Moringo Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk, a Moringo Kft. az alábbi szolgáltatásokkal áll partnerei rendelkezésére:
- saját fejlesztésű folyamatirányítási rendszer
- weboldalak és webáruházak fejlesztése
- egyedi szoftverfejlesztés
- reklámkampányok tervezése és kivitelezése
- saját fejlesztésű folyamatirányítási rendszer
- weboldalak és webáruházak fejlesztése
- egyedi szoftverfejlesztés
- reklámkampányok tervezése és kivitelezése
Temékeink
Moringo Vállalatirányítási rendszer
Szakértői szolgáltatások
Internetes megjelenés.Vállalati honlap.
Internetes értékesítés (webáruház)
Woringo vállalatirányítási rendszer
Internetes megjelenés.Vállalati honlap. (Felhő)
Internetes értékesítés (webáruház) (Felhő)
Marketing stratégia készítése
Online marketing feladatok biztosítása
Esettanulmány
Profil:
veszélyes hulladékok komplex ártalmatlanítása
termékek és vámáruk biztonsági megsemmisítése
szállításszervezés, gyűjtőedényzetek biztosítása
hulladékok előkezelése, hasznosítása
Alkalmazottak száma: 72
Égetési kapacitás: 35.000 tonna/év
Papír alapú dokumentáció csökkentése.
Folyamatirányítás és koordinálási struktúra kialakítása, egységesítése, ellenőrzése és támogatása szoftver segítségével.
Táv- és csoportmunkát támogató rendszer bevezetése.
Dokumentumok kezelése, tárolása, kategorizálása.
Strukturálatlan információk elektronikus feldolgozása és szervezése (papíralapú dokumentumok képeinek rögzítése, nyomtatási eredmények, számítógépeken keletkezett anyagok, elektronikus levelek, beruházási tervdokumentációk kezelése).
Egyes osztályok munkájának támogatása (pl. üzletkötők, labor, pénzügy, titkárság, beruházás, környezet- munkavédelem, üzemeltetés).
A folyamatok során a következő rendszerek kerültek bevezetésre:
- Táv- és csoportmunka támogató rendszer;
- Elektronikus iratkezelési rendszer;
- Azonnali üzenetküldés;
- Naptár funkció;
- Felhasználók kezelése, jogosultság kezelés;
- Belső levelező rendszer;
- Dokumentumkezelő rendszer;
- HR rendszer;
- Feladat és projektkezelő rendszer;
- Internetes portál bevezetése.
A folyamatok a vállalkozás munkafolyamatainak részletes megismerésével kezdődtek. A személyes egyeztetések során belátást kaptunk a napi feladatokba, a használt szoftvermegoldásokba.
A szoftvereink bemutatása után kielemeztük azokat a funkciókat, amelyek támogathatják a vállalkozás céljait.
A részletes specifikáció kialakítása után megkezdtük a fejlesztési feladatokat. A vállalkozás folyamatosan nyomon követte a fejlesztési folyamatokat és tesztelte az elkészült funkciókat.
A web alapú megoldásnak köszönhetően sikerült optimalizálni a munkafolyamatokat, amelyet a biztonság megőrzése mellett valósítottunk meg.
A fejlesztésből származó előnyök sorába tartozik a papír alapú dokumentáció csökkentése, a folyamatok egyszerűsítése és átláthatóvá tétele, a tudásanyag központi tárolása és elérhetőségi struktúrájának kialakítása.
Az egységes működésnek köszönhetően a kollégák napi rutinfeladatainak megvalósítása kevesebb időt és energiát vesz igénybe. A rendszer segíti továbbá a csoportokon belüli kommunikációt is.
veszélyes hulladékok komplex ártalmatlanítása
termékek és vámáruk biztonsági megsemmisítése
szállításszervezés, gyűjtőedényzetek biztosítása
hulladékok előkezelése, hasznosítása
Alkalmazottak száma: 72
Égetési kapacitás: 35.000 tonna/év
Papír alapú dokumentáció csökkentése.
Folyamatirányítás és koordinálási struktúra kialakítása, egységesítése, ellenőrzése és támogatása szoftver segítségével.
Táv- és csoportmunkát támogató rendszer bevezetése.
Dokumentumok kezelése, tárolása, kategorizálása.
Strukturálatlan információk elektronikus feldolgozása és szervezése (papíralapú dokumentumok képeinek rögzítése, nyomtatási eredmények, számítógépeken keletkezett anyagok, elektronikus levelek, beruházási tervdokumentációk kezelése).
Egyes osztályok munkájának támogatása (pl. üzletkötők, labor, pénzügy, titkárság, beruházás, környezet- munkavédelem, üzemeltetés).
A folyamatok során a következő rendszerek kerültek bevezetésre:
- Táv- és csoportmunka támogató rendszer;
- Elektronikus iratkezelési rendszer;
- Azonnali üzenetküldés;
- Naptár funkció;
- Felhasználók kezelése, jogosultság kezelés;
- Belső levelező rendszer;
- Dokumentumkezelő rendszer;
- HR rendszer;
- Feladat és projektkezelő rendszer;
- Internetes portál bevezetése.
A folyamatok a vállalkozás munkafolyamatainak részletes megismerésével kezdődtek. A személyes egyeztetések során belátást kaptunk a napi feladatokba, a használt szoftvermegoldásokba.
A szoftvereink bemutatása után kielemeztük azokat a funkciókat, amelyek támogathatják a vállalkozás céljait.
A részletes specifikáció kialakítása után megkezdtük a fejlesztési feladatokat. A vállalkozás folyamatosan nyomon követte a fejlesztési folyamatokat és tesztelte az elkészült funkciókat.
A web alapú megoldásnak köszönhetően sikerült optimalizálni a munkafolyamatokat, amelyet a biztonság megőrzése mellett valósítottunk meg.
A fejlesztésből származó előnyök sorába tartozik a papír alapú dokumentáció csökkentése, a folyamatok egyszerűsítése és átláthatóvá tétele, a tudásanyag központi tárolása és elérhetőségi struktúrájának kialakítása.
Az egységes működésnek köszönhetően a kollégák napi rutinfeladatainak megvalósítása kevesebb időt és energiát vesz igénybe. A rendszer segíti továbbá a csoportokon belüli kommunikációt is.
Weboldal: