HDBC Consulting Zártkörűen Működő Részvénytársaság

HDBC Consulting Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A HDBC Consulting Zrt Magyarországon, a Budapesti Cégbíróság által bejegyzett, magyar tulajdonú vállalkozás, amely szerteágazó üzleti tevékenységet folytat. A cég tevékenységét 2010-ben kezdte Kft-ként, azóta évről évre dinamikusan fejlődik, mind létszámadatait, mind árbevételét, mind tevékenységi körét tekintve. A csapat 2012-től kezdődően kiemelt hangsúlyt fektet a minőségre, innovációra, egyedi szolgáltatásokra, és a megbízhatóságra. A jelentős tapasztalati- és tudástőke, melyet működése során felhalmozott, 2019-ben megújult designnal öltött testet.

Üzletpolitikánk a „nyertes-nyertes” filozófiára épül. Hiszünk benne, hogy a sikeres és hosszútávú üzleti kapcsolat alapja a korrektség, a megbízhatóság, az innováció, a szakmai profizmus által biztosított elégedettség, és a rendszerszemlélet. Szakterületeink: üzletviteli tanácsadás, pályázatírás, projektmenedzsment, HR és pénzügyi szolgáltatások, business consulting, borászat, mérnöki megoldások, innováció, kutatás-fejlesztés

Esettanulmány

A példaként bemutatott vállalkozás egy 25 főt foglalkoztató budapesti székhelyű cég, akinek több telephelye van országszerte, illetve több kapcsolt vállalkozása.

Összlétszámuk meghaladja az 50 főt, összeszámított árbevételük eléri a 2 milliárd forintot.

A vállalkozás 20 éve van a piacon, tevékenységi köre főleg a kapcsolt vállalkozásokból adódóan sokrétű. A fő cég üzletviteli tanácsadással foglalkozik, de a kapcsolat vállalkozások jelen vannak az építőiparban és az élelmiszeriparban, kereskedelemben. Az elmúlt években építette ki mérnöki csapatát, így már kutatás-fejlesztési projektekkel is foglalkoznak.

Jellemző projektnagyság: 50-1000 millió Ft.

A vállalkozásnál 4-5 fő projektmenedzser dolgozik, 10 fő biztosítja az adminisztrációt. Salesesek nem munkavállalói státuszban dolgoznak.

A vállalkozás, mivel kapcsolt vállalkozás, egy rendszerben akarta kezelni az összes tevékenységhez kapcsolódó összes projektet, külön cégenként, miközben az egymásnak végzett tevékenységet is ki akarta mutatni, mint egy belső elszámolást. Konkrét probléma az ügyfélértékelés és adminisztráció, a projektek nyilvántartásának tömeges megoldása.

Igény volt többek között:
- a potenciális ügyfelek nyilvántartása
- az ügyfelek ágazati besorolása
- gazdasági és egyéb mutatók alapján az adott projekt alkalmasságának nyomonkövetése
- értékesítés nyomonkövetése (az üzletkötők érdekeinek figyelembevételével)
- a projektek illetve szerződéses fizetési kötelezettségek nyilvántartása (alvállalkozói tételekkel kiegészítve, ügynöki-sales fizetésekkel kiegészítve)
- a mérföldkövek meghatározása, elérésének adatai, a teljesítések nyomonkövetése
- digitalizálás (a kapcsolódó dokumentáció, pl. szerződések hozzárendelése)


A vállalkozás működése hatékonyabb lett. A korábbi papír alapú ügyintézést részben felváltották a digitalizált folyamatok. Az automatizált részek segítik a gyors és hatékony elemzést, adatlekérést.
Áttekinthetővé váltak a folyamatok, ezzel is könnyítve a vezetők és a háttérágazatok adatszolgáltatási feladatait. A megspórolt energiát a vállalkozás az értékesítésre tudja fordítani, ezzel növelve az árbevételt, ami további fejlődési lehetőséget biztosít a jövőben.
A rendszer bevezetése lehetőséget biztosít az ügyfélkör gyors előszűrésére. Információt ad a meglévő adatok alapján a partnercégek érdekeltségéről, szokásairól, ami támogatja a vállalkozás értékesítési folyamatait.
A cég profitorientált, piaci környezetben működő vállalkozás, célja a minél nagyobb nyereség elérése, a szinergiák kihasználása, amit lehetővé tesz a CRM rendszer, projektmodullal kiegészítve.