AutoBooking Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Történetünk 2011-ben kezdődött egy adóváltozás miatt, amikor egyik napról a másikra összeomlott a piacunk, mi pedig ott maradtunk ügyfél nélkül. Ekkor eldöntöttük: létrehozunk egy olyan rendszert, mely maximálisan kihasználja a digitális technológiákat a munkafolyamatok és ügyfélszerzés során is. Mostanra pedig eljutottunk arra a pontra, hogy megoszthatjuk más autószervizekkel az általunk használt CarSup szoftvet és folyamataink eredményeit!
Célunk, hogy megszüntessük a felesleges plusz munkát és a szervizek ténylegesen csak az ügyfelek elégedettségére és a nyereség növelésére koncentrálhassanak!
Célunk, hogy megszüntessük a felesleges plusz munkát és a szervizek ténylegesen csak az ügyfelek elégedettségére és a nyereség növelésére koncentrálhassanak!
Temékeink
Esettanulmány
15 éve Bosch Car szervizként működő 10 főt foglalkoztató autószerviz piaci változást követő átalakulását segítettük szoftverünk bevezetésével.
2012-ben az autógáz piac jelentős változása miatt, a cég profilja felborult és új folyamatokra volt szükség. Át kellett állni hagyományos autójavítói tevékenységre, melynek javítási jellege teljesen más, mint a gázautó átalakítás volt. Sokkal több ügyfél, új munkák, új folyamatok és egy új rendszer kellett.
A szituációt komplexen kezeltük, így bevezetésre került egy új weboldal, az új tevékenységet hirdetve az új vásárlóközönség felé. Elindítva a tágabb marketing tevékenységet Belső folyamatok kialakítása az egy új vállalatirányítási rendszerrel (előjegyzés kezelés, raktározás, számlázás, weboldali ügyfél igények kezelése). Szerviz oldali applikáció bevezetése a jobb kommunikáció és a nagyobb ügyfél elégedettség érdekében. Rövid időn belül stabilan beállt az ügyfél áramlás és a munkáknak köszönhetően nőtt a cég bevétele.
2012-ben az autógáz piac jelentős változása miatt, a cég profilja felborult és új folyamatokra volt szükség. Át kellett állni hagyományos autójavítói tevékenységre, melynek javítási jellege teljesen más, mint a gázautó átalakítás volt. Sokkal több ügyfél, új munkák, új folyamatok és egy új rendszer kellett.
A szituációt komplexen kezeltük, így bevezetésre került egy új weboldal, az új tevékenységet hirdetve az új vásárlóközönség felé. Elindítva a tágabb marketing tevékenységet Belső folyamatok kialakítása az egy új vállalatirányítási rendszerrel (előjegyzés kezelés, raktározás, számlázás, weboldali ügyfél igények kezelése). Szerviz oldali applikáció bevezetése a jobb kommunikáció és a nagyobb ügyfél elégedettség érdekében. Rövid időn belül stabilan beállt az ügyfél áramlás és a munkáknak köszönhetően nőtt a cég bevétele.
Weboldal: