Qualysoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Qualysoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Pest megye, Budapest

Cégbemutató

A Qualysoft Informatikai Zrt.-t 1999-ben alapították Bécsben. Mint független informatikai tanácsadó és szolgáltató cég, támogatja nemzetközi ügyfeleit, rugalmas és innovatív, személyre szabott informatikai megoldásokkal. Fő hangsúly a pénzügyi és energiaszolgáltatókra, az ipari cégekre, a média és telekommunikációs vállalatokra és az állami szektor intézményeire tevődik.

Esettanulmány

Kereskedelmi ügyfelünk webshopjának növekvő piaci részesedése mögött egy jól kialakított üzleti terv és a vezetőség határozott elképzelései állnak. A hazai piacon az élre törő vállalat 2000-es évek végén kezdte meg a működését és azóta a gyors ütemű növekedés jellemzi. Ügyfelünk webshopjában több ezer termék található, többek között műszaki cikkek, élelmiszerek, háztartási gépek. A webshopon keresztül minden nap jelentős mennyiségű tranzakció jön létre, amely volumene a Covid19 elhúzódó hatásai miatt még tovább fog növekedni.
Ügyfelünk webáruházán keresztül működteti az online értékesítést, azonban a jelentősen megnövekedett forgalom további eszközöket igényel.
1. Készletnyilvántartás
2. Vevő-státuszok (problémás tranzakciók megjelölése)
3. Átlátható könyvelés
4. Hatékony kimutatások
A fenti lista azokat hiányzó elemeket tartalmazza, amit a Webshop nem képes biztosítani, pedig mind a négy tényező elengedhetetlen a sikeres működéshez és a vállalkozás skálázhatóságához.
A cég értékesítésének felpörgésével egyenesen arányosan a manuális munka minimalizálása szükségessé vált. Amíg a könyvelést korábban egyetlen személy képes volt menedzselni, ma már ez gyakorlatilag lehetetlen, holott a pénzügyi-számviteli átláthatóság alapfeltétel egy jól működő cég életében. Ügyfelünk weboldalán minden nap rengeteg banki tranzakció, kártyás fizetés és utánvét beszedés keletkezik, amelyek kezelése komoly kihívást jelent.

Elemezhető értékesítés

Az értékesítés valós idejű adatai alapján javaslatokat és értesítést kap az ügyfél csapata a beszerzésre vonatkozóan. A megnövekedett forgalmat az automatizált folyamatoknak köszönhetően, gyorsan és biztosan ki tudják szolgálni.
A marketing stratégiát a rendelkezésre álló adatok felhasználásával sokkal hatékonyabban lehet megtervezni. A Business Central mellett a Power BI segítségével kiváló kimutatások segítik az ügyfél csapatát.
Ezeknek a kimutatások legfőbb előnye, hogy a Business Central-ban felhalmozott valós idejű adatokat felhasználva, olyan folyamatosan frissülő kimutatások jönnek létre, amelyek (Excel alapú előállítása napokat venne igénybe, frissítésük pedig további bonyodalmakat okoznának) segítik a stratégiai és készlet tervezést.