NeoCon Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A NeoCon Kft-t 1999-ben magyar magánszemélyek alapították. 1999-ben a NeoCon Kft. logó-partneri szerződést kötött a német speedikon Facility Management AG-vel, majd 2002 első negyedévében megszerezte a speedikonFM AG-tól a partneri hálózat legmagasabb, Kompetencia Központ minősítését. NeoCon Kft. 2004-től számos partnerénél alakította ki saját liszensszel rendelkező eszköz-erőforrásgazdálkodási rendszerét. A cég eddigi működése igazolta az előzetes várakozásokat. Referenciákat tekintve ma Magyarországon, az integrált eszközgazdálkodási rendszerek kialakításának területén, egy vezető üzleti vállalkozásnak számít. A kivitelezett projektek - amelyek elindulását minden esetben komoly pályáztatás, a konkurenciával történő megmérettetés előzte meg - száma ma már jelentősen meghaladja a versenytársak hasonló adatait. A NeoCon Kft. sikerrel vette fel a versenyt hazai nagy informatikai cégek, illetve a nagy tanácsadó cégek által kínált megoldásokkal.
Temékeink
Esettanulmány
A Magyar Posta Zrt. állami tulajdonban lévő vállalat, mely jelenleg is Magyarország legnagyobb postaforgalmát bonyolítja le.
Közel 30.000 fő dolgozójával Magyarország egyik legnagyobb foglalkoztatója. Tevékenységét országszerte 3500 telephelyen folytatja, 2019. évi árbevétele kb. 220 mrd Ft volt.
A postai üzlet liberalizációja a 2000-s évek elején lépéskényszerbe hozta a vállalatot is, melynek keretén belül nemcsak a postaforgalmi üzleti terület, de a teljes vállalati működés hatékonyság növelését célozták meg.
A Magyar Posta Rt. 2003-ban írta ki pályázatát teljes körű Létesítménygazdálkodási (FM) rendszer szállítására és bevezetésére, melyet NeoCon Kft nyert el.
A tender célja egy olyan, a Magyar Posta Rt. meglévő informatikai rendszereihez integrálható rendszer megvalósítása volt, mely az ingatlan-nyilvántartásra, eszközgazdálkodásra, területmenedzsmentre, energia és környezetvédelmi gazdálkodásra és karbantartásra koncentrálódik, támogatja a társaság üzleti céljainak megvalósulását, és gazdaságosabbá teszi az ingatlan vagyon működését. A megvalósítandó rendszernek integráltan együtt kellett működnie a Magyar Postán bevezetett SAP modulokkal.
A projektben az FM rendszert folyamatvezérelt alapon (SOA) vezettük be. Első ütemben a CAD grafikus felületeket is tartalmazó ingatlan nyilvántartási rendszer került kialakításra, majd bevezetésre került az eszközkezelési, karbantartási, környezetvédelmi és energia modulok. Az új modulokkal belépő új felhasználók nagy száma miatt, a vastag kliensek karbantartási munkái illetve az egyedi fejlesztési igények sokrétűsége indokolttá tették az FM rendszer Web alapú saját fejlesztésű verziójának telepítését, melyre 2004-ben került sor.
A nagyságrendileg 500 ezer eszköz leltározása és rendszerbe töltése a leltár modulon keresztül történt meg. A végleges eszköz nyilvántartás kialakítását átfogó adattisztítási, validálási és adatkonszolidálási munka előzte meg. A kiértékelés során a kialakított nyilvántartás megfeleltetésre, összerendelésre került az SAP törzsadataival és nyilvántartásaival.
Az összerendelt nyilvántartások naprakészségét és értékállóságát a kialakított/ átalakított üzleti folyamatok biztosítják. Ezen folyamatok mentén történő adatáramlás a kialakított kb. 80 interfészen keresztül történik.
A komplex rendszert napi szinten kb. 500 konkurens user használja az eszközök nyilvántartására, üzembe helyezésére, eszközmozgások dokumentálására, IT hibabejelentésekhez eszközkartonok nyomtatására, eszközkivezetések (selejtezés, értékesítés) lebonyolítására, teljes vagy részleges eszköz leltárak elvégzésére, karbantartási feladatok menedzselésére, energiaszámlák rögzítésére és költség osztására, környezetvédelemhez tartozó jegyzőkönyvek és jelentések készítésre valamint meghatározott kontrolling és adatelemzési tevékenység kiszolgálására.
Az FM rendszert a Magyar Posta egyik stratégiai rendszere. Az első modul bevezetésétől kezdve folyamatosan bővül a funkcionalitás különböző gazdálkodási területek irányába. Jelenleg az FM rendszer 8-as verziója fut, amely a legfrissebb web-es technológiát alkalmazza, biztosítva ezzel a mobil eszközök, táblagépek könnyű illeszthetőségét
Közel 30.000 fő dolgozójával Magyarország egyik legnagyobb foglalkoztatója. Tevékenységét országszerte 3500 telephelyen folytatja, 2019. évi árbevétele kb. 220 mrd Ft volt.
A postai üzlet liberalizációja a 2000-s évek elején lépéskényszerbe hozta a vállalatot is, melynek keretén belül nemcsak a postaforgalmi üzleti terület, de a teljes vállalati működés hatékonyság növelését célozták meg.
A Magyar Posta Rt. 2003-ban írta ki pályázatát teljes körű Létesítménygazdálkodási (FM) rendszer szállítására és bevezetésére, melyet NeoCon Kft nyert el.
A tender célja egy olyan, a Magyar Posta Rt. meglévő informatikai rendszereihez integrálható rendszer megvalósítása volt, mely az ingatlan-nyilvántartásra, eszközgazdálkodásra, területmenedzsmentre, energia és környezetvédelmi gazdálkodásra és karbantartásra koncentrálódik, támogatja a társaság üzleti céljainak megvalósulását, és gazdaságosabbá teszi az ingatlan vagyon működését. A megvalósítandó rendszernek integráltan együtt kellett működnie a Magyar Postán bevezetett SAP modulokkal.
A projektben az FM rendszert folyamatvezérelt alapon (SOA) vezettük be. Első ütemben a CAD grafikus felületeket is tartalmazó ingatlan nyilvántartási rendszer került kialakításra, majd bevezetésre került az eszközkezelési, karbantartási, környezetvédelmi és energia modulok. Az új modulokkal belépő új felhasználók nagy száma miatt, a vastag kliensek karbantartási munkái illetve az egyedi fejlesztési igények sokrétűsége indokolttá tették az FM rendszer Web alapú saját fejlesztésű verziójának telepítését, melyre 2004-ben került sor.
A nagyságrendileg 500 ezer eszköz leltározása és rendszerbe töltése a leltár modulon keresztül történt meg. A végleges eszköz nyilvántartás kialakítását átfogó adattisztítási, validálási és adatkonszolidálási munka előzte meg. A kiértékelés során a kialakított nyilvántartás megfeleltetésre, összerendelésre került az SAP törzsadataival és nyilvántartásaival.
Az összerendelt nyilvántartások naprakészségét és értékállóságát a kialakított/ átalakított üzleti folyamatok biztosítják. Ezen folyamatok mentén történő adatáramlás a kialakított kb. 80 interfészen keresztül történik.
A komplex rendszert napi szinten kb. 500 konkurens user használja az eszközök nyilvántartására, üzembe helyezésére, eszközmozgások dokumentálására, IT hibabejelentésekhez eszközkartonok nyomtatására, eszközkivezetések (selejtezés, értékesítés) lebonyolítására, teljes vagy részleges eszköz leltárak elvégzésére, karbantartási feladatok menedzselésére, energiaszámlák rögzítésére és költség osztására, környezetvédelemhez tartozó jegyzőkönyvek és jelentések készítésre valamint meghatározott kontrolling és adatelemzési tevékenység kiszolgálására.
Az FM rendszert a Magyar Posta egyik stratégiai rendszere. Az első modul bevezetésétől kezdve folyamatosan bővül a funkcionalitás különböző gazdálkodási területek irányába. Jelenleg az FM rendszer 8-as verziója fut, amely a legfrissebb web-es technológiát alkalmazza, biztosítva ezzel a mobil eszközök, táblagépek könnyű illeszthetőségét
Weboldal: