DL Info Számítástechnikai Fejlesztő és Szolgáltató Betéti Társaság

DL Info Számítástechnikai Fejlesztő és Szolgáltató Betéti Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

2014-ben - évtizedes szakmai múlttal - alapítottuk Pécsen a céget, hogy kiszolgáljuk a nagyvállalati partnereink egyre növekvő, ugyanakkor változó intenzitású szoftverfejlesztési igényeit.
A kezdeti alvállalkozói feladatok után, kialakítottuk a webes világban az önálló megoldásainkat.
A nagyvállalati partnereinknél elvárt magas minőséget és profi megoldásokat alkalmazzuk némileg egyszerűsítve a kisebb feladatokban is.

Esettanulmány

Több, mint 10 éve működő, Baranya megyei, 10 fő alatti létszámot foglalkoztató távközlési vállalat
Egy olyan ügyviteli rendszer fejlesztése, mely kielégíti az ügyfél távközlési szolgáltatásánál jelentkező szoftveres igényt.
Ezek az igények több modulba sorolhatóak. Ilyen modulok például a CRM (ügyfélkezelés), szolgáltatás kezelés, karbantartás, logisztikai menedzsment, hálózati eszköz és eszköz hálózat menedzsment, pénzügy menedzsment( számlázás, házipénztár, gazdasági kimutatások, könyvelés), projekt menedzsment ( hibajegy kezelés, technikus/szerelő, naptárkezelés), belső tudásbázis
A lefejlesztése került szoftver megoldás nyílt forráskódú technológiák felhasználásával készült.
Ezek a technológiák jelenleg industry standard a piacon. Ilyen például a Java, Spring, Angular, PostgreSQL. Segítségükkel egy könnyen konfigurálható, karbantartható és üzemeltethető szoftver jött létre. Ezáltal alacsony üzembe helyezési, üzemeltetésű és tovább fejlesztési lehetőségeket kínál.
Az új szoftvertermék rendelkezik online fizetési megoldásokkal, teljesíti a jelenlegi számviteli törvényt a számlázáshoz kapcsolódóan, illetve lefejlesztésre került egy ügyfélportál, mely lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy akár otthonról is intézhessék a szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyeket, ezáltal nagyobb és szélesebb körben tudják igénybe venni az ügyfelek a megrendelő szolgáltatásait.