Enterprise Communications Magyarország Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
Az Enterprise Group az innovatív informatikai és infokommunikációs szolgáltatások és megoldások egyik vezető hazai rendszerintegrátora. Üzletágaink komplex megoldásokat kínálnak az infokommunikáció (ICT), a mérnöki tervezés és termékéletciklus-menedzsment (PLM), az integrált medikai szoftverfejlesztés (eHealth), az informatikai tanácsadás és SAP bevezetés (Consulting), valamint a hi-tech fejlesztések területén (Industry). Meghatározó szerepet töltünk be a hazai vállalatok és intézmények informatikai és telekommunikációs rendszereinek továbbfejlesztésében közvetlenül és közvetve elősegítve eredményességük javítását. A magas minőségi színvonal, a megbízhatóság, a folyamatos innováció, a műszaki fejlesztés, a vevőközpontú szemlélet, a társadalmi környezet gazdagítása, a nyitott kommunikáció eredményezi sikeres, stabil kapcsolatainkat, vevőink hosszú távú elégedettségét. Informatikai szolgáltatásainkat elsősorban nagy- és középvállalatoknak, illetve államigazgatási intézményeknek kínáljuk. Ügyfeleink közé tartozik többek között a Magyar Honvédség, a Honvédelmi Minisztérium, a Magyar Nemzeti Bank, a Paksi Atomerőmű Zrt., a Magyar Villamosművek Zrt., az OTP Bank Nyrt., az SAP Hungary Kft., továbbá az Országos Rendőrfőkapitányság és az Országos Mentőszolgálat. Vállalatunk kiemelt figyelmet fordít az államigazgatási intézmények szektor specifikus IT fejlesztési és biztonsági igényeire. Minősítéseink és referenciáink, továbbá tapasztalatunk garantálják az összetett megoldások minden igényt kielégítő testre szabását, valamint a hosszú távú stabil együttműködést. A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatósággal (KEF) kötött keretszerződésünk alapján jogosultsággal rendelkezünk, hogy központosított közbeszerzés keretében különböző szolgáltatásokat és megoldásokat szállítsunk ügyfeleink részére. Száz százalékban magyar tulajdonú vállalatunk 2010-ben a több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkező Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. felvásárlásával indult, és kezdetben a jogelődtől örökölt üzleti kommunikációs és rendszerintegrációs szolgáltatást kínált. 2011-től stratégiai átalakulásunkat követően Enterprise Group néven kibővített portfólióval, új üzletágakkal állunk ügyfeleink rendelkezésére. Célunk, hogy az ügyfeleink számára kiépített rendszerek a jelen kihívásai mellett a jövő kérdéseire is választ adjanak, ezért a vállalati informatikai megoldásainkat a valódi szükségletek innovatív megközelítésével, megbízhatóan és magas szakmai színvonalon állítjuk össze.
Temékeink
Esettanulmány
A Delta-Tech Kft. egyedi célgépeket, gépipari berendezéseket fejleszt és gyárt. 3 telephellyel rendelkezik. A központi telephely Balassagyarmaton van, de rendelkezik Győrött és Bátonyterenyén is egy-egy irodával, összeszerelő üzemmel. 17 tervező mérnök dolgozik a cégnél, ebből 6 tervező a győri irodában, 9 Balassagyarmaton, a többiek Bátonyterenyén dolgoznak. A tervezők Solid Edge tervező szoftverrel terveznek. A cégvezetés részéről elvárás volt, hogy a tervezők csoportmunkában együtt tudjanak dolgozni, és a terméket, a célgépeket, egyszerre tudják tervezni. A célgép különböző egységeit, párhuzamosan, akár egymás munkáját, meg tudják nézni. Ehhez a Solid Edgehez tartozó Solid Edge Insight rendszert használják. A győri és a balassagyarmati telephelyen rendelkezésre áll egy-egy nagyteljesítményű Windows Server, amelyen Microsoft Sharepoint Foundation üzemel.
