HR Központ Szervezeti Tanácsadó Betéti Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A HR Központ Bt. csapatát Fecskovics Melinda úgy állította össze, hogy minél színesebb kompetenciákkal rendelkezzünk, amelyek segítenek megoldani a felmerülő feladatokat. Célunk, hogy saját munkáink és az oldalunkon található tartalmak segítségével helyes képet alakítsunk ki mind a munkavállalókban, mind a cégvezetőkben arról, mit is csinálunk, kik is vagyunk, mit is jelent a HR valójában.
Munkavállalóként általában mi jut az eszünkbe?
Feszült hangulat az interjúkon.
Gyanakvás, amikor leül velünk a céges HR-es beszélgetni egy papírlap kíséretében.
Feszélyezettség, a sok munkaügyi papír aláírásakor, amit a munkaügyes kolléga készített elő.
Cégvezetőként, pedig a legtöbb esetben a költség és az idő villan ilyenkor be.
Szolgáltatási portfóliónk kialakításakor is arra törekedtünk, hogy mindenki találjon egy olyan helyet, ahol szakszerű segítséget, tanácsot kaphat akár személyesen, akár virtuálisan.
Munkavállalóként általában mi jut az eszünkbe?
Feszült hangulat az interjúkon.
Gyanakvás, amikor leül velünk a céges HR-es beszélgetni egy papírlap kíséretében.
Feszélyezettség, a sok munkaügyi papír aláírásakor, amit a munkaügyes kolléga készített elő.
Cégvezetőként, pedig a legtöbb esetben a költség és az idő villan ilyenkor be.
Szolgáltatási portfóliónk kialakításakor is arra törekedtünk, hogy mindenki találjon egy olyan helyet, ahol szakszerű segítséget, tanácsot kaphat akár személyesen, akár virtuálisan.
Temékeink
Esettanulmány
Magyar tulajdonban lévő 40 fős kereskedelmi vállalat 3 telephellyel. Stabil háttér és kevés piaci résztvevő a szegmensben. Innovatív és piacvezető megoldásokkal rendelkezik.
Partnerünk egy stabil, vezetői piaci hellyel rendelkező, folyamatosan fejlődésben lévő vállalat, mely a sok innováció ellenére számos szervezeti problémával szembesült:
folyamatos fluktuáció,
elmaradt feladatok mellett sokszor duplán elvégzett tevékenységek,
szervezeti konfliktusok, feszültség,
szervezetlen működés,
tulajdonosi réteg extra leterheltsége,
kapkodásból és információhiányból adódó hibák.
Kihívás
Az első tulajdonossal folytatott megbeszélés során az alábbi vízió hangzott el: „szervezettebb cég, ahol jó a hangulat és mindenki tudja, mit csinál”.
Elsőként egy több órás irányított stratégiai kerekasztal beszélgetés keretén belül megismertük a cég történetét, a legfontosabb elmúlt 3 év szervezeti változásait, kinevezéseit, majd a szervezeti ábra felrajzolása után kiválasztottuk a tulajdonossal közösen azokat a vezetőket és kulcsembereket, akik meghatározó szerepet töltenek be a működésben munkafolyamat és humán szempontból egyaránt.
A velük folytatott 1,5-2 órás mélyinterjúk során feltárásra kerültek a személyes karrierutak, elképzelések, a szervezeti változások személyes megélései. Az így begyűjtött információk alapján az alábbi javaslati lista született, mely priorizálva tartalmazta a legfontosabb lépéseket:
középvezetői réteg kialakítása és fejlesztése,
felelősségi körök meghatározása és dokumentumba foglalása,
folyamatok leírása és szabályzatba foglalása,
cost centerek létrehozása, mely biztosítja a vezetők felelős döntéshozatalát, hiszen ezáltal rálátnak a saját területeikhez tartozó üzleti adatokra,
kompenzációs és bérrendszer átalakítása.
Ezt követően kezdődött a fejlesztés és oktatás, melyet összekötöttünk modern workplace digitalizálási oktatásokkal és a csoportmunka kialakításával.
Partnerünk egy stabil, vezetői piaci hellyel rendelkező, folyamatosan fejlődésben lévő vállalat, mely a sok innováció ellenére számos szervezeti problémával szembesült:
folyamatos fluktuáció,
elmaradt feladatok mellett sokszor duplán elvégzett tevékenységek,
szervezeti konfliktusok, feszültség,
szervezetlen működés,
tulajdonosi réteg extra leterheltsége,
kapkodásból és információhiányból adódó hibák.
Kihívás
Az első tulajdonossal folytatott megbeszélés során az alábbi vízió hangzott el: „szervezettebb cég, ahol jó a hangulat és mindenki tudja, mit csinál”.
Elsőként egy több órás irányított stratégiai kerekasztal beszélgetés keretén belül megismertük a cég történetét, a legfontosabb elmúlt 3 év szervezeti változásait, kinevezéseit, majd a szervezeti ábra felrajzolása után kiválasztottuk a tulajdonossal közösen azokat a vezetőket és kulcsembereket, akik meghatározó szerepet töltenek be a működésben munkafolyamat és humán szempontból egyaránt.
A velük folytatott 1,5-2 órás mélyinterjúk során feltárásra kerültek a személyes karrierutak, elképzelések, a szervezeti változások személyes megélései. Az így begyűjtött információk alapján az alábbi javaslati lista született, mely priorizálva tartalmazta a legfontosabb lépéseket:
középvezetői réteg kialakítása és fejlesztése,
felelősségi körök meghatározása és dokumentumba foglalása,
folyamatok leírása és szabályzatba foglalása,
cost centerek létrehozása, mely biztosítja a vezetők felelős döntéshozatalát, hiszen ezáltal rálátnak a saját területeikhez tartozó üzleti adatokra,
kompenzációs és bérrendszer átalakítása.
Ezt követően kezdődött a fejlesztés és oktatás, melyet összekötöttünk modern workplace digitalizálási oktatásokkal és a csoportmunka kialakításával.
Weboldal: