Consulo Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
Az általunk nyújtott szolgáltatások igen sokrétűek. Olyan termékeket kínálunk, amelyeket magunk is használunk, ismerünk és szeretünk.
•Bevezetés: Microsoft Dynamics NAV, CAS genesisWorld, Jet Reports, Sana Commerce
•Testre szabás: Mindig az ügyfél igényeinek megfelelően végezzük.
•Fejlesztés: Magasan képzett fejlesztőink több éves tapasztalattal a hátuk mögött képesek egyedi elképzeléseket megvalósítani.
•Oktatás: Az általunk támogatott termékek használatát teljes mértékben megtanítjuk ügyfeleinknek egyedi, csoportos, helyszíni vagy online tréningek keretében.
•Támogatás: Egy rendszer bevezetését követően is ügyfeleink rendelkezésére állunk telefonon, e-mailben, Skype-on, illetve online bejelentő felületünkön.
Munkánkat igyekszünk a lehető legmagasabb színvonalon végezni, ehhez a legmodernebb technikai feltételeket biztosítva. Kollégáink folyamatos továbbképzéseken és nyelvi képzéseken vesznek részt, hogy az egyes termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban mindig naprakészek legyenek, akár több nyelven is, erősítve ezzel nemzetközi kapcsolatainkat.
•Bevezetés: Microsoft Dynamics NAV, CAS genesisWorld, Jet Reports, Sana Commerce
•Testre szabás: Mindig az ügyfél igényeinek megfelelően végezzük.
•Fejlesztés: Magasan képzett fejlesztőink több éves tapasztalattal a hátuk mögött képesek egyedi elképzeléseket megvalósítani.
•Oktatás: Az általunk támogatott termékek használatát teljes mértékben megtanítjuk ügyfeleinknek egyedi, csoportos, helyszíni vagy online tréningek keretében.
•Támogatás: Egy rendszer bevezetését követően is ügyfeleink rendelkezésére állunk telefonon, e-mailben, Skype-on, illetve online bejelentő felületünkön.
Munkánkat igyekszünk a lehető legmagasabb színvonalon végezni, ehhez a legmodernebb technikai feltételeket biztosítva. Kollégáink folyamatos továbbképzéseken és nyelvi képzéseken vesznek részt, hogy az egyes termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban mindig naprakészek legyenek, akár több nyelven is, erősítve ezzel nemzetközi kapcsolatainkat.
Temékeink
Esettanulmány
2014. május elsején megnyitotta kapuit a debreceni Nagyerdei Stadion, ahol a teljes
jegyértékesítés és a komplex Stadionkártya-rendszer Microsoft Dynamics NAV rendszerben
valósult meg. A bevezetési folyamat nem hagyományos módon zajlott, hiszen nem egy
meglévő vállalat meglévő problémáit kellett megoldani, hanem egy újonnan induló,
multifunkcionális létesítmény majdani feladatait, problémáit, nehézségeit kellett előre
felismerni úgy, hogy a 2014. májusára tervezett átadás és nyitás, valamint az első, várhatóan
nagy érdeklődésre számot tartó mérkőzések zökkenőmentesek legyenek. Az elsődleges cél az
volt, hogy az országban elsőként egy olyan komplex informatikai rendszer kerüljön
bevezetésre, amely lehetővé teszi a vásárlók és vendégek magas színvonalú, gyors
kiszolgálását, összehangolva a sportrendezvényekre vonatkozó törvényi előírásokkal.
A megvalósítandó rendszernek komplexen kell kiszolgálnia a Nagyerdei Stadion üzleti és rendezvényszervezői folyamatait, melyeknek legfontosabb célterületei: pénztárban és interneten történő jegy- és bérletértékesítés, a szurkolói élmény mobil alkalmazásokkal való emelése, a beléptetés, ill. a készpénz nélküli vásárlás a stadion rendezvényeire.
Az volt az elképzelés, hogy egy olyan modern, egységes, komplex rendszert alakítunk ki a Nagyerdei Stadionban, amely alkalmas arra, hogy egyetlen eszköz, egy elektronikus kártya segítségével különböző részlegek igényeit szolgálja ki, természetesen ezek közül is kiemelve a vásárlói, látogatói, szurkolói igényeket. Így ez a kártya a kapocs a kereskedelem, a jegyértékesítés, a beléptetés, az MLSZ, a rendezvényszervezők, a város, a klub és a vendégek, szurkolók között.
A megfelelő rendszer kiválasztása során volt néhány alapfeltétel, amelynek meg kellett felelni:
• Minimum 5 évig kell magas rendelkezésre állással kiszolgálnia a tulajdonosi, bérlői és üzemeltetői igényeket.
• Meg kell felelnie a kapcsolódó szolgáltatások és szervezetek műszaki elvárásainak.
• Megelégedéssel kell szolgálnia a rendezvények látogatóit a szurkolóktól a VIP vendégekig.
• Meg kell felelnie napjaink és a következő 5 év alkalmazott technológiájának, különösen figyelembe véve a mobil kommunikációt és alkalmazási trendeket.
• Átláthatóság, rendszerezettség, objektív mérhetőség.
Az egyik legnehezebb feladat a projekt koordinálása volt a megrendelő, a kivitelező, az üzemeltetők és a DVSC között. Amit még fontos volt szem előtt tartani, az a szoros határidő, hiszen mindössze néhány hónap állt a rendelkezésre a rendszer tervezésére, megvalósítására, kivitelezésére és tesztelésére. Az idő előrehaladtával voltak újabb felmerülő igények, azonban ezeket sikerült a lehető leggyorsabban és gördülékenyebben megoldani.
A Microsoft Dynamics NAV rendszer bevezetése extra gyors és pontos megvalósítás volt. A Consulo Kft-t 2013. decemberében bíztuk meg a feladattal, és a 2014. májusi stadionavató ünnepségen a rendszer teljes funkcionalitással működött, hiszen már értékesítettük az aktuális szezon hátralévő két mérkőzésére a belépőjegyeket, melyek egyébként rekordgyorsasággal keltek el, így azonnal tesztelhettük, hogy hogyan szerepel a rendszer teltházas rendezvények estén.
A Nagyerdei Stadion jegyértékesítése a helyszíni és kihelyezett jegyértékesítési pontokon túl mobil alkalmazáson és webes felületen keresztül is elérhető, teljesen kiszolgálva ezzel napjaink igényeit és kihasználva a modern technológia által elérhető előnyüket. Szurkolóink egyedi, számukra kialakított oldalon kezelhetik bérleteiket, a rendezvényekre szóló jegyeiket, virtuális pénztárcájukat, megtekinthetik tranzakcióikat.
A nyitást követő időszakban és azóta is felmerülnek új igények, ilyen igény volt a sporttörvény következtében bevezetésre kerülő szurkolói kártya, melynek változásait a Nagyerdei Stadion esetében is követni kellett, valamint az MLSZ jegyértékesítő rendszerének összekapcsolása a Nagyerdei Stadion jegyértékesítésével.
A rendszerrel kapcsolatos alapvető elvárás volt az MLSZ külső rendezvényszervezőkkel történő automatikus adatcsere. Első időszakban export-import funkciókkal valósítottuk meg, később on-line kapcsolat került kialakításra, így a Nagyerdei Stadion ülőhelyeit közvetlenül az MLSZ jegyértékesítő rendszerén keresztül is rugalmasan lehet értékesíteni.
Az elmúlt időszakban a Nagyerdei Stadion több részlegén is bevezetésre a került a Microsoft Dynamics NAV. Az újonnan nyílt DVSC Shop kiskereskedelmi értékesítése is ezen a rendszeren keresztül történik. Itt elsősorban a készletkezeléshez, kimutatások készítéséhez használják, valamint egyedi akciók létrehozásához.
jegyértékesítés és a komplex Stadionkártya-rendszer Microsoft Dynamics NAV rendszerben
valósult meg. A bevezetési folyamat nem hagyományos módon zajlott, hiszen nem egy
meglévő vállalat meglévő problémáit kellett megoldani, hanem egy újonnan induló,
multifunkcionális létesítmény majdani feladatait, problémáit, nehézségeit kellett előre
felismerni úgy, hogy a 2014. májusára tervezett átadás és nyitás, valamint az első, várhatóan
nagy érdeklődésre számot tartó mérkőzések zökkenőmentesek legyenek. Az elsődleges cél az
volt, hogy az országban elsőként egy olyan komplex informatikai rendszer kerüljön
bevezetésre, amely lehetővé teszi a vásárlók és vendégek magas színvonalú, gyors
kiszolgálását, összehangolva a sportrendezvényekre vonatkozó törvényi előírásokkal.
A megvalósítandó rendszernek komplexen kell kiszolgálnia a Nagyerdei Stadion üzleti és rendezvényszervezői folyamatait, melyeknek legfontosabb célterületei: pénztárban és interneten történő jegy- és bérletértékesítés, a szurkolói élmény mobil alkalmazásokkal való emelése, a beléptetés, ill. a készpénz nélküli vásárlás a stadion rendezvényeire.
Az volt az elképzelés, hogy egy olyan modern, egységes, komplex rendszert alakítunk ki a Nagyerdei Stadionban, amely alkalmas arra, hogy egyetlen eszköz, egy elektronikus kártya segítségével különböző részlegek igényeit szolgálja ki, természetesen ezek közül is kiemelve a vásárlói, látogatói, szurkolói igényeket. Így ez a kártya a kapocs a kereskedelem, a jegyértékesítés, a beléptetés, az MLSZ, a rendezvényszervezők, a város, a klub és a vendégek, szurkolók között.
A megfelelő rendszer kiválasztása során volt néhány alapfeltétel, amelynek meg kellett felelni:
• Minimum 5 évig kell magas rendelkezésre állással kiszolgálnia a tulajdonosi, bérlői és üzemeltetői igényeket.
• Meg kell felelnie a kapcsolódó szolgáltatások és szervezetek műszaki elvárásainak.
• Megelégedéssel kell szolgálnia a rendezvények látogatóit a szurkolóktól a VIP vendégekig.
• Meg kell felelnie napjaink és a következő 5 év alkalmazott technológiájának, különösen figyelembe véve a mobil kommunikációt és alkalmazási trendeket.
• Átláthatóság, rendszerezettség, objektív mérhetőség.
Az egyik legnehezebb feladat a projekt koordinálása volt a megrendelő, a kivitelező, az üzemeltetők és a DVSC között. Amit még fontos volt szem előtt tartani, az a szoros határidő, hiszen mindössze néhány hónap állt a rendelkezésre a rendszer tervezésére, megvalósítására, kivitelezésére és tesztelésére. Az idő előrehaladtával voltak újabb felmerülő igények, azonban ezeket sikerült a lehető leggyorsabban és gördülékenyebben megoldani.
A Microsoft Dynamics NAV rendszer bevezetése extra gyors és pontos megvalósítás volt. A Consulo Kft-t 2013. decemberében bíztuk meg a feladattal, és a 2014. májusi stadionavató ünnepségen a rendszer teljes funkcionalitással működött, hiszen már értékesítettük az aktuális szezon hátralévő két mérkőzésére a belépőjegyeket, melyek egyébként rekordgyorsasággal keltek el, így azonnal tesztelhettük, hogy hogyan szerepel a rendszer teltházas rendezvények estén.
A Nagyerdei Stadion jegyértékesítése a helyszíni és kihelyezett jegyértékesítési pontokon túl mobil alkalmazáson és webes felületen keresztül is elérhető, teljesen kiszolgálva ezzel napjaink igényeit és kihasználva a modern technológia által elérhető előnyüket. Szurkolóink egyedi, számukra kialakított oldalon kezelhetik bérleteiket, a rendezvényekre szóló jegyeiket, virtuális pénztárcájukat, megtekinthetik tranzakcióikat.
A nyitást követő időszakban és azóta is felmerülnek új igények, ilyen igény volt a sporttörvény következtében bevezetésre kerülő szurkolói kártya, melynek változásait a Nagyerdei Stadion esetében is követni kellett, valamint az MLSZ jegyértékesítő rendszerének összekapcsolása a Nagyerdei Stadion jegyértékesítésével.
A rendszerrel kapcsolatos alapvető elvárás volt az MLSZ külső rendezvényszervezőkkel történő automatikus adatcsere. Első időszakban export-import funkciókkal valósítottuk meg, később on-line kapcsolat került kialakításra, így a Nagyerdei Stadion ülőhelyeit közvetlenül az MLSZ jegyértékesítő rendszerén keresztül is rugalmasan lehet értékesíteni.
Az elmúlt időszakban a Nagyerdei Stadion több részlegén is bevezetésre a került a Microsoft Dynamics NAV. Az újonnan nyílt DVSC Shop kiskereskedelmi értékesítése is ezen a rendszeren keresztül történik. Itt elsősorban a készletkezeléshez, kimutatások készítéséhez használják, valamint egyedi akciók létrehozásához.
Weboldal: