi kihívás megoldódjon.

Esettanulmány

Az esettanulmány tárgyát képező Bács-Kiskun megyében működő, az 1980-as években létrehozott családi vállalkozás, mely közel 20 fős létszámával 2 telephelyen szolgálja ki országos megrendeléseit. A cég családi hagyományait folytatva öröklődik generációkon át, azonban a technológiai megoldások a 40 éves működés alatt keveset változtak.
A korszerűtlen, közel 40 éve működő megoldások a megrendelések kiszolgálásának idejét 120%-kal hosszabb idő alatt tudták megvalósítani. A két telephely közötti informatikai rendszer hiánya a gyártási folyamatok pontatlan megvalósítását eredményezték, olykor duplikációkat vagy hiányos teljesítéseket okoztak.
A két telephely közötti kommunikáció e-mailben zajlott, és csak az adott munkafolyamatok végén, vagy vége után több órával értesítették csak a következő folyamat szereplőit.
A nem megfelelő alapanyagkészlet-nyilvántartás a gyártásban is sokszor nem várt leállásokat okozott, mely növelte az időráfordítást a rendelések teljesítésénél.
A telephelyeken a hálózati korszerűsítés után a hardver eszközök és a hímzőipari berendezések beszerzése és beüzemelése is feladat volt, valamint az ezekhez kapcsolódó workflow átalakítása.
A projekttel megteremtettük a vezetői információs rendszer számítógépes feltételeit, bevezettünk egy ügyfélkezelési rendszert, a két telephely számítástechnikailag összekapcsolásra került.
A cég a megismert és megszerezhető piaci technológiai újítások bevezetésével növelni szerette volna termelési hatékonyságát,
Így valósulhatott meg a technikai, technológiafejlesztés is (pl. hímző gépek, mintakészítő gép, új varrógépek, stb.).

Napjainkra országos ismertséget szereztek, termékeiket megelégedéssel használják a szálloda és vendéglátóiparban, a családi vállalkozás digitálisan és informatikai infrastruktúrában is megfelelően felkészült web alapú kereskedelem és a korszerű gyártás működtetésére.

Weboldal: