DLM Solutions Kft.
Cégbemutató
Széles körű referenciákkal rendelkezünk a hazai kisvállalkozásoktól a középméretű cégeken át a nemzetközi nagyvállalatokig.
16 évvel és több, mint 500.000 projekt órával a hátunk mögött pontosan tudjuk, hogyan teljesítsük elvárásait. Nagyra értékeljük minden partnerünket és hálánkat kiváló ügyfélkiszolgálással fejezzük ki. Mi az üzleti igény megfogalmazásától a bevezetésig, majd a folyamatos támogatás során a projekt minden lépésében aktívan részt veszünk. A távoli és helyszíni segítségnyújtást ötvözve rövid válaszidővel, hatékonyan támogatjuk Önt a felmerülő problémák megoldásában. Semmi sem mond el többet munkánk minőségéről és elkötelezettségünkről, mint rengeteg, sok éve folyamatosan minket választó partnerünk.
Mind kliens-szerver, mind pedig webes rendszereinkhez kínálunk hosting szolgáltatást. Amennyiben nem akar szerver beruházást, vegye igénybe egyszerűen használatba vehető, rugalmas, skálázható és megbízható hosting szolgáltatásainkat!
DLM Cégcsoport mára 3 városban, országos lefedettséget nyújtva, 60 munkatárssal dolgozik az Ön elvárásainak teljesítéséért.
Temékeink
OPEREL - teljes ügyviteli megoldás a felhőben, vállalkozóknak és kisvállalatoknak
K2D - professzionális közép- és nagyvállalati, integrált vállalatirányítási rendszer
K2D Pénzügyi és számviteli modul
K2D Gyártás és gyártáskövetés modul
K2D Logisztikai, raktári és készletkezelési modul
K2D CRM - ügyfélkapcsolat kezelési modul
OPEREL CRM - ügyfélkapcsolat kezelési modul
OPEREL integrált webáruház és piactér
K2D integrált honlap
K2D HR, kompetencia, kérdőív és kiküldetés modul
K2D Starter Pack - vállalatirányítási rendszer
K2D ERP on-premise kezdő csomag
K2D ERP on-premise teljes csomag
K2D ERP szolgáltatás kezdő csomag
K2D ERP szolgáltatás teljes csomag
K2D ERP hardver kezdő csomag
K2D ERP hardver teljes csomag
K2D ERP felhőalapú kezdő csomag
K2D ERP felhőalapú teljes csomag
K2D ERP on-premise oktatói kezdő csomag
K2D ERP szolgáltatás oktatói kezdő csomag
Esettanulmány
A Serco Kft azért döntött a K2D rendszer bevezetése mellett, mert a korábbi vállalatirányítási megoldása csak az alapfolyamatokat támogatta a működésben és a rendszer megbízhatóságával is akadtak gondok.
A K2D rendszer bevezetésével a Serco Kft egy olyan megoldáshoz jutott hozzá, amely részleteiben lefedi a teljes működést és több, mint 15 éve szolgálja ki megbízhatóan a felhasználókat a piacon.
A cégnek az alapvető logisztikai, értékesítési, szerviz és pénzügyi folyamatokon túl meg kellett oldani néhány speciális tevékenység támogatását is, amire korábban nem volt a cégnek lehetősége.
A Serco Kft elsősorban projekt alapú értékesítést végez. Ez azt jelenti, hogy az ügyfél igénye alapján – sokszor más pályázókkal versenyezve – össze kell állítani komplex árajánlatokat. Itt az igény felmérését követően ki kell választani és be kell árazni a megfelelő termékeket, miközben a mérnök csapatnak a kapcsolódó szolgáltatásokat is meg kell tervezni. A vezetőség pedig arra kíváncsi, hogy az árajánlaton szereplő árak milyen árréstömeget tartalmaznak és milyen a tervezett üzlet fedezete. Itt többszintű jóváhagyást kell támogatnia a rendszernek és a résztvevők közötti hatékony elektronikus kommunikáció is nagyon fontos.
A Serco saját márkás termékeket is értékesít így meg kellett oldani az összetett termékek definiálását, ahol a terméktörzsben szereplő elemekből összeépíthetőek komplexebb tételek és ezek akár szét is szerelhetőek alkotóelemekre a későbbiek során. Itt az alkotóelemek készletének követése külön kihívás volt a cég számára.
A megállapodások gyakran tartalmaznak havi, átalánydíjas szolgáltatásokat is, ahol igényként merült fel ezen ügyletek rendszerben történő követése, a megállapodások szabályrendszernének figyelembe vételével és az időszak során végezett szerviz munkalapok összesítésével.
A vezetőség ebben a komplex működésben jogosan várta el, hogy végre naprakész, megbízható jelentéseket kapjanak értékesítési, logisztikai és pénzügyi területről
A K2D rendszer projekt modulja lehetővé teszi a Serco Kft számára, hogy a komplex, projekt típusú informatikai rendszer értékesítéseket és az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokat a sales csapat a rendszerben állítsa össze. Itt történik az árazás, a termékek kiválasztása és a teljes csomag jóváhagyása, beleértve az árrések és jutalékok ellenőrzését.
Ugyancsak támogatja a K2D rendszer az átalánydíj alapú megbízások követését és elszámolását. Az integrált rendszerben speciális beállítások teszik lehetővé, hogy az összetett kondíciólistát tartalmazó szerződéseket a rendszerben lemodellezzék és a rendszer a szerviz modulon keresztül a szerződéshez kapcsolódó időszaki teljesítéseket is kezelje, kövesse, ellenőrizhetővé tegye. A számlázás a munkalapok és a szerződéses kondíciók alapján teljesen automatizálható.
A Serco Kft saját márkás termékeinek összeszereléséhez a K2D összetett termék struktúráját használja. A K2D rendszer rendelkezik egy nagyon erős projekt és tömeggyártás támogató modullal, de erre a Serco-nak nincs szüksége. Itt a K2D rendszer azon szolgáltatását használják ki, amivel a terméktörzsben összetett termék struktúra építhető fel, így alkatrészekből termékeket lehet összeállítani előre tervezetten és ad-hoc módon egyaránt, így a rendszeren belül kezelhető és jól követhető, hogy a beszerzett alkatrészekből milyen újabb termékek keletkeztek és kerültek értékesítésre, szervizelésre.
A fenti szolgáltatásoknak köszönhetően a Serco Kft végre a teljes tevékenységét apró részletekbe menően a vállalatirányítási rendszernén követheti és az integrált pénzügyi és számviteli funkcióknak köszönhetően a könyvelés is gyorsan, pontosan jut hozzá az üzleti tranzakciók adataihoz, előre paraméterezetten. A cégvezetés pedig jó minőségű riportokat és elemzéseket kap közvetlenül a rendszerből az egyedi, előre meghatározott igényeik szerint.