Techwave Hungary Számítástechnikai Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Techwave Hungary Zrt-t 1989-ben magyar informatikai szakemberek alapították HostLogic néven, majd 2016 szeptemberétől csatlakozott a Techwave nemzetközi Informatikai Szolgáltató Vállalatcsoporthoz, hogy a jövőben még szélesebb körű hazai és nemzetközi szolgáltatásokat tudjon ügyfeleinek biztosítani. A vállalat a kezdetektől fogva SAP alkalmazások és technológiák Hosting és Alkalmazás Szolgáltatási (ASP) területeire specializálódott.
A Techwave Hungary több európai SAP minősítéssel rendelkezik: Value Added Reseller (VAR), ASP és Hosting Partner.
A Techwave Hungary tevékenysége mára a tanácsadástól a rendszerüzemeltetésen át a vállalat üzleti folyamatait támogató teljes informatikai rendszerek fejlesztéséig, bevezetéséig, felügyeletéig; vagyis az alkalmazás-szolgáltatásig (ASP) terjed.
A Techwave Hungary több európai SAP minősítéssel rendelkezik: Value Added Reseller (VAR), ASP és Hosting Partner.
A Techwave Hungary tevékenysége mára a tanácsadástól a rendszerüzemeltetésen át a vállalat üzleti folyamatait támogató teljes informatikai rendszerek fejlesztéséig, bevezetéséig, felügyeletéig; vagyis az alkalmazás-szolgáltatásig (ASP) terjed.
Esettanulmány
A Magyarországon, Romániában és Szlovákiában jelen levő magyar tulajdonú nagykereskedelmi vállalkozás tevékenységének intenzitására jellemző számok: • Több mint 100 beszállító • 50.000 féle termék és szolgáltatás • 2 milliós keresztreferencia adatbázis • 5000 aktív vevő • 120 bizományosi raktár • Több mint 1 milliárd forint éves árbevétel • 32 alkalmazott - egyben ERP felhasználó is
Az új ERP rendszer bevezetését az alábbi megoldandó üzleti problémák indokolták: Egyre szélesedő termék és szolgáltatás kínálat kezelése az ügyviteli rendszerben 3 országra kiterjedő kereskedelmi tevékenység egységes ERP rendszerben való kezelése
Ügyfélvélemény a bevezetett ERP rendszerről: A kiválasztott bevezető partner, a bevezetési módszertan, és a bevezetés projectként való kezelése lehetővé tette a kívánt funkcionalitással, határidőre, és a megadott költségkeret szerinti rendszerindítást. Az SAP Business One számos előre definiált, beépített, az alkalmazás valamennyi funkcióterületét lefedő beszámolót kínál. Az egyes beszámolók a cég bizonyos konkrét területeiről adnak képet, amelyen belül a felhasználó még további beállításokkal szabhatja testre az eredmények megjelenítését. A beszámoló a legenerálása után kinyomtatható, e-mailben továbbítható vagy többféle – például Microsoft Excel vagy PDF – formátumba is exportálható. A nagy hatékonyságú Felszólításvarázsló vevőnként több felszólítást is képes kezelni, illetve menti az egyes ügyfelekhez kapcsolódó felszólítások történetét. A varázsló rendszeres időközönként, például hetente vagy havonta futtatható, amelynek során ellenőriz minden kifizetetlen vevői számlát. Segítségével előre beállított időszakokban különböző szintű felszólítások küldhetők ki. A 18 hónapos üzemelés alapján megerősíthetjük, hogy a rendszer stabil, a felhasználók számára jól követhető, könnyen kezelhető, és kiválóan támogatott. Az ún. power user felhasználók könnyen hozzáigazíthatják a rendszert a változó üzleti követelményekhez folyamatos és jelentős informatikai költségek nélkül. Az SAP Business One minden elvárásunknak tökéletesen megfelel, mert többnyelvűsége révén képes a határokon átnyúló vállalkozásunkat egységes adatbázissal és üzleti folyamatokkal támogatni. Az új vállalatirányítási rendszerünk határozottan hozzájárult ahhoz, hogy a beszűkült piaci lehetőségek közepette is megálljuk helyünket vevőink teljes megelégedettségére.
Az új ERP rendszer bevezetését az alábbi megoldandó üzleti problémák indokolták: Egyre szélesedő termék és szolgáltatás kínálat kezelése az ügyviteli rendszerben 3 országra kiterjedő kereskedelmi tevékenység egységes ERP rendszerben való kezelése
Ügyfélvélemény a bevezetett ERP rendszerről: A kiválasztott bevezető partner, a bevezetési módszertan, és a bevezetés projectként való kezelése lehetővé tette a kívánt funkcionalitással, határidőre, és a megadott költségkeret szerinti rendszerindítást. Az SAP Business One számos előre definiált, beépített, az alkalmazás valamennyi funkcióterületét lefedő beszámolót kínál. Az egyes beszámolók a cég bizonyos konkrét területeiről adnak képet, amelyen belül a felhasználó még további beállításokkal szabhatja testre az eredmények megjelenítését. A beszámoló a legenerálása után kinyomtatható, e-mailben továbbítható vagy többféle – például Microsoft Excel vagy PDF – formátumba is exportálható. A nagy hatékonyságú Felszólításvarázsló vevőnként több felszólítást is képes kezelni, illetve menti az egyes ügyfelekhez kapcsolódó felszólítások történetét. A varázsló rendszeres időközönként, például hetente vagy havonta futtatható, amelynek során ellenőriz minden kifizetetlen vevői számlát. Segítségével előre beállított időszakokban különböző szintű felszólítások küldhetők ki. A 18 hónapos üzemelés alapján megerősíthetjük, hogy a rendszer stabil, a felhasználók számára jól követhető, könnyen kezelhető, és kiválóan támogatott. Az ún. power user felhasználók könnyen hozzáigazíthatják a rendszert a változó üzleti követelményekhez folyamatos és jelentős informatikai költségek nélkül. Az SAP Business One minden elvárásunknak tökéletesen megfelel, mert többnyelvűsége révén képes a határokon átnyúló vállalkozásunkat egységes adatbázissal és üzleti folyamatokkal támogatni. Az új vállalatirányítási rendszerünk határozottan hozzájárult ahhoz, hogy a beszűkült piaci lehetőségek közepette is megálljuk helyünket vevőink teljes megelégedettségére.
Weboldal: