Enterprise Soft Kft

Enterprise Soft Kft

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Cégünk, az Enterprise Soft Kft. 2006-ban alakult azzal a céllal, hogy szolgáltatásai révén segítse a magyarországi és külföldi, kis- és középvállalatok üzletvitelét és hozzájáruljon üzleti eredményeik javításához.
Filozófiánk szerint egy hatékony vállalatnak kizárólag a termékeihez és szolgáltatásaihoz kapcsolódó hozzáadott érték növelésére kell fókuszálnia, minden más az értékteremtéshez csak közvetve kapcsolódó tevékenységet érdemes professzionális partnerre bíznia. Ahhoz, hogy ez valóra váljon, szükség van egy korszerű ügyviteli rendszerre, optimalizált belső működésre és olyan kiszervezett folyamatokra, amelyek hatékonyabban és kisebb költséggel működnek, mintha azt a vállalat belső erőforrásaival valósította volna meg.
Szolgáltatásainkat igyekeztünk úgy kialakítani, hogy az ügyviteli rendszerek bevezetésétől és üzemeltetésétől kezdve a pályázati tanácsadáson át egészen a jogi tanácsadásig, egy integrált szolgáltatási portfoliót biztosítsunk partnereinkkel együttműködve ügyfeleink számára.
Ügyfeleink és partnereink egy olyan üzleti „család” részévé válnak, ahol lehetőséget biztosítunk egymás termékeinek és szolgáltatásainak megismerésére, üzleti tapasztalatok kicserélésére, valamint rendezvényeink és képzéseink révén új ismeretek megszerzésére.
Az SAP Business One, Microsoft Dynamics NAV és CRM, valamint Microsoft Sharepoint rendszerek bevezetése és fejlesztése mellett hatékony üzleti működés szaktanácsadással, egyedi rendszerek fejlesztésével (befektetési portfolió, kockázatmenedzsment, stb.) is foglalkozunk.
Véleményünk szerint a tartós és eredményes üzleti kapcsolat három pilléren nyugszik: a kölcsönös bizalmon, a jó minőségű szolgáltatáson, valamint a kedvező árakon.
Az Enterprise Soft Kft. legjobb tudása szerint igyekszik megfelelni e három elvárásnak.

Esettanulmány

A Tar Csavar Kft. 1992 februárjában nyitotta meg első kereskedését Sárváron, ahol eleinte kötőelemeket és csapágyakat forgalmaztak. Termékpalettájukat folyamatosan bővítették és jelenleg közel 40.000 különböző terméket kínálnak ügyfeleinknek.

Szaküzleteikben és webáruházukban különböző ipari karbantartóanyagok; hegesztés technikai anyagok; vágókorongok; ékszíjak és szimeringek; vasanyagok és vasalatok; munkavédelmi termékek; kézi- és elektromos szerszámok; kert, műhely és barkács felszerelések; valamint rögzítés-, ragasztás- és csiszolástechnikai eszközök közül lehet választani.
Jelenleg 4 dunántúli városban - Sárvár, Szombathely, Győr, Pápa - rendelkeznek szaküzletekkel, raktárbázisokkal, ahol felkészült szakemberek várják vevőiket. A gyors kiszolgálást a közel 40.000 különböző terméket magában foglaló készletük teszi lehetővé.

Ügyfelünk működésének komplexitása és kereskedelmi tevékenységének területi kiterjedtségé valamint alkalmazottiak számának növekedése egyre nagyobb kihívást jelentet az üzleti folyamatok hatékony szervezése és kontrolja szempontjából.
A több telephelyen szétosztott raktárkészlet, készletszintek, beszerzési folyamatok optimális menedzselése integrált informatikai rendszer alkalmazásának hiányában szinte lehetetlen feladatnak bizonyult. Az egyes telephelyek nem láttak rá a többi telephelyen lévő készletekre, ezért indokolatlanul magas készleteket halmoztak fel, amely a lekötött tőke mértékét az optimális szint felett tartotta.
A menedszment nehezen látta az éppen nyitott folyamatokat, feladatokat, nem rendelkezett átfogó képpel pénzügyi és operatív szempontból a cég működésévek kapcsolatban.
Ügyfelünknél az SAP Business One ügyviteli rendszer és hozzá kapcsolódó Webáruház bevezetése mellett döntött.

Jelenleg az értékesítési és megrendelési folyamat minden lépését az SAP rendszer támogatja, így pontosan követhető, hogy a cég milyen ajánlatokat adott ki, azok közül melyek kerültek megrendelésre, kiszállításra és számlázásra.
A naprakész raktárkészlet minden kereskedelmi egység vonatkozásában egyidejűleg ellenőrizhető és a vevői rendelések függvényében az elérhető készlet a megfelelő szállítói rendelések révén optimális szinten tarható.
A beszerzési folyamatot az anyagszükséglet tervezési rendszer funkció révén pontosan tudja ügyfelünk tervezni, így a készletszint 20%-al csökkenthetővé vált.
Az SAP Business One automatikusan hajtja végre a könyvelési tranzakciókat, így a pénzügyi osztály pontosan tudja követni az aktuális készlet értékeket, bevételeket és kiadásokat.
Menedzsment több, mint 50 kimutatás révén tekintheti át a cég működését átfogó vagy akár analitikus szinten.
Az SAP-ba integrálodó Webáruház az on-line rendelések azonnali feldolgozását teszi lehetővé.
Összességében az SAP rendszer bevezetése hozzájárult a működési folyamatok jobb áttekinthetőségéhez, a készletszint csökkentéséhez, menedzsment információk javításához. Jelenleg körülbelül 40 fő használja napi rendszerességgel az alkalmazást.