ShiwaForce.com Zártkörűen Működő Részvénytársaság

ShiwaForce.com Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A ShiwaForce.com a nagyvállalati hatékonyság agilis nagyköveteként saját fejlesztésű és Atlassian vállalati szoftver termékekkel, egyedi IT fejlesztési projektekkel, role leasinggel, agilis transzformációs tanácsadással és oktatással segít partnereinek igazi digitális, jövőálló vállalattá válni.

A ShiwaForce.com Zrt. az innovatív online megoldások hazai piacának gyorsan növekvő, 130+ fős, startup szellemiségű technológiai vállalata. Online és mobil szolgáltatásokat épít vagy alakít át új felhasználói élményekkel gazdagítva, a folyamatosan változó digitális környezet elvárásainak megfelelően.

Hazai és nemzetközi ügyfelei között olyan vezető nagyvállalatok és szervezetek szerepelnek, mint az OTP, Magyar Telekom, T-Systems, 4iG, Telenor, MKB, K&H, Erste, Budapest Bank, vagy a Magyar Nemzeti Bank. Vezető terméke az immár 8. generációs Shiwa tartalomkezelő rendszer, mely a nagyvállalatokat segíti online potenciáljuk növelésében és akár milliós ügyfélbázisuk hatékony elérésében.

Esettanulmány

A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (a továbbiakban: SZTNH) a szellemi tulajdon védelméért felelős kormányzati főhivatal, amely a találmányi szabadalmakról szóló 1895. évi XXXVII. törvény-czikk 23. §-a alapján jött létre 1896-ban. Jelenleg 230 fős szervezet.

Az SZTNH jogállására, gazdálkodására, feladat- és hatáskörére vonatkozó részletes szabályokat a találmányok szabadalmi oltalmáról szóló 1995. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Szt.) XIV/C. fejezetének 115/D-115/L §-ai, továbbá a központi államigazgatási szervekről, valamint a Kormány tagjai és az államtitkárok jogállásáról szóló 2010. évi XLIII. törvény és a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény tartalmazza.

Az SZTNH-t kormányzati főhivatalként a Kormány irányítja, felette felügyeletet az innovációs és technológiai miniszter látja el.

Az SZTNH elnökét a miniszterelnök nevezi ki, és menti fel. Három helyettesét az elnök javaslatára a felügyeletét ellátó miniszter nevezi ki, és menti fel.
1. Licence vásárlás
Az első fázis keretében megvásárlásra és biztosításra kerülne az Atlassian termékekhez (Jira Core, Jira Sowtware, Jira Service Desk, Confluence rendszerek) szükséges licencek, figyelembe véve az egyes rendszereket használó végfelhasználókat, usereket.

2. Felmérés, előkészítés, telepítés
Ennek a fázisnak a célja a szervezet által jelenleg is használt rendszerek első lépésben kiváltandó folyamatainak feltérképezése, megismerése, illetve az Atlassian rendszerében való implementálhatóságának megvizsgálása.

3. Implementáció
Ebben a fázisban végezzük el a megvásárolt és telepített rendszerek helyszíni konfigurálását és finomhangolását.

4. Oktatás
Az implementációt követően kerül sor az érintett rendszereket használó felhasználók és munkatársak oktatására.


A projekt keretében Atlassian Jira Service Management, Jira Core és Confluence alap rendszerek, valamint hozzájuk tartozó kiegészítő pluginok kerültek implementálásra.

A szervezi felépítés és működés révén megfogalmazott megrendelői igényeket egyedi konfigurációk révén valósítottuk meg, mellyel jelentős mértékben hozzájárultunk a szervezeti hatékonyság növeléséhez. Több esetben az eddigi manuális folyamatokat automatizmusokkal váltottuk ki, melynek révén jelentős adminisztrációs terhektől szabadultak fel a szervezet munkatársai és partnerei.

A skálázott megoldás révén a rendszer továbbfejleszthető és bővíthető, így hosszú távon biztos alapot szolgáltat az IT Service Management számára.