RÉCIA Dynamics Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Vas megye, Veszprém megye, Budapest
Cégbemutató
A RÉCIA Dynamics Kft. fő profilja a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer bevezetése. 1995-ben, Mosonmagyaróváron alapított cégünk 2004 óta foglalkozik Microsoft Dynamics NAV bevezetéssel, és mára az egyik legsikeresebb, legtöbb bevezetési, üzemeltetési tapasztalattal rendelkező Microsoft Dynamics partnerré vált. Sikeres bevezetési projektjeinkhez nagyban hozzájárul, hogy az informatikai, programozói szakértelmen kívül számviteli ismeretekkel is rendelkezünk.
Esettanulmány
Győr-Moson-Sopron megyei cég, több mint 1 Mrd Ft jegyzett tőkével. Szerteágazó tevékenységi körrel, többek között: élemiszer gyártás, kereskedelem, kutatás-fejlesztés, laboratóriumi szolgáltatások
Beállítási hiányosságok és a felhasználók elégtelen oktatása miatt nem működött megfelelően a más partner által paraméterezett Microsoft Dynamics NAV rendszer. A számlázás és a könyvelés egyaránt problematikus volt. Az előző évi zárást nem tudták elkészíteni, ezért az aktuális év könyvelését már el sem kezdték a rendszerben, mert annak lecserélését mérlegelték. Ekkor kérték segítségünket. A rendszer átvilágítását követően javítottuk a beállításokat, és ahol szükséges volt, elvégeztük a kisebb fejlesztéseket, valamint a felhasználók képzését. 2 hónap múlva el tudták készíteni az előző év zárását, valamint elindították az aktuális év könyvelését. A Navision rendszert a lecserélés helyett 2 éve teljes elégedettséggel használják, több új tevékenységi területre is kiterjesztették, és további felhasználói licenceket is vásároltak. Jelenleg a cég több mint 30 munkatársa használja a rendszert.
A Microsoft Dynamics Navision egy komplex vállalatirányítási megoldás, mely nagyobb kontrollt biztosít a pénzügyek felett, egyszerűsíti az ellátási láncot, a gyártást és a vállalat működését. Egyszerűen bevezethető, könnyű használni és a vállalat fejlődésének ütemében bővíthető.
Beállítási hiányosságok és a felhasználók elégtelen oktatása miatt nem működött megfelelően a más partner által paraméterezett Microsoft Dynamics NAV rendszer. A számlázás és a könyvelés egyaránt problematikus volt. Az előző évi zárást nem tudták elkészíteni, ezért az aktuális év könyvelését már el sem kezdték a rendszerben, mert annak lecserélését mérlegelték. Ekkor kérték segítségünket. A rendszer átvilágítását követően javítottuk a beállításokat, és ahol szükséges volt, elvégeztük a kisebb fejlesztéseket, valamint a felhasználók képzését. 2 hónap múlva el tudták készíteni az előző év zárását, valamint elindították az aktuális év könyvelését. A Navision rendszert a lecserélés helyett 2 éve teljes elégedettséggel használják, több új tevékenységi területre is kiterjesztették, és további felhasználói licenceket is vásároltak. Jelenleg a cég több mint 30 munkatársa használja a rendszert.
A Microsoft Dynamics Navision egy komplex vállalatirányítási megoldás, mely nagyobb kontrollt biztosít a pénzügyek felett, egyszerűsíti az ellátási láncot, a gyártást és a vállalat működését. Egyszerűen bevezethető, könnyű használni és a vállalat fejlődésének ütemében bővíthető.
Weboldal: