SOHO-NOR Market Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Vállalkozásunk 2018 óta foglalkozik széleskörű IT szolgáltatások elvégzésével, egyedi szoftverfejlesztéssel, IT eszközök, alkatrészek és anyagok nagykereskedésével. Elsődleges profilunk vállalati informatikai rendszerek (ERP) üzemeltetése, támogatása, és az ehhez szükséges hardver/szoftver környezet kialakítása és online felügyelete.
Partnereinknél üzemeltetett ERP rendszerekre épülő Vezetői információs- és döntéstámogató rendszerek (VIR) üzemeltetése.
Vállalunk partnereinknél számítógépes hálózat kiépítését, hálózati eszközök beszerzését, konfigurálását, üzemeltetését és felügyeletét. Nagyobb IT projektekben vállalunk szoftverfejlesztéseket, ahol részfeladatokat végzünk adott határidőre, magas minőségben. Vállalunk partnereink részére egyedi szoftverfejlesztéseket, melyekhez nagy szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársak állnak rendelkezésünkre.
Partnereinknél üzemeltetett ERP rendszerekre épülő Vezetői információs- és döntéstámogató rendszerek (VIR) üzemeltetése.
Vállalunk partnereinknél számítógépes hálózat kiépítését, hálózati eszközök beszerzését, konfigurálását, üzemeltetését és felügyeletét. Nagyobb IT projektekben vállalunk szoftverfejlesztéseket, ahol részfeladatokat végzünk adott határidőre, magas minőségben. Vállalunk partnereink részére egyedi szoftverfejlesztéseket, melyekhez nagy szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársak állnak rendelkezésünkre.
Temékeink
Esettanulmány
Dunántúli élelmiszeripari gyártó, feldolgozó vállalat, 300+ fő, 100+ fő Office felhasználóval
Az üzletmenethez nélkülözhetetlenek az irodai szoftverek, azonban az üzemeltetésük számos nehézséggel jár. Jelentős mennyiségű és teljesítményű hardver (szerver, storage, hálózat) szükséges hozzájuk, a rendszer konfigurálása és frissítése ismétlődő beruházással és költségekkel jár, az üzemeltetés pedig összetett, költséges, szaktudást igénylő feladat. Ráadásul a hagyományos módon megvásárolt szoftverlicencek általában nem követik elég rugalmasan a cég változó igényeit, vagy kevesebbet veszünk belőle és folyamatosan bővíteni kell vagy többet veszünk belőle és egy része kihasználatlan marad.
A fenti problémákra nyújt megoldást a SOHO Office szolgáltatáscsomag, amely egy komplex, felhőalapú megoldás a mobilitás, a megosztás, az együttműködés és a kommunikáció támogatására. Az elmúlt években az internet és a mobil eszközök alaposan felforgatták a munka világát. Korábban az volt természetes, hogy az irodában mindenkinek van asztali gépe, azon telepített irodai szoftverei voltak, és a rendszert helyben dolgozó informatikusok menedzselték. Amikor egy újabb, frissebb szoftververzió jelent meg, az telepítéssel, konfigurálással és akár betanulással – és természetesen az ehhez kapcsolódó, elkerülhetetlen költségekkel járt. Ezért is fordult gyakran elő, hogy a cégek halogatták a frissítést, kitéve magukat a biztonsági kockázatoknak. Manapság egyre több vállalkozásnál a munkatársak laptoppal, tablettel, mobiltelefonnal csatlakoznak a vállalati hálózatra, bármikor és bárhonnan, irodán kívülről, vagy akár otthonról is.
A SOHO Office egy felhő alapú megoldás, amelynek bevezetésével havidíjas konstrukcióban, nagyobb beruházás nélkül juthat hozzá népszerű üzleti szolgáltatásokhoz.
A bevezetett megoldás része a vállalati levelezés 50 GB-os postafiókkal, a Teams, amelynek segítségével online megbeszéléseket, konferenciákat tarthatunk. Dokumentumait biztonságosan tárolhatja a rendelkezésre álló 1TB-os tárhelyen. A beépített vírusvédelemnek köszönhetően a céges adatok biztonságban vannak a külső támadásoktól. Kollégáival csoport webhelyeken megosztott dokumentumokon dolgozhat, valós időben. A SOHO Office hatékony csoportmunkát tesz lehetővé, segítségével dokumentumait megoszthatja, egy időben szerkesztheti kollégáival, valamint videó konferenciák segítségével, akár útközben is egyeztethet üzleti partnereivel. A szolgáltatás frissítés automatikusan történik, így mindig a legújabb verziójú, biztonságos alkalmazások állnak a rendelkezésére.
Az üzletmenethez nélkülözhetetlenek az irodai szoftverek, azonban az üzemeltetésük számos nehézséggel jár. Jelentős mennyiségű és teljesítményű hardver (szerver, storage, hálózat) szükséges hozzájuk, a rendszer konfigurálása és frissítése ismétlődő beruházással és költségekkel jár, az üzemeltetés pedig összetett, költséges, szaktudást igénylő feladat. Ráadásul a hagyományos módon megvásárolt szoftverlicencek általában nem követik elég rugalmasan a cég változó igényeit, vagy kevesebbet veszünk belőle és folyamatosan bővíteni kell vagy többet veszünk belőle és egy része kihasználatlan marad.
A fenti problémákra nyújt megoldást a SOHO Office szolgáltatáscsomag, amely egy komplex, felhőalapú megoldás a mobilitás, a megosztás, az együttműködés és a kommunikáció támogatására. Az elmúlt években az internet és a mobil eszközök alaposan felforgatták a munka világát. Korábban az volt természetes, hogy az irodában mindenkinek van asztali gépe, azon telepített irodai szoftverei voltak, és a rendszert helyben dolgozó informatikusok menedzselték. Amikor egy újabb, frissebb szoftververzió jelent meg, az telepítéssel, konfigurálással és akár betanulással – és természetesen az ehhez kapcsolódó, elkerülhetetlen költségekkel járt. Ezért is fordult gyakran elő, hogy a cégek halogatták a frissítést, kitéve magukat a biztonsági kockázatoknak. Manapság egyre több vállalkozásnál a munkatársak laptoppal, tablettel, mobiltelefonnal csatlakoznak a vállalati hálózatra, bármikor és bárhonnan, irodán kívülről, vagy akár otthonról is.
A SOHO Office egy felhő alapú megoldás, amelynek bevezetésével havidíjas konstrukcióban, nagyobb beruházás nélkül juthat hozzá népszerű üzleti szolgáltatásokhoz.
A bevezetett megoldás része a vállalati levelezés 50 GB-os postafiókkal, a Teams, amelynek segítségével online megbeszéléseket, konferenciákat tarthatunk. Dokumentumait biztonságosan tárolhatja a rendelkezésre álló 1TB-os tárhelyen. A beépített vírusvédelemnek köszönhetően a céges adatok biztonságban vannak a külső támadásoktól. Kollégáival csoport webhelyeken megosztott dokumentumokon dolgozhat, valós időben. A SOHO Office hatékony csoportmunkát tesz lehetővé, segítségével dokumentumait megoszthatja, egy időben szerkesztheti kollégáival, valamint videó konferenciák segítségével, akár útközben is egyeztethet üzleti partnereivel. A szolgáltatás frissítés automatikusan történik, így mindig a legújabb verziójú, biztonságos alkalmazások állnak a rendelkezésére.
Weboldal: