NORDCONN International Informatikai és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Nógrád megye, Pest megye, Budapest
Cégbemutató
A Nordconn ügyfelei magyar és nemzetközi nagyvállalatok.
Ügyfeleink arról számolnak be, hogy terhet jelent a toborzás, a beléptetés, a teljesítményértékelés, szakértők biztosítása és keresik a rövidebb utat, mint hogy maguk oldják meg. Ekkor hívnak bennünket.
Megalapításunk (2015) óta 32 ügyfél élvezi a közös munka eredményét és tud a HR operáció problémái helyett a saját üzlet építésével foglalkozni.
Nekünk fontos az, hogy egy munkahely jó legyen. Akár a sajátunkról, akár az ügyfelünkről van szó.
A legnagyobbak tudását találja meg nálunk, aki velünk dolgozik. Minden nap építkezünk a legfrissebb HR, IT és HRTech tapasztalatokból. Keressen fel és beszélgessünk.
Ügyfeleink arról számolnak be, hogy terhet jelent a toborzás, a beléptetés, a teljesítményértékelés, szakértők biztosítása és keresik a rövidebb utat, mint hogy maguk oldják meg. Ekkor hívnak bennünket.
Megalapításunk (2015) óta 32 ügyfél élvezi a közös munka eredményét és tud a HR operáció problémái helyett a saját üzlet építésével foglalkozni.
Nekünk fontos az, hogy egy munkahely jó legyen. Akár a sajátunkról, akár az ügyfelünkről van szó.
A legnagyobbak tudását találja meg nálunk, aki velünk dolgozik. Minden nap építkezünk a legfrissebb HR, IT és HRTech tapasztalatokból. Keressen fel és beszélgessünk.
Temékeink
Esettanulmány
Az Auchan Magyarország hazánk egyik legnagyobb kereskedelmi lánca.
Az elmúlt húsz évben töretlen lelkesedéssel, a jó minőségű, egészséges és helyi termékek kereskedelme iránti elkötelezettséggel állítják össze kínálatukat, amelyet elérhető áron kínálnak vásárlóiknak.
A kiváló minőségű termékkínálat mellett fontosnak tartják azt is, hogy hozzájáruljanak vásárlóik, munkatársaik és partnereik jobb életminőségéhez.
Felelős áruházként nagy gonddal választjuk ki beszállítóikat.
2021-ben a cég 7000 dolgozóval rendelkezik országosan, beleértve a vállalat 3 nagy területét: Áruházak, Logisztika, Központ.
Az Auchan Magyarország 2018 tavaszán elhatározta, hogy megújítja toborzási folyamatát, és ehhez szeretne egy olyan IT rendszert használni, egy ATS-t, mely nem csak a vezetők számára, hanem a jelentkezőink számára is felhasználóbarát, nem egy „dobozos-szoftver”, hanem egy olyan amit a saját képünkre tudunk formálni, mivel realizáltuk azt, hogy a keresleti munkaerőpiacon csak egy ilyen ATS rendszerrel tudjuk megtalálni a megfelelő jelölteket, és csak egy ilyen rendszerrel tudjuk biztosítani a vezetőink tényleges bevonását a toborzásba.
Értenünk kell, hogy kinek mi az igénye: mit akar a kékgalléros dolgozókat foglalkoztató áruházigazgató, mit szeretne a beszerző, az IT fejlesztő vagy a supply chain vezető. Tudnunk kell, hogy a rendszerünk felhasználói, jelöltek szintjén is nagy diverzitást mutatnak, és ki kell tudnunk szolgálnunk azt az IT-s réteget is, akik LinkedIN-en keresztül szeretnének 2 kattintással jelentkezni, azokat a managereket, akiknek erre a jelentkezési procedúrára 2 villamosmegálló között van csak idejük, valamint azt a kékgalléros réteget is, akik inkább még megmaradnának a papíros jelentkezésnél. A nagyon különböző igényekre úgy kell más-más válaszokat adni, hogy a rendszer azonos és hasznosítható adatokat szolgáltasson, melyekre döntéseket tudunk alapozni.
Leírtuk és újra gondoltuk a toborzási folyamatainkat és aztán erre az újratervezett folyamatra építettünk rá egy digitális megoldást, illetve egy teljesen új karrier portált. Azt kellett megértenünk és megtanulnunk, hogy ez sokkal több, mint digitalizáció, vagy technológia bevezetés, vagy „színes-szagos applikáció egy weboldallal”, ezért nem lehetett egy dobozos szoftvert megvásárolnunk, hanem egy olyan alap kellett, melyet „Auchanizálni” tudunk, és ebben az egészben rendkívüli partnerünk volt a Nordconn. Rendszerszinten kellet újra gondolnunk a toborzást; a folyamatoktól egészen az üzenetekig, legyen ez akár egy álláshirdetés, egy sablon e-mail vagy maga az az üzenet, amit a vezetőink felé közvetítünk. Ezzel együtt is a siker valódi kulcsa az emberek, az együttműködések és a cégkultúra alakítása - reformációja volt, és a projekt messze túl nőtt a HR-en, mert nem csak ezt kell ismerned, hogy ki az a célpopuláció akiket Mi a jövőbeni munkatársainknak szeretnénk, hanem azt is, hogy kik azok a vezetők akiknek segíteni szeretnénk. Értenünk kell, hogy kinek mi az igénye: mit akar a kékgallérossal dolgozókat foglalkoztató áruházigazgató, mit szeretne a beszerző, az IT fejlesztő vagy a supply chain vezető. Tudnunk kell, hogy a rendszerünk felhasználói, jelöltek szintjén is nagy diverzitást mutatnak, és ki kell tudnunk szolgálnunk azt az IT-s réteget is, akik LinkedIN-en keresztül szeretnének 2 kattintással jelentkezni, azokat a managereket, akiknek erre a jelentkezési procedúrára 2 villamosmegálló között van csak idejük, valamint azt a kékgalléros réteget is, akik inkább még megmaradnának a papíros jelentkezésnél. A nagyon különböző igényekre úgy kell más-más válaszokat adni, hogy a rendszer azonos és hasznosítható adatokat szolgáltasson, melyekre döntéseket tudunk alapozni.
Az elmúlt húsz évben töretlen lelkesedéssel, a jó minőségű, egészséges és helyi termékek kereskedelme iránti elkötelezettséggel állítják össze kínálatukat, amelyet elérhető áron kínálnak vásárlóiknak.
A kiváló minőségű termékkínálat mellett fontosnak tartják azt is, hogy hozzájáruljanak vásárlóik, munkatársaik és partnereik jobb életminőségéhez.
Felelős áruházként nagy gonddal választjuk ki beszállítóikat.
2021-ben a cég 7000 dolgozóval rendelkezik országosan, beleértve a vállalat 3 nagy területét: Áruházak, Logisztika, Központ.
Az Auchan Magyarország 2018 tavaszán elhatározta, hogy megújítja toborzási folyamatát, és ehhez szeretne egy olyan IT rendszert használni, egy ATS-t, mely nem csak a vezetők számára, hanem a jelentkezőink számára is felhasználóbarát, nem egy „dobozos-szoftver”, hanem egy olyan amit a saját képünkre tudunk formálni, mivel realizáltuk azt, hogy a keresleti munkaerőpiacon csak egy ilyen ATS rendszerrel tudjuk megtalálni a megfelelő jelölteket, és csak egy ilyen rendszerrel tudjuk biztosítani a vezetőink tényleges bevonását a toborzásba.
Értenünk kell, hogy kinek mi az igénye: mit akar a kékgalléros dolgozókat foglalkoztató áruházigazgató, mit szeretne a beszerző, az IT fejlesztő vagy a supply chain vezető. Tudnunk kell, hogy a rendszerünk felhasználói, jelöltek szintjén is nagy diverzitást mutatnak, és ki kell tudnunk szolgálnunk azt az IT-s réteget is, akik LinkedIN-en keresztül szeretnének 2 kattintással jelentkezni, azokat a managereket, akiknek erre a jelentkezési procedúrára 2 villamosmegálló között van csak idejük, valamint azt a kékgalléros réteget is, akik inkább még megmaradnának a papíros jelentkezésnél. A nagyon különböző igényekre úgy kell más-más válaszokat adni, hogy a rendszer azonos és hasznosítható adatokat szolgáltasson, melyekre döntéseket tudunk alapozni.
Leírtuk és újra gondoltuk a toborzási folyamatainkat és aztán erre az újratervezett folyamatra építettünk rá egy digitális megoldást, illetve egy teljesen új karrier portált. Azt kellett megértenünk és megtanulnunk, hogy ez sokkal több, mint digitalizáció, vagy technológia bevezetés, vagy „színes-szagos applikáció egy weboldallal”, ezért nem lehetett egy dobozos szoftvert megvásárolnunk, hanem egy olyan alap kellett, melyet „Auchanizálni” tudunk, és ebben az egészben rendkívüli partnerünk volt a Nordconn. Rendszerszinten kellet újra gondolnunk a toborzást; a folyamatoktól egészen az üzenetekig, legyen ez akár egy álláshirdetés, egy sablon e-mail vagy maga az az üzenet, amit a vezetőink felé közvetítünk. Ezzel együtt is a siker valódi kulcsa az emberek, az együttműködések és a cégkultúra alakítása - reformációja volt, és a projekt messze túl nőtt a HR-en, mert nem csak ezt kell ismerned, hogy ki az a célpopuláció akiket Mi a jövőbeni munkatársainknak szeretnénk, hanem azt is, hogy kik azok a vezetők akiknek segíteni szeretnénk. Értenünk kell, hogy kinek mi az igénye: mit akar a kékgallérossal dolgozókat foglalkoztató áruházigazgató, mit szeretne a beszerző, az IT fejlesztő vagy a supply chain vezető. Tudnunk kell, hogy a rendszerünk felhasználói, jelöltek szintjén is nagy diverzitást mutatnak, és ki kell tudnunk szolgálnunk azt az IT-s réteget is, akik LinkedIN-en keresztül szeretnének 2 kattintással jelentkezni, azokat a managereket, akiknek erre a jelentkezési procedúrára 2 villamosmegálló között van csak idejük, valamint azt a kékgalléros réteget is, akik inkább még megmaradnának a papíros jelentkezésnél. A nagyon különböző igényekre úgy kell más-más válaszokat adni, hogy a rendszer azonos és hasznosítható adatokat szolgáltasson, melyekre döntéseket tudunk alapozni.
Weboldal: