SekaSoft Szoftverfejlesztő Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
Akár 30-40%-kal lecsökkentjük az adminisztratív munkaidőt a szoftvereink használatával egy kis- középvállalat életében úgy, hogy a hibázási lehetőséget is minimalizáljuk, ugyanakkor a menedzsment részére távolról kontrollálhatóvá tesszük a cégét.
Területek: ERP rendszerek, ügyvitel, könyvelés.
Kiemelt ágazatok: alkatrész- és berendezés gyártás, ipari szolgáltatás, cukrászipar, nagykereskedelem, szerviz, építőipari kivitelezés, egyéb szolgáltatás, projektcégek, könyvelő irodák, ahol fontos az EUR alapú könyvelés, eltérő üzleti év.
Mérhetővé tesszük az eddig nehezen meghatározható ügyfél profitabilitást.
Területek: ERP rendszerek, ügyvitel, könyvelés.
Kiemelt ágazatok: alkatrész- és berendezés gyártás, ipari szolgáltatás, cukrászipar, nagykereskedelem, szerviz, építőipari kivitelezés, egyéb szolgáltatás, projektcégek, könyvelő irodák, ahol fontos az EUR alapú könyvelés, eltérő üzleti év.
Mérhetővé tesszük az eddig nehezen meghatározható ügyfél profitabilitást.
Esettanulmány
A cég:
Pest megyei, jelenleg 16 főt foglalkoztató, 700 millió Ft árbevételű, hőtechnikai vállalat, mely a német központú és német tulajdonú világcég hazai kizárólagos forgalmazója. Alapítás dátuma: 1990.
Tevékenység:
Kereskedelem, tervezés, kivitelezés, szerviz. Fűtési rendszerek, tüzelőberendezések, hőszivattyúk és szolárkollektorok, melyek az üzem közbeni takarékosságukkal, hosszú élettartamukkal és megbízhatóságukkal tűnnek ki a piac hasonló szereplői közül.
Működés:
A szervezet: ügyvezető, irodavezető, kereskedelmi asszisztens, logisztikus, főkönyvelő, ajánlat készítő, értékesítés (5fő), kereskedelem (5fő). Beruházókkal, tervezőkkel, kivitelezőkkel együttműködnek, az értékesítés közvetlen, a telepítéseket részben saját, részben alvállalkozó partnerekkel oldják meg, viszont a szerviz hálózat működése országos lefedettséggel, szervizpartnerek bevonásával történik, akiknek folyamatos képzését a cég maga végzi, ellenőrzi.
A múlt:
Munkakapcsolatunk 2003-ban indult. Akkor a cég jelentős növekedés előtt állt. Szerencsénkre a német precizitás és az ügyvezető igényessége és a csapat kreativitása, együttműködése már akkor is meghatározó tényezők voltak.
Az informatikai fejlesztés kiinduló problémái, az igények teljesen szokványosnak mondhatók:
- sziget programok (külön könyvelés, külön számlázó és készletkezelő program)
- sok-sok Excel tábla, persze eltérő adatokkal, hibákkal...
- a menedzsment és a tulajdonosok információ igénye
- a távoli elérés igénye (pl. a kereskedők lássák az ügyfeleik múltját, pénzügyi adatait, stb.)
- a forgalmazott és szervizelt berendezések teljes élettörtének követése
- a teljes kereskedelmi, logisztikai és szerviz folyamat rendszerbe integrálása
- erős és hatékony kontrolling rendszer kiépítése
A VfpCapital ERP rendszer teljesen beépült a mindennapokba, a munkafolyamatokat a szoftverhez, a szoftvert pedig az üzleti folyamatok legjobb kiszolgálásának érdekében a céghez igazítottuk.
A főbb folyamatok címszavakban:
- Üzleti tervezés, terv-tény összevetés, időszakok összehasonlítása, jelentések.
- Ajánlatkérés, beszállítói ajánlatok (hazai alkatrészekre), árajánlatok kiadása forintban, devizában.
- Ajánlatok értékelése, kontrollja, statisztikák.
- Vevői megrendelések, rövid és részletes visszaigazolás, díjbekérő, előleg számla.
- Szállítói megrendelések automatikusan, heti ütemezés, EKÁER előkészítés.
- Megrendelések kontrollja, beérkezések, teljesítések figyelése naprakészen.
- Bevételezés, gyári szám és eredetkezelés, több raktár, polchelyes nyilvántartás, cimkék, vonalkód.
- Teljesítés igazolás, szállítólevél, számlázás. Több nyelvű dokumentumok.
- Pénzügyi folyamatok: bank, pénztár, utalások, folyószámla, levelezések, likviditás figyelés, stb.
- Áfa analitika, ÁNYK automatikus beforgatása, mérleg, eredménykimutatás, termékdíj, stb.
- Tárgyi eszköz nyilvántartás, ÉCS tervezés évekre előre.
- Karbantartás tervezés, szerviz feladatok napi ütemezése.
- Szerviz bejelentések kezelése, a partner pénzügyi adatainak visszacsatolása a teljes folyamatban.
- Szerviz munkalapok feldolgozása, automatikus számlázás.
- Profit center, projekt, rendelés, munkalap szintű
A fejlesztés több lépcsőben valósult meg és ma is vannak közös megvalósítandó céljaink.
Köszönettel tartozunk, amiért a cég bizalmat szavazott nekünk akkor is, amikor a szoftvert gyökerestül kicseréltük náluk egy teljesen új, legkorszerűbb megoldásunkra.
Az integrált rendszer lényege ennél a példánál teljesen nyomon követhető, a munkafolyamat egyes lépései kontrollként tudnak működni az előző lépés tekintetében. Pl: a kiadott ajánlatok hatékonysága mérhető a rendelésekhez, a nyitott munkalapok száma az összes bejelentéshez, a beszerzések a szállítói rendelésekhez...
Pest megyei, jelenleg 16 főt foglalkoztató, 700 millió Ft árbevételű, hőtechnikai vállalat, mely a német központú és német tulajdonú világcég hazai kizárólagos forgalmazója. Alapítás dátuma: 1990.
Tevékenység:
Kereskedelem, tervezés, kivitelezés, szerviz. Fűtési rendszerek, tüzelőberendezések, hőszivattyúk és szolárkollektorok, melyek az üzem közbeni takarékosságukkal, hosszú élettartamukkal és megbízhatóságukkal tűnnek ki a piac hasonló szereplői közül.
Működés:
A szervezet: ügyvezető, irodavezető, kereskedelmi asszisztens, logisztikus, főkönyvelő, ajánlat készítő, értékesítés (5fő), kereskedelem (5fő). Beruházókkal, tervezőkkel, kivitelezőkkel együttműködnek, az értékesítés közvetlen, a telepítéseket részben saját, részben alvállalkozó partnerekkel oldják meg, viszont a szerviz hálózat működése országos lefedettséggel, szervizpartnerek bevonásával történik, akiknek folyamatos képzését a cég maga végzi, ellenőrzi.
A múlt:
Munkakapcsolatunk 2003-ban indult. Akkor a cég jelentős növekedés előtt állt. Szerencsénkre a német precizitás és az ügyvezető igényessége és a csapat kreativitása, együttműködése már akkor is meghatározó tényezők voltak.
Az informatikai fejlesztés kiinduló problémái, az igények teljesen szokványosnak mondhatók:
- sziget programok (külön könyvelés, külön számlázó és készletkezelő program)
- sok-sok Excel tábla, persze eltérő adatokkal, hibákkal...
- a menedzsment és a tulajdonosok információ igénye
- a távoli elérés igénye (pl. a kereskedők lássák az ügyfeleik múltját, pénzügyi adatait, stb.)
- a forgalmazott és szervizelt berendezések teljes élettörtének követése
- a teljes kereskedelmi, logisztikai és szerviz folyamat rendszerbe integrálása
- erős és hatékony kontrolling rendszer kiépítése
A VfpCapital ERP rendszer teljesen beépült a mindennapokba, a munkafolyamatokat a szoftverhez, a szoftvert pedig az üzleti folyamatok legjobb kiszolgálásának érdekében a céghez igazítottuk.
A főbb folyamatok címszavakban:
- Üzleti tervezés, terv-tény összevetés, időszakok összehasonlítása, jelentések.
- Ajánlatkérés, beszállítói ajánlatok (hazai alkatrészekre), árajánlatok kiadása forintban, devizában.
- Ajánlatok értékelése, kontrollja, statisztikák.
- Vevői megrendelések, rövid és részletes visszaigazolás, díjbekérő, előleg számla.
- Szállítói megrendelések automatikusan, heti ütemezés, EKÁER előkészítés.
- Megrendelések kontrollja, beérkezések, teljesítések figyelése naprakészen.
- Bevételezés, gyári szám és eredetkezelés, több raktár, polchelyes nyilvántartás, cimkék, vonalkód.
- Teljesítés igazolás, szállítólevél, számlázás. Több nyelvű dokumentumok.
- Pénzügyi folyamatok: bank, pénztár, utalások, folyószámla, levelezések, likviditás figyelés, stb.
- Áfa analitika, ÁNYK automatikus beforgatása, mérleg, eredménykimutatás, termékdíj, stb.
- Tárgyi eszköz nyilvántartás, ÉCS tervezés évekre előre.
- Karbantartás tervezés, szerviz feladatok napi ütemezése.
- Szerviz bejelentések kezelése, a partner pénzügyi adatainak visszacsatolása a teljes folyamatban.
- Szerviz munkalapok feldolgozása, automatikus számlázás.
- Profit center, projekt, rendelés, munkalap szintű
A fejlesztés több lépcsőben valósult meg és ma is vannak közös megvalósítandó céljaink.
Köszönettel tartozunk, amiért a cég bizalmat szavazott nekünk akkor is, amikor a szoftvert gyökerestül kicseréltük náluk egy teljesen új, legkorszerűbb megoldásunkra.
Az integrált rendszer lényege ennél a példánál teljesen nyomon követhető, a munkafolyamat egyes lépései kontrollként tudnak működni az előző lépés tekintetében. Pl: a kiadott ajánlatok hatékonysága mérhető a rendelésekhez, a nyitott munkalapok száma az összes bejelentéshez, a beszerzések a szállítói rendelésekhez...
Weboldal: