mYields Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk mYerba brand név alatt digitalis szolgáltatásokat és cégvezetési, döntéshozatali rendszereket tervez, és kivitelez a Microsoft vállalati csomag keretein belül. Szolgáltatásunkat KKV igényeire szabtuk, és adat rögzítési, külső és belső partneri jóváhagyások, illetve kereskedelmi és termelési riportok készítését támogatjuk, mezőgazdasági, vagy mezőgazdasági termékek kereskedelmével foglalkozó vállalkozóknak.
Temékeink
Esettanulmány
AlbaMilagro Hungaria Kft. egy 1 millárd forint forgalommal rendelkező aktív kereskedő a mezőgazdasági szektorban. Alkalmazásukban országos üzletkötői hálózat tárgyalja ajánlataikat termelőkkel, talaj javítás, és tápanyag utánpótlás termékeire.
A megrendelés folyamatában a cég jóváhagyása, és más forgalmazók jóváhagyása is szükséges.
Az adat csere e-mailben, telefonos egyeztetésen keresztül zajlik, sok esetben a nincs adminisztrációja a jóváhagyásoknak.
Az árak szezonális változása, és a szállítási költség megfelelő rögzítése bonyodalmas, és eltérő értelmezést okoz.
Az üzletkötők megrendelései lassan, nem transzparensen érkeznek be a cég adminisztratív csapatához.
A cég által használt Microsoft Vállalati rendszer lehetőségeinek kihasználásával, egy digitális Web alapú megrendelő rendszer létrehozása.
A partnerek megrendelése azonnal megjelenik és elérhetővé válik a cég adminisztrációs csapata részére.
A megrendelők külön dokumentumon kerülnek rögzítésre, és transzparens módon kerülnek megosztásra belső és külső partnerek számára,
Az árváltozások alkalmazása transzparens módon történik az üzletkötők felé, és csökken a téves árak használatának lehetősége.
Üzletkötések aktuális nyomon követése, riportálása.
A megrendelés folyamatában a cég jóváhagyása, és más forgalmazók jóváhagyása is szükséges.
Az adat csere e-mailben, telefonos egyeztetésen keresztül zajlik, sok esetben a nincs adminisztrációja a jóváhagyásoknak.
Az árak szezonális változása, és a szállítási költség megfelelő rögzítése bonyodalmas, és eltérő értelmezést okoz.
Az üzletkötők megrendelései lassan, nem transzparensen érkeznek be a cég adminisztratív csapatához.
A cég által használt Microsoft Vállalati rendszer lehetőségeinek kihasználásával, egy digitális Web alapú megrendelő rendszer létrehozása.
A partnerek megrendelése azonnal megjelenik és elérhetővé válik a cég adminisztrációs csapata részére.
A megrendelők külön dokumentumon kerülnek rögzítésre, és transzparens módon kerülnek megosztásra belső és külső partnerek számára,
Az árváltozások alkalmazása transzparens módon történik az üzletkötők felé, és csökken a téves árak használatának lehetősége.
Üzletkötések aktuális nyomon követése, riportálása.
Weboldal: