
Intalion Rendszerintegrátor Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az Intalion egy middleware technológiákon alapuló megoldásokra specializálódott informatikai vállalkozás. Szolgáltatásportfóliója kiterjed a tanácsadástól kezdve a fejlesztésen és implementáción át egészen az üzemeltetésig. A vállalatot 2011-ban alapították tapasztalt informatikai vezetők, iparági szakértők, tanúsított tanácsadók és termékevangelisták. Az Intalion mintegy hatvan munkatársával jelenleg a legnagyobb független middleware tanácsadó az országban. Ügyfelei elsősorban a pénzügyi szektorból kerülnek ki, de számos sikeres projektet zárt közmű, távközlési, állami és egyéb iparágakban is.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
Ügyfelünk budapesti székhelyű biztosítótársaság, mely ügyfelei számára széleskörű biztosítási szolgáltatásokat nyújt.
A kárrendezés üzleti folyamata kulcsfontosságú mind az ügyfélélmény, mind a cég értékteremtő tevékenysége szempontjából. Kritikus tényező egyrészt az átfutási idő, azaz mennyi idő telik el a kárbejelentéstől annak jóváhagyásáig és a kifizetésig. Szintén kulcskérdés az ügyviteli folyamat pontos betartása, az ügyviteli rendszerek használatánál az adatbeviteli hibák kiküszöbölése, valamint az esetleges visszaélések kiszűrése. A korábbi ügyviteli folyamat számos manuális lépést tartalmazott a háttérműveletek osztály munkatársai számára, ami megnövelte az átfutási időt és magában hordozta a téves kifizetések kockázatát.
A megoldásunk szoftverrobot technológián (Robotic Process Automation – RPA) alapult. A szoftver a kárrendezési üzleti folyamat egyes manuális, repetitív ügyviteli lépéseit automatizálta (pl. adatbevitel, adatellenőrzés). Ezt a humán felhasználó tevékenységét imitálva, a meglévő IT rendszerek felhasználói felületét használva teszi. Az elért üzleti előnyök:
(1) Költségmegtakarítás – az automatizálás élőmunka megtakarítást eredményezett. A munkatársak a nagyobb értéket teremtő munkafolyamatokra kerültek átirányíthatósra.
(2) Gyorsabb feldolgozás, nagyobb tranzakciós volumen napi kezelése (a robot 7/24-ben is dolgozik és gyorsabban gépel bárkinél)
(3) Emberi hibák kiküszöbölése, így jobb ügyfélkiszolgálás
(4) Egységesen végrehajtott, ezáltal audit-biztosabb üzleti folyamatok.
A kárrendezés üzleti folyamata kulcsfontosságú mind az ügyfélélmény, mind a cég értékteremtő tevékenysége szempontjából. Kritikus tényező egyrészt az átfutási idő, azaz mennyi idő telik el a kárbejelentéstől annak jóváhagyásáig és a kifizetésig. Szintén kulcskérdés az ügyviteli folyamat pontos betartása, az ügyviteli rendszerek használatánál az adatbeviteli hibák kiküszöbölése, valamint az esetleges visszaélések kiszűrése. A korábbi ügyviteli folyamat számos manuális lépést tartalmazott a háttérműveletek osztály munkatársai számára, ami megnövelte az átfutási időt és magában hordozta a téves kifizetések kockázatát.
A megoldásunk szoftverrobot technológián (Robotic Process Automation – RPA) alapult. A szoftver a kárrendezési üzleti folyamat egyes manuális, repetitív ügyviteli lépéseit automatizálta (pl. adatbevitel, adatellenőrzés). Ezt a humán felhasználó tevékenységét imitálva, a meglévő IT rendszerek felhasználói felületét használva teszi. Az elért üzleti előnyök:
(1) Költségmegtakarítás – az automatizálás élőmunka megtakarítást eredményezett. A munkatársak a nagyobb értéket teremtő munkafolyamatokra kerültek átirányíthatósra.
(2) Gyorsabb feldolgozás, nagyobb tranzakciós volumen napi kezelése (a robot 7/24-ben is dolgozik és gyorsabban gépel bárkinél)
(3) Emberi hibák kiküszöbölése, így jobb ügyfélkiszolgálás
(4) Egységesen végrehajtott, ezáltal audit-biztosabb üzleti folyamatok.
Weboldal: