Pharmapromo Kft.

Pharmapromo Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk sokéves tapasztalattal rendelkezik az online kommunikáció, valamint a web- és mobilfejlesztés terén.

Főbb tevékenységeink:

Webfejlesztés és üzemeltetés
Főként php alapú egyedi és Wordpress weboldalakat fejlesztünk, mind magyar, mind külföldi piacra. A tanácsadás, designterv készítés, wireframe tervezés, fejlesztés mellett az oldalaink üzemeltetését, supportját is biztosítjuk.

Mobilalkalmazások fejlesztése
Natív alkalmazásokat fejlesztünk iOS és Android platformra, illetve azok üzemeltetését is biztosítjuk. Eddig több mint 25 mobilalkalmazást fejlesztettünk, melyek között van laikusoknak szóló, orvosi vagy klinikai kutatásban használt, a vállalati adminisztrációt, HR-t támogató app is.

E-learning
Az általunk fejlesztett rendszer lehetőséget ad arra, hogy különböző csoportokat meghívó e-mail útján, illetve az e-detailing appon keresztül egy interaktív slideshow megtekintésére invitáljunk. Előnye a rugalmasság, az interaktív elemek beépíthetősége, illetve a mérhetőség.

Esettanulmány

Ügyfelünk egy mezőgazdaságban tevékenykedő multinacionális vállalat magyar leányvállalata, az egyik legjelentősebb hazai vetőmag nemesítő, előállító és növényvédő szer gyártó cég. Elkötelezett az innováció iránt, ötvözi a hagyományos agrárgazdálkodás értékeit a legújabb technológiai újításokkal, hogy a termékei a leginkább megfeleljenek a mai kor mezőgazdasági kihívásainak.
Kiélezett verseny van jelen ebben az ágazatban Magyarországon; a mezőgazdasági technológiai újítások mellett egyre nagyobb hangsúlyt kap a digitalizáció, a modern informatikai megoldások alkalmazására való törekvés is.
Felmerült az igény az évek óta működő szándéknyilatkozat rendszer digitalizációjára. A szándéknyilatkozat program lényege, hogy a vevők előzetesen (szezon elején) nyilatkoznak arról, hogy várhatóan milyen termékeket és milyen mennyiségben fognak vásárolni az adott szezonban. Ezért cserébe a gyártó kedvezményt biztosít számukra, amit visszatérítés formájában kapnak meg, amennyiben adott határidőig valóban teljesítik az előzetes vállalásukat, azaz megvásárolják a kiválasztott termékeket.
A szándéknyilatkozatok adminisztrálásának első lépését a gyártó által alkalmazott területi képviselők végezték, minden esetben személyesen. A vállalás papír alapú nyilatkozat kitöltésével történt, amire a területi képviselő kalkulálta ki, és írta be az elért kedvezményt az adott szezonra vonatkozó számítási szabályok alapján. Majd a tényleges vásárlást számlákkal igazolták vissza a vevők, amelyeket eljuttattak a gyártóhoz. A gyártónál történt ezeknek a számláknak az ellenőrzése; ha szükséges volt (nem mindent teljesített a vevő, amit vállalt), korrigálták a bónuszt, majd a kikalkulált végleges bónusz összegről kiállítottak egy dokumentumot, és a visszatérítéssel együtt eljuttatták a vevőnek.
Maga a bónusz számítás általában bonyolult volt és szezononként változó. Az egyes termékekre különböző bónusz járt, illetve bizonyos termékkategóriákból adott arányú kombinált vásárlás esetén extra kedvezményt is kapott a vevő, így gyakran előfordult, hogy a területi képviselők hibásan rögzítették a kedvezményeket. Emellett problémát jelentett az is, hogy a képviselők személyes találkozása a vevőkkel minden esetben szükséges volt, így az előre meghatározott vállalási határidők nagyon nehezen voltak betarthatók.

Többlépcsős fejlesztéssel egy kétplatformos (iPad app és webes felület) szándéknyilatkozat-kezelő rendszert hoztunk létre. Ez egy zárt alkalmazás, csak a regisztrált felhasználók léphetnek be, emiatt az iPad app nem érhető el az App Store-ban, csak a webes felületről tölthető le bejelentkezés után (vállalati alkalmazás).
A webes adminisztrációs felületen kezelhetők a rendszer felhasználói hozzáférési jogosultságokkal, módosíthatók a szezonok, termékek, készletek beállításai, elvégezhetők a vevői számlák alapján a mennyiségi és bónusz korrekciók, illetve riportálhatók az adatok.
Az iPad appban a területi képviselők rögzíthetik, módosíthatják a vevők szándéknyilatkozatait. A két rendszer szinkronizálja egymással az adatokat, tehát az egyikben módosított adatok a másikban is látszanak szinte azonnal.
A területi képviselők személyesen ellátogatnak minden új vevőhöz, így a vállalásukat a helyszínen lehet rögzíteni az appba, és a vevő aláírásával is meg tudja erősíteni a nyilatkozatát és a számlázási, banki adatait. Visszatérő vevők esetén már nincs szükség a személyes találkozóra, a korábban aláírással megerősített számlázási adatok felhasználásával a vevő az új szándéknyilatkozatát megerősítheti egy e-mailben kapott linkről elérhető űrlapon.
A vevő előzetes vállalásáról, majd a számlák alapján korrigált, megvalósult mennyiségekről és elért bónuszról, illetve az utalási elszámolásokról a rendszer automatikusan generál egy-egy pdf fájlt, amelyet e-mailben elküld a vevőnek és a területi képviselőnek is, illetve elmenti az adatbázisba is, tehát a webes felületről is visszakereshetővé válik.
Az elkészült alkalmazás legfontosabb előnyei:
• bónuszszámítást és a határidő-kezelést automatizálja, így kevesebb a hibázási lehetőség;
• csökkenti a személyes kapcsolattartás szükségességét, így kevesebb idő alatt, illetve kevesebb területi képviselővel rögzíthető ugyanannyi szándéknyilatkozat;
• a folyamatokat digitalizálja, így valós időben követhetővé válnak az adatok.