Intalion Rendszerintegrátor Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az Intalion egy middleware technológiákon alapuló megoldásokra specializálódott informatikai vállalkozás. Szolgáltatásportfóliója kiterjed a tanácsadástól kezdve a fejlesztésen és implementáción át egészen az üzemeltetésig. A vállalatot 2011-ban alapították tapasztalt informatikai vezetők, iparági szakértők, tanúsított tanácsadók és termékevangelisták. Az Intalion mintegy hatvan munkatársával jelenleg a legnagyobb független middleware tanácsadó az országban. Ügyfelei elsősorban a pénzügyi szektorból kerülnek ki, de számos sikeres projektet zárt közmű, távközlési, állami és egyéb iparágakban is.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk budapesti székhelyű biztosítótársaság, mely ügyfelei számára széleskörű biztosítási szolgáltatásokat nyújt.
A kárrendezés üzleti folyamata kulcsfontosságú mind az ügyfélélmény, mind a cég értékteremtő tevékenysége szempontjából. Kritikus tényező egyrészt az átfutási idő, azaz mennyi idő telik el a kárbejelentéstől annak jóváhagyásáig és a kifizetésig. Szintén kulcskérdés az ügyviteli folyamat pontos betartása, az ügyviteli rendszerek használatánál az adatbeviteli hibák kiküszöbölése, valamint az esetleges visszaélések kiszűrése. A korábbi ügyviteli folyamat számos manuális lépést tartalmazott a háttérműveletek osztály munkatársai számára, ami megnövelte az átfutási időt és magában hordozta a téves kifizetések kockázatát.
A megoldásunk szoftverrobot technológián (Robotic Process Automation – RPA) alapult. A szoftver a kárrendezési üzleti folyamat egyes manuális, repetitív ügyviteli lépéseit automatizálta (pl. adatbevitel, adatellenőrzés). Ezt a humán felhasználó tevékenységét imitálva, a meglévő IT rendszerek felhasználói felületét használva teszi. Az elért üzleti előnyök:
(1) Költségmegtakarítás – az automatizálás élőmunka megtakarítást eredményezett. A munkatársak a nagyobb értéket teremtő munkafolyamatokra kerültek átirányíthatósra.
(2) Gyorsabb feldolgozás, nagyobb tranzakciós volumen napi kezelése (a robot 7/24-ben is dolgozik és gyorsabban gépel bárkinél)
(3) Emberi hibák kiküszöbölése, így jobb ügyfélkiszolgálás
(4) Egységesen végrehajtott, ezáltal audit-biztosabb üzleti folyamatok.
A kárrendezés üzleti folyamata kulcsfontosságú mind az ügyfélélmény, mind a cég értékteremtő tevékenysége szempontjából. Kritikus tényező egyrészt az átfutási idő, azaz mennyi idő telik el a kárbejelentéstől annak jóváhagyásáig és a kifizetésig. Szintén kulcskérdés az ügyviteli folyamat pontos betartása, az ügyviteli rendszerek használatánál az adatbeviteli hibák kiküszöbölése, valamint az esetleges visszaélések kiszűrése. A korábbi ügyviteli folyamat számos manuális lépést tartalmazott a háttérműveletek osztály munkatársai számára, ami megnövelte az átfutási időt és magában hordozta a téves kifizetések kockázatát.
A megoldásunk szoftverrobot technológián (Robotic Process Automation – RPA) alapult. A szoftver a kárrendezési üzleti folyamat egyes manuális, repetitív ügyviteli lépéseit automatizálta (pl. adatbevitel, adatellenőrzés). Ezt a humán felhasználó tevékenységét imitálva, a meglévő IT rendszerek felhasználói felületét használva teszi. Az elért üzleti előnyök:
(1) Költségmegtakarítás – az automatizálás élőmunka megtakarítást eredményezett. A munkatársak a nagyobb értéket teremtő munkafolyamatokra kerültek átirányíthatósra.
(2) Gyorsabb feldolgozás, nagyobb tranzakciós volumen napi kezelése (a robot 7/24-ben is dolgozik és gyorsabban gépel bárkinél)
(3) Emberi hibák kiküszöbölése, így jobb ügyfélkiszolgálás
(4) Egységesen végrehajtott, ezáltal audit-biztosabb üzleti folyamatok.
Weboldal: