GyapiNet Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
Cégünk a felhasználó támogatás terén igen tág határok között skálázható szolgáltatásaival áll az Ügyfelek rendelkezésére. Szolgáltatási tevékenységünk lefedi a legalapvetőbbtől egészen a teljes körű – az Ügyfelek komplex informatikai támogatását is magába foglaló – szolgáltatásokig terjedő területet, figyelembe véve a Felhasználók egyéni igényeit és pénzügyi lehetőségeit. Szolgáltatásaink közt szerepel: Válalaltirányítási rendszerek, webfejlesztés (weboldal, webshop, mobil appok), IoT rendszerek fejlesztése, rendszerüzemeltetés, felhő alapú szolgáltatások.
Temékeink
OfficeSIte Vállalat Irányítási Rendszer
OfficeSIte Vállalat Irányítási Rendszer 2017
CleanSite vállalati portál megoldások
OfficeSIte Vállalat Irányítási Rendszer 2017 cloud
Adobe Creative Cloud All Apps for Teams
AutoCAD incl spectools Ann Sub
OfficeSIte Vállalat Irányítási Rendszer 2021 cloud
ERP Keretrendszer modul
CRM és Értékesítési modul
Gyártás támogatás modul
Kontrolling és döntés támogatás modul
Beszerzés, logisztika modul
Táv-és csoportmunka támogtás modul
Elektronikus iratkezelés modul
Tudásmenedzsment modul
Esettanulmány
A GyapiNet teljes ügyviteli szoftvert vezetett be 2014 év folyamán egy orvosipari eszközöket javító vállalatnál a Mediola Kft-nél. Mediola egy orvosi eszközöket gyártó, javító vállalkozás. Szerződött hivatalos márkaszerviz és kereskedelmi képviselet Pécsett és Dél-Dunántúlon.
A megrendelő egy komplett megoldást kért az alábbi területeket érintve:
• Pénzügy, számlázás
• Kereskedelem – Értékesítés, beszerzés
• Raktárkészlet kezelés
• Projekt menedzsment
• Szerviz menedzsment, bejelentés/javítás kezelése
• Munka és munkaidő nyilvántartás – naptár integrációval és feladatkiosztással
• Vezetői döntéstámogató, riport modul
A bevezetés előtti felmérés során nyilvánvalóvá vált, hogy a megrendelő korábbi informatikai rendszere részfeladatok ellátására volt alkalmas. A fennmaradó folyamatok, nyilvántartások kezelése papír alapon történik. A megrendelői igények közül kiemelkedően fontos volt az hogy egy rendszerben az összes feladatot az összes folyamatot kezelni tudja. A törzsadatokat a korábbi rendszerből a bevezetés során importálni tudjuk. Illetve hogy a rendszer több felhasználó számára egy időben, eszközfüggetlenül, könnyen kezelhető legyen.
A projekt során GyapiNet bevezette a Mediola részére az általa fejlesztett és a Mediola igényeire testreszabott Officesite ügyviteli rendszert. A rendszer segitségével megrendelő a teljes értékesitési és javitási feladatait, folyamatait kezeli a teljes ügyvitel alapját biztositja. Beszerzés területen: beszerzési árajánlatkérés, beszerzési megrendelés, áru bevételezés, beérkező számla kezelése. Értékesités területen: vevői árajánlat, vevői megrendelés, áru kiszállítása, vevői számla kezelése. Eközben mind gyári számos, mind szavatossági idővel kezelt termékeket használnak, kezelnek. Az értékesités és beszerzés mellett a Mediola szerviztevékenysége is jelentős – az árbevételük közel 50%-át a javitás és gyártás adja. Az eszközök gyártása és javitása, részegység szükséglet, a felhasznált alkatrészek és a dolgozói ráforditások is az Officesite-ban kerülnek kezelésre, rögzítésre. Ezzel a megoldással a korábbi tevékenységek a dolgozói munkavégzések könnyen, gyorsan visszakereshetővé váltak. Egy rendszerben látható egy projekthez tartozó tervezett és tényleges ráfordítások, melyek nagy segítséget nyújtanak a Mediola vezetése számára a jövőbeni projektek, értékesítések, szerviz tevékenységek során.
A bevezetett megoldással a Mediola belső folyamatai sokkal átláthatóbbá, nyomon követhetőbbé, gyrosabakká váltak. Amivel a partnerek elégedettségét nagy mértékben növelni tudták, mely kihatással van a megrendelési, értékesitési folyamatokra is.
A sikeres bevezetés után a teljes céges rendszer (helyi hálózat, munkaállomások, nyomtatók) üzemeltetését is a GyapiNet-re bízták, amit azóta is cégünk végez. A GyapiNet IT üzletágának másik pillére a rendszerintegrációs, rendszerüzemeltetési tevékenység.
A megrendelő egy komplett megoldást kért az alábbi területeket érintve:
• Pénzügy, számlázás
• Kereskedelem – Értékesítés, beszerzés
• Raktárkészlet kezelés
• Projekt menedzsment
• Szerviz menedzsment, bejelentés/javítás kezelése
• Munka és munkaidő nyilvántartás – naptár integrációval és feladatkiosztással
• Vezetői döntéstámogató, riport modul
A bevezetés előtti felmérés során nyilvánvalóvá vált, hogy a megrendelő korábbi informatikai rendszere részfeladatok ellátására volt alkalmas. A fennmaradó folyamatok, nyilvántartások kezelése papír alapon történik. A megrendelői igények közül kiemelkedően fontos volt az hogy egy rendszerben az összes feladatot az összes folyamatot kezelni tudja. A törzsadatokat a korábbi rendszerből a bevezetés során importálni tudjuk. Illetve hogy a rendszer több felhasználó számára egy időben, eszközfüggetlenül, könnyen kezelhető legyen.
A projekt során GyapiNet bevezette a Mediola részére az általa fejlesztett és a Mediola igényeire testreszabott Officesite ügyviteli rendszert. A rendszer segitségével megrendelő a teljes értékesitési és javitási feladatait, folyamatait kezeli a teljes ügyvitel alapját biztositja. Beszerzés területen: beszerzési árajánlatkérés, beszerzési megrendelés, áru bevételezés, beérkező számla kezelése. Értékesités területen: vevői árajánlat, vevői megrendelés, áru kiszállítása, vevői számla kezelése. Eközben mind gyári számos, mind szavatossági idővel kezelt termékeket használnak, kezelnek. Az értékesités és beszerzés mellett a Mediola szerviztevékenysége is jelentős – az árbevételük közel 50%-át a javitás és gyártás adja. Az eszközök gyártása és javitása, részegység szükséglet, a felhasznált alkatrészek és a dolgozói ráforditások is az Officesite-ban kerülnek kezelésre, rögzítésre. Ezzel a megoldással a korábbi tevékenységek a dolgozói munkavégzések könnyen, gyorsan visszakereshetővé váltak. Egy rendszerben látható egy projekthez tartozó tervezett és tényleges ráfordítások, melyek nagy segítséget nyújtanak a Mediola vezetése számára a jövőbeni projektek, értékesítések, szerviz tevékenységek során.
A bevezetett megoldással a Mediola belső folyamatai sokkal átláthatóbbá, nyomon követhetőbbé, gyrosabakká váltak. Amivel a partnerek elégedettségét nagy mértékben növelni tudták, mely kihatással van a megrendelési, értékesitési folyamatokra is.
A sikeres bevezetés után a teljes céges rendszer (helyi hálózat, munkaállomások, nyomtatók) üzemeltetését is a GyapiNet-re bízták, amit azóta is cégünk végez. A GyapiNet IT üzletágának másik pillére a rendszerintegrációs, rendszerüzemeltetési tevékenység.
Weboldal: