Shoprenter Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Shoprenter Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Shoprenterrel küldetésünk, hogy segítsünk a hazai vállalkozó szellemű embereknek webáruház tulajdonossá válni, majd eljutni a piacvezető webáruházig.
Ehhez pedig egy olyan e-kereskedelmi ökoszisztémát nyújtunk, amely itthon egyedülálló támogatást biztosít a kereskedőknek: magas funkcionalitású webáruház motor, rendszeres oktatások és konzultációk, szakértő portál, telepíthető külső alkalmazások, kiemelt ügyféltámogatás és Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényének (Ecommerce Expo) megszervezése.

Esettanulmány

Az esettanulmányban szereplő ügyfél fő profilja bútoripari szerelvények kis és nagykereskedelme.
Ha webshop üzemeltetésről van szó, akkor sok múlik azon, hogy milyen webáruház rendszert választunk az indulás során.
Amennyiben az alábbiakat tapasztalod webshopodban, akkor nem árt elgondolkoznod a boltod átköltöztetésén egy másik, stabilabb rendszerbe.
- Nem tartalmazza azokat a funkciókat, amelyre szükséged van. Vagy csak nehezen tudod bővíteni új funkciókkal.
- Alacsony a konverziód, a webáruház nem szállítja azokat az eredményeket, amit kitűztél célul.
- Bonyolult a webshopod admin felülete, nem egyértelműek a beállítások, ami a hatékony munkavégzés rovására megy.
- Mobilnézetben nem megfelelő a webáruház megjelenítése, pedig a látogatóid javarészt ezen az eszközön böngészik az oldalad.
- Túl magas költségekkel jár az üzemeltetés.

Ha csak egy is igaz rád a fentiek közül, érdemes mérlegelned, hogy megéri-e a jelenlegi rendszerben működnöd, azaz a webáruház rendszered lecserélésével növelni tudnál-e a vállalkozásod eredményességén?
Az ügyfél életében egyik első szolgáltatásunk az adatbázis áthozás volt, így már nem kell törődnie a szerverrel kapcsolatos tennivalókkal - webáruháza a Shoprenter saját szerverén fut, amelyet a nap 24 órájában monitorozunk, karbantartunk, illetve fejlesztünk. Webáruházáról ráadásul napi szinten készítünk biztonsági mentéseket.

A Shoprenter szolgáltatásai között egyedi design is igyénybevehető, amely keretein belül a szakértők úgy készítik el a webshop teljes megjelenését, hogy az mind ügyfél- és felhasználóélmény szempontjából megfeleljen.

Mivel a Shoprenterre váltás megoldotta a stabilitási és kezelhetőségi problémákat, már egyszerűbben meg tudták oldani a webáruház adminisztrációs feladatait. Így többet tudtak fókuszálni a vevőszerzésre, amely egy webáruház növekedésének az egyik legfontosabb pillére.

Így pár éve már a keresőoptimalizálást és a Google Ads hirdetéseket is a Shoprenter csapatára bízza – amelyekkel a legnagyobb örömünkre teljes mértékben meg van elégedve.

Eredményeik kimagaslóak mindkét területen, a webáruháznál a Google Ads by Shoprenter jelentős szerepet játszik a sikerben, hiszen a megrendelések 48%-a származik erről a csatornáról.

A stratégia eredményességét jól tükrözi a Google Ads hirdetések megtérülési mutatója (ROAS), amely 2024-ben 78,47 volt. Ez azt jelenti, hogy minden egyes forintnyi hirdetési költésük 78,47-szeresét hozta vissza bevételben, ami rendkívül magas megtérülést jelent.

A sikeres webáruház tulajdonos szerint nincs attól nagyobb hiba az e-kereskedelemben, mint, amikor valaki csak a maga feje után megy. Nem lehet kihagyni fontos folyamatokat és hasraütésszerűen megítélni a dolgokat! Szükséges a célközönség felmérése, az árak és a kínálat meghatározása, a versenytársak elemzése, a webshop rendszer választásnál a technikai lehetőségek alapos vizsgálata. Szerinte minden vállalkozónak érdemes úgy tekinteni a webshopjára, mint egy eszköz a kereskedelemben, amit ha jól (ki)használunk, akkor ragyogó eredményekkel tud szolgálni.