![GyapiNet Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság](/dl/partners/26/26.png?ts=1473689068)
GyapiNet Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
Cégünk a felhasználó támogatás terén igen tág határok között skálázható szolgáltatásaival áll az Ügyfelek rendelkezésére. Szolgáltatási tevékenységünk lefedi a legalapvetőbbtől egészen a teljes körű – az Ügyfelek komplex informatikai támogatását is magába foglaló – szolgáltatásokig terjedő területet, figyelembe véve a Felhasználók egyéni igényeit és pénzügyi lehetőségeit. Szolgáltatásaink közt szerepel: Válalaltirányítási rendszerek, webfejlesztés (weboldal, webshop, mobil appok), IoT rendszerek fejlesztése, rendszerüzemeltetés, felhő alapú szolgáltatások.
Temékeink
![](/dl/partners/26/termek_logo328.png)
OfficeSIte Vállalat Irányítási Rendszer
![](/dl/partners/26/termek_logo2721.png)
OfficeSIte Vállalat Irányítási Rendszer 2017
![](/dl/partners/26/termek_logo2722.png)
CleanSite vállalati portál megoldások
![](/dl/partners/26/termek_logo2786.png)
OfficeSIte Vállalat Irányítási Rendszer 2017 cloud
![](/dl/partners/26/termek_logo5102.png)
Adobe Creative Cloud All Apps for Teams
![](/dl/partners/26/termek_logo5107.jpg)
AutoCAD incl spectools Ann Sub
![](/dl/partners/26/termek_logo5111.png)
OfficeSIte Vállalat Irányítási Rendszer 2021 cloud
![](/dl/partners/26/termek_logo6306.png)
ERP Keretrendszer modul
![](/dl/partners/26/termek_logo6998.png)
CRM és Értékesítési modul
![](/dl/partners/26/termek_logo7004.png)
Gyártás támogatás modul
![](/dl/partners/26/termek_logo7030.png)
Kontrolling és döntés támogatás modul
![](/dl/partners/26/termek_logo7033.png)
Beszerzés, logisztika modul
![](/dl/partners/26/termek_logo7038.png)
Táv-és csoportmunka támogtás modul
![](/dl/partners/26/termek_logo7039.png)
Elektronikus iratkezelés modul
![](/dl/partners/26/termek_logo7040.png)
Tudásmenedzsment modul
Esettanulmány
A GyapiNet teljes ügyviteli szoftvert vezetett be 2014 év folyamán egy orvosipari eszközöket javító vállalatnál a Mediola Kft-nél. Mediola egy orvosi eszközöket gyártó, javító vállalkozás. Szerződött hivatalos márkaszerviz és kereskedelmi képviselet Pécsett és Dél-Dunántúlon.
A megrendelő egy komplett megoldást kért az alábbi területeket érintve:
• Pénzügy, számlázás
• Kereskedelem – Értékesítés, beszerzés
• Raktárkészlet kezelés
• Projekt menedzsment
• Szerviz menedzsment, bejelentés/javítás kezelése
• Munka és munkaidő nyilvántartás – naptár integrációval és feladatkiosztással
• Vezetői döntéstámogató, riport modul
A bevezetés előtti felmérés során nyilvánvalóvá vált, hogy a megrendelő korábbi informatikai rendszere részfeladatok ellátására volt alkalmas. A fennmaradó folyamatok, nyilvántartások kezelése papír alapon történik. A megrendelői igények közül kiemelkedően fontos volt az hogy egy rendszerben az összes feladatot az összes folyamatot kezelni tudja. A törzsadatokat a korábbi rendszerből a bevezetés során importálni tudjuk. Illetve hogy a rendszer több felhasználó számára egy időben, eszközfüggetlenül, könnyen kezelhető legyen.
A projekt során GyapiNet bevezette a Mediola részére az általa fejlesztett és a Mediola igényeire testreszabott Officesite ügyviteli rendszert. A rendszer segitségével megrendelő a teljes értékesitési és javitási feladatait, folyamatait kezeli a teljes ügyvitel alapját biztositja. Beszerzés területen: beszerzési árajánlatkérés, beszerzési megrendelés, áru bevételezés, beérkező számla kezelése. Értékesités területen: vevői árajánlat, vevői megrendelés, áru kiszállítása, vevői számla kezelése. Eközben mind gyári számos, mind szavatossági idővel kezelt termékeket használnak, kezelnek. Az értékesités és beszerzés mellett a Mediola szerviztevékenysége is jelentős – az árbevételük közel 50%-át a javitás és gyártás adja. Az eszközök gyártása és javitása, részegység szükséglet, a felhasznált alkatrészek és a dolgozói ráforditások is az Officesite-ban kerülnek kezelésre, rögzítésre. Ezzel a megoldással a korábbi tevékenységek a dolgozói munkavégzések könnyen, gyorsan visszakereshetővé váltak. Egy rendszerben látható egy projekthez tartozó tervezett és tényleges ráfordítások, melyek nagy segítséget nyújtanak a Mediola vezetése számára a jövőbeni projektek, értékesítések, szerviz tevékenységek során.
A bevezetett megoldással a Mediola belső folyamatai sokkal átláthatóbbá, nyomon követhetőbbé, gyrosabakká váltak. Amivel a partnerek elégedettségét nagy mértékben növelni tudták, mely kihatással van a megrendelési, értékesitési folyamatokra is.
A sikeres bevezetés után a teljes céges rendszer (helyi hálózat, munkaállomások, nyomtatók) üzemeltetését is a GyapiNet-re bízták, amit azóta is cégünk végez. A GyapiNet IT üzletágának másik pillére a rendszerintegrációs, rendszerüzemeltetési tevékenység.
A megrendelő egy komplett megoldást kért az alábbi területeket érintve:
• Pénzügy, számlázás
• Kereskedelem – Értékesítés, beszerzés
• Raktárkészlet kezelés
• Projekt menedzsment
• Szerviz menedzsment, bejelentés/javítás kezelése
• Munka és munkaidő nyilvántartás – naptár integrációval és feladatkiosztással
• Vezetői döntéstámogató, riport modul
A bevezetés előtti felmérés során nyilvánvalóvá vált, hogy a megrendelő korábbi informatikai rendszere részfeladatok ellátására volt alkalmas. A fennmaradó folyamatok, nyilvántartások kezelése papír alapon történik. A megrendelői igények közül kiemelkedően fontos volt az hogy egy rendszerben az összes feladatot az összes folyamatot kezelni tudja. A törzsadatokat a korábbi rendszerből a bevezetés során importálni tudjuk. Illetve hogy a rendszer több felhasználó számára egy időben, eszközfüggetlenül, könnyen kezelhető legyen.
A projekt során GyapiNet bevezette a Mediola részére az általa fejlesztett és a Mediola igényeire testreszabott Officesite ügyviteli rendszert. A rendszer segitségével megrendelő a teljes értékesitési és javitási feladatait, folyamatait kezeli a teljes ügyvitel alapját biztositja. Beszerzés területen: beszerzési árajánlatkérés, beszerzési megrendelés, áru bevételezés, beérkező számla kezelése. Értékesités területen: vevői árajánlat, vevői megrendelés, áru kiszállítása, vevői számla kezelése. Eközben mind gyári számos, mind szavatossági idővel kezelt termékeket használnak, kezelnek. Az értékesités és beszerzés mellett a Mediola szerviztevékenysége is jelentős – az árbevételük közel 50%-át a javitás és gyártás adja. Az eszközök gyártása és javitása, részegység szükséglet, a felhasznált alkatrészek és a dolgozói ráforditások is az Officesite-ban kerülnek kezelésre, rögzítésre. Ezzel a megoldással a korábbi tevékenységek a dolgozói munkavégzések könnyen, gyorsan visszakereshetővé váltak. Egy rendszerben látható egy projekthez tartozó tervezett és tényleges ráfordítások, melyek nagy segítséget nyújtanak a Mediola vezetése számára a jövőbeni projektek, értékesítések, szerviz tevékenységek során.
A bevezetett megoldással a Mediola belső folyamatai sokkal átláthatóbbá, nyomon követhetőbbé, gyrosabakká váltak. Amivel a partnerek elégedettségét nagy mértékben növelni tudták, mely kihatással van a megrendelési, értékesitési folyamatokra is.
A sikeres bevezetés után a teljes céges rendszer (helyi hálózat, munkaállomások, nyomtatók) üzemeltetését is a GyapiNet-re bízták, amit azóta is cégünk végez. A GyapiNet IT üzletágának másik pillére a rendszerintegrációs, rendszerüzemeltetési tevékenység.
Weboldal: