Click On Hungary Szolgáltató Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Click On Hungary Kft. meghatározó résztvevője, szállítója a magyarországi folyamat- és dokumentumkezelő, ügyfélszolgálati piacnak. A Click On megoldásait több jelentős hazai vállalat alkalmazza. Legismertebb felhasználóinkon (AXA, MetLife, Díjbeszedő, Groupama Garancia, UPC) kívül számos referenciával rendelkezünk. A referencia lista a www.click-on.hu oldalon megtekinthető.
A Click On Kft. szakmai színvonalát és megbízhatóságát legjobban a több mint 15 éve meglévő ügyfeleink példázzák. Nemzetközi biztosítási és pénzügyi, valamint távközlési cégek is vannak közöttük, sok év együttműködés után is elégedettek munkánkkal és szolgáltatásainkkal. A referenciáink részletes bemutatása a 6. oldalon kezdődik.
A Click On Kft. szakmai színvonalát és megbízhatóságát legjobban a több mint 15 éve meglévő ügyfeleink példázzák. Nemzetközi biztosítási és pénzügyi, valamint távközlési cégek is vannak közöttük, sok év együttműködés után is elégedettek munkánkkal és szolgáltatásainkkal. A referenciáink részletes bemutatása a 6. oldalon kezdődik.
Esettanulmány
Ügyfelünk különféle megbízásokat teljesít, telefonon és e-mailen veszi fel a kapcsolatot és tájékoztatást ad kampányokról, vagy közvélemény kutatást bonyolít le. A kampányokra kapott partner adatokat bizalmasan kell kezelni, a megfelelő hátteret az xFlower CRM adja. A visszajövő információk gyűjtése ügyfelek szerint csoportosítva történik, így az adatokból olyan trendek is kinyerhetőek, amelyek az értékesítést is hatékonyan támogatják.
Ügyfelünk telefonos marketing és értékesítési szolgáltatást nyújtó vállalat. Tevékenysége során különféle adattartalmú adatbázisok és címlisták alapján keresi meg megbízói célcsoportját. A kapcsolatfelvétel több csatornán, jellemzően telefonon és emailen keresztül történik. A vállalat olyan megoldást keresett, ami kezeli a csatornákon keresztül érkező visszajelzéseket, hatékonyan támogatja a napi munkavégzést, továbbá biztosítja az adatok bizalmas kezelését is.
Az xFLOWer bevezetése biztosította a csatornák egységes kezelését és integrációs képességei következtében a visszajelzések automatikus rögzítését. A feladatok kiosztása automatikusan történik a készségek és rendelkezésre állás függvényében, valamint a rendszerben beállíthatóak az adott kampányhoz vagy kutatáshoz szükséges irányított kérdések is. A kérdésekre adott választ a telefonáló munkatárs azonnal rögzíti a rendszerben, és ezek alapján a beszélgetés során többféle irány és kimenet is megadható. Azaz, ha egy eldöntendő kérdésre adott válasz igen, úgy a következő kérdés ennek megfelelően kerül felvetésre, míg nem válasz esetében egy másik kérdés jelenik meg. Mivel az xFLOWer korlátlan mennyiségű folyamatot képes egyidejűleg kezelni, az aktuálisan résztvevő kollégák száma sem limitált, ami hatékonyan támogatja a rövid határidők betartását. A visszajövő információk rögzítése ügyfelenként vagy szegmensenként csoportosítva történhet, így a létrejövő adatbázis konkrét és pontos piaci visszajelzést biztosít az értékesítés illetve a marketing számára is. Így meghatározható a telemarketing vagy kutatási tevékenység hatékonysága az egyes szegmensekben, amivel optimalizálhatóak a marketing és értékesítési költségek is. A megbízók választható formátumban és struktúrában érhetik el az eredményeket, szintén az xFLOWer – en keresztül.
Ügyfelünk telefonos marketing és értékesítési szolgáltatást nyújtó vállalat. Tevékenysége során különféle adattartalmú adatbázisok és címlisták alapján keresi meg megbízói célcsoportját. A kapcsolatfelvétel több csatornán, jellemzően telefonon és emailen keresztül történik. A vállalat olyan megoldást keresett, ami kezeli a csatornákon keresztül érkező visszajelzéseket, hatékonyan támogatja a napi munkavégzést, továbbá biztosítja az adatok bizalmas kezelését is.
Az xFLOWer bevezetése biztosította a csatornák egységes kezelését és integrációs képességei következtében a visszajelzések automatikus rögzítését. A feladatok kiosztása automatikusan történik a készségek és rendelkezésre állás függvényében, valamint a rendszerben beállíthatóak az adott kampányhoz vagy kutatáshoz szükséges irányított kérdések is. A kérdésekre adott választ a telefonáló munkatárs azonnal rögzíti a rendszerben, és ezek alapján a beszélgetés során többféle irány és kimenet is megadható. Azaz, ha egy eldöntendő kérdésre adott válasz igen, úgy a következő kérdés ennek megfelelően kerül felvetésre, míg nem válasz esetében egy másik kérdés jelenik meg. Mivel az xFLOWer korlátlan mennyiségű folyamatot képes egyidejűleg kezelni, az aktuálisan résztvevő kollégák száma sem limitált, ami hatékonyan támogatja a rövid határidők betartását. A visszajövő információk rögzítése ügyfelenként vagy szegmensenként csoportosítva történhet, így a létrejövő adatbázis konkrét és pontos piaci visszajelzést biztosít az értékesítés illetve a marketing számára is. Így meghatározható a telemarketing vagy kutatási tevékenység hatékonysága az egyes szegmensekben, amivel optimalizálhatóak a marketing és értékesítési költségek is. A megbízók választható formátumban és struktúrában érhetik el az eredményeket, szintén az xFLOWer – en keresztül.