A megoldandó feladatok a működésből adódtak. Hogyan lehet 17 belső valamint projektenként egy-két külsős tervező munkáját valamint a megrendelővel folyamatos kapcsolattartást biztosítani. A megrendelőkkel hagyományos módon tartották a kapcsolatot, ami azt jelentette, hogy a szükséges állományokat e-mailen tömörítve (ZIP) fájlok használatával küldték el. Ugyan így kapták vissza az állományokat a külsős tervezőktől valamint a megrendelőtől. A ZIP állományok tartalmát mindig ki kellett csomagolni, és újra meg újra beleilleszteni az aktuális projekt struktúrába.
A tervezők egy megosztott mappát használtak az adatok tárolására. A megosztott mappa egy Linux szerver volt. A hálózat véges sebessége miatt nem lehetett a projektek tervezési feladatait megoldani, mivel olyan mennyiségű adat keletkezett a tervezés során, több 10 GB, amelyet nem tudott kiszolgálni a hálózat és a szerver, arról nem is beszélve, hogy a közös munka nem volt megvalósítható fájlrendszerbe.
A csoportmunka alapvető követelménye, hogy a Solid Edge modellekről, bármelyik pillanatban meg lehessen mondani, hogy melyik tervező tervezi (kinél van kivéve), mikor módosult utoljára, van-e a 3D-s modellhez kapcsolódó gyártási rajz. Az sem hátrány, ha a 3D-s modell beépülésit le lehet kérdezni a rendszerből. A csoportmunka e követelményeit nem lehet fájlrednszerben megoldani, mert ilyen adatokat nem lehet eltárolni a fájlrednszerben. Ehhez adatbázis használatára van szükség.
A megrendelővel való e-mail alapú kapcsolattartás sem volt megfelelő. Körülményes és hosszantartó a ZIP fájlok küldése valamint azok újbóli projekt struktúrába való beillesztése. Felmerült az igény egy korszerűbb, átláthatóbb adatcserére, amelyben akár a partner, ott tudja szerkeszteni, megnézni a dokumentumot, ahol azokat kezelni fogják.
A Microsoft Sharepoint Foundation bevezetése a Delta-tech Kft.-nél az összes felvetett problémára megoldást tud adni. A Microsoft Sharepoint Foundation mögött nagyteljesítményű Microsoft SQL szerver dolgozik, így a Solid Edgeben készült tervezési adatok tulajdonképpen egy adatbázisban tárolódnak. Az összes gyártási információ, az alkatrészek közötti kapcsolat, beépülése, melyik tervező szerkeszti a dokumentumot, ki van-e adva a dokumentum, mind-mind a lekérdezhető egy pillanat alatt.
Módosításkor a Solid Edge mindig csak a módosulásokat tölti vissza a szerverre. A tervező gépén használt Solid Edge Insigh cacheben a fájlok mindaddig megmaradnak, amíg a tervező ki nem törli őket. Így a következő megnyitáskor a fájlokat már a cacheből nyitja a Solid Edge és csak azokat szinkronizálja a Sharepoint dokumentum tárból, amelyek megváltoztak, más tervező módosította őket.
További előnyök:
Csoportmunka támogatás, valamint új funkciók , melyek biztosítják, hogy csak a leellenőrzött alkatrészek kerüljenek a gyártásba ezzel is segítve a selejt gyártás csökkentését. „Hol használt keresés” parancsa minden dokumentumról meg tudja mondani, hogy van-e róla gyártási dokumentáció és azt is, hogy milyen más összeállításokba van beépítve.
A Delta-Tech Kft. egy Sharepoint portált biztosít a partnerei számára, amelyen keresztül az adatok megosztását biztonságos módon tudja megvalósítani. Minden partnerének egy webhelyet biztosít, amelyeken feladatokat, dokumentumokat, határidőket tud megosztani, a dokumentumokat valós időben tudják szerkeszteni. Ezzel a megoldással feleslegessé vált az e-mail küldése és sokkal hatékonyabb kommunikáció valósult meg.
A megoldandó feladatok a működésből adódtak. Hogyan lehet 17 belső valamint projektenként egy-két külsős tervező munkáját valamint a megrendelővel folyamatos kapcsolattartást biztosítani. A megrendelőkkel hagyományos módon tartották a kapcsolatot, ami azt jelentette, hogy a szükséges állományokat e-mailen tömörítve (ZIP) fájlok használatával küldték el. Ugyan így kapták vissza az állományokat a külsős tervezőktől valamint a megrendelőtől. A ZIP állományok tartalmát mindig ki kellett csomagolni, és újra meg újra beleilleszteni az aktuális projekt struktúrába.
A tervezők egy megosztott mappát használtak az adatok tárolására. A megosztott mappa egy Linux szerver volt. A hálózat véges sebessége miatt nem lehetett a projektek tervezési feladatait megoldani, mivel olyan mennyiségű adat keletkezett a tervezés során, több 10 GB, amelyet nem tudott kiszolgálni a hálózat és a szerver, arról nem is beszélve, hogy a közös munka nem volt megvalósítható fájlrendszerbe.
A csoportmunka alapvető követelménye, hogy a Solid Edge modellekről, bármelyik pillanatban meg lehessen mondani, hogy melyik tervező tervezi (kinél van kivéve), mikor módosult utoljára, van-e a 3D-s modellhez kapcsolódó gyártási rajz. Az sem hátrány, ha a 3D-s modell beépülésit le lehet kérdezni a rendszerből. A csoportmunka e követelményeit nem lehet fájlrednszerben megoldani, mert ilyen adatokat nem lehet eltárolni a fájlrednszerben. Ehhez adatbázis használatára van szükség.
A megrendelővel való e-mail alapú kapcsolattartás sem volt megfelelő. Körülményes és hosszantartó a ZIP fájlok küldése valamint azok újbóli projekt struktúrába való beillesztése. Felmerült az igény egy korszerűbb, átláthatóbb adatcserére, amelyben akár a partner, ott tudja szerkeszteni, megnézni a dokumentumot, ahol azokat kezelni fogják.
A Microsoft Sharepoint Foundation bevezetése a Delta-tech Kft.-nél az összes felvetett problémára megoldást tud adni. A Microsoft Sharepoint Foundation mögött nagyteljesítményű Microsoft SQL szerver dolgozik, így a Solid Edgeben készült tervezési adatok tulajdonképpen egy adatbázisban tárolódnak. Az összes gyártási információ, az alkatrészek közötti kapcsolat, beépülése, melyik tervező szerkeszti a dokumentumot, ki van-e adva a dokumentum, mind-mind a lekérdezhető egy pillanat alatt.
Módosításkor a Solid Edge mindig csak a módosulásokat tölti vissza a szerverre. A tervező gépén használt Solid Edge Insigh cacheben a fájlok mindaddig megmaradnak, amíg a tervező ki nem törli őket. Így a következő megnyitáskor a fájlokat már a cacheből nyitja a Solid Edge és csak azokat szinkronizálja a Sharepoint dokumentum tárból, amelyek megváltoztak, más tervező módosította őket.
További előnyök:
Csoportmunka támogatás, valamint új funkciók , melyek biztosítják, hogy csak a leellenőrzött alkatrészek kerüljenek a gyártásba ezzel is segítve a selejt gyártás csökkentését. „Hol használt keresés” parancsa minden dokumentumról meg tudja mondani, hogy van-e róla gyártási dokumentáció és azt is, hogy milyen más összeállításokba van beépítve.
A Delta-Tech Kft. egy Sharepoint portált biztosít a partnerei számára, amelyen keresztül az adatok megosztását biztonságos módon tudja megvalósítani. Minden partnerének egy webhelyet biztosít, amelyeken feladatokat, dokumentumokat, határidőket tud megosztani, a dokumentumokat valós időben tudják szerkeszteni. Ezzel a megoldással feleslegessé vált az e-mail küldése és sokkal hatékonyabb kommunikáció valósult meg.
Weboldal: