Andrews IT Engineering Mérnöki, Információtechnikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az Andrews IT Engineering Kft. 1999-ben alakult, 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás. Informatikai rendszerek tervezésével, telepítésével, karbantartásával és ezekkel kapcsolatos tanácsadással foglalkozunk. Kezdetektől fogva a biztonság és a megbízhatóság volt a két legfontosabb cél szolgáltatásaink és rendszereink kialakításában. A tervezéstől a kivitelezésen át az üzemeltetésig teljes körű kompetenciát biztosítunk ügyfeleink számára. Nem célunk, hogy az informatika minden területével foglalkozzunk, jobban hiszünk a specializálódásban. Komoly hangsúlyt fektetünk üzemeltetői, fejlesztői és tanácsadói csapatunk szakértelmének folyamatos fejlesztésére, ezért munkatársaink rendszeresen szakmai továbbképzéseken vesznek részt. Szakértőink hosszú évek során, komplex projektekben szerezték meg széles körű tapasztalataikat, sok esetben különleges kompetenciáikat.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk budapesti alapítású és székhelyű cégként a világ 10 országában van jelen, hogy mindenhol a lehető legaktuálisabb és legmagasabb minőségű IT tanácsadási szolgáltatásokat tudjuk nyújtani globális partnereink számára.
Munkáik során kiemelt figyelmet fordítanak a technológiai fejlődés biztonsági kockázatainak csökkentésére is. Informatikai szakértőik sok éves fejlesztői, üzemeltetési és biztonsági tapasztalatokkal, valamint többen hazai és nemzetközi szakértői képesítésekkel rendelkeznek.
Bár ügyfelünk rendelkezett minden szükséges védelmi eszközzel (tűzfal, vírus és spam védelmi megoldások) melynek szükségesnek gondolt informatikai és üzleti értékei megóvására, azonban a belső vizsgálatok eredménye alapján felismerték, hogy folyamatosan érkező informatikai támadások észleléséhez és – elfogadható időn belüli – elhárításához szükséges erőforrások, eszközök, szaktudás és szakember gárda saját erőből történő felállítása és fenntartása nem valósítható meg költséghatékony módon.
Megoldásként az Andrews IT Engineering SOC as a Service szolgáltatását választották.
A SOC, Security Operation Center olyan szervezeti egységet takar, aminek a feladata az információbiztonsággal kapcsolatos események észlelése, feldolgozása és intézkedési terv, szakmai javaslat kidolgozása a felmerült problémák, biztonsági incidensek megoldására.
A SOC három fő tényezőből tevődik össze:
Emberi erőforrás
Megfelelő nagyságú emberi erőforrás, mely képes biztosítani a szükséges rendelkezésre állást.
Naprakész szaktudás
Megfelelő kompetenciájú szakértői gárda, mely képes elemzeni, értelmezni a történteket és megalapozott szakmai jelentést, illetve javaslatot tenni a feltárt problémával és annak megoldásával kapcsolatban.
Eszközök, környezet
Megfelelő gyűjtő, értékelő és elemző infrastruktúra (alkalmazások és rendszerek) melyek képesek a biztonsági események naplóit fogadni és feldolgozni.
Biztonsági események a nap 24 órájában és az év 365 napján előfordulhatnak. A támadások észlelése, megállítása, hatásainak mérséklése szempontjából kiemelkedő fontosságú a reagálási idő, amin belül a támadás észlelésre és elhárításra kerül. Mivel ezen események bármikor bekövetkezhetnek, az információbiztonságot fenntartó eszközök folyamatos reagálást és felügyeletet igényelnek.
A támadások és egyéb incidensek egy részét a meglévő biztonsági eszközök (tűzfalak, vírus és spamszűrő megoldások) képesek elhárítani és naplózni (sikertelen bejelentkezés, elutasított hálózati kapcsolat, vírusos csatolmány szűrése), azonban a védelmi eszközök számára ismeretlen támadási formákat, viselkedéseket nem képesek észlelni, illetve jelenteni. Ezért szükséges a védendő rendszerek naplóinak, viselkedésének monitorozása, elemzése. A védelmi eszközök által elhárított incidensek további támadások előjelei is lehetnek, tehát attól, hogy az a támadás nem volt sikeres nem jelenti azt, hogy a támadó feladta és tevékenysége további figyelmet ne érdemelne.
Munkáik során kiemelt figyelmet fordítanak a technológiai fejlődés biztonsági kockázatainak csökkentésére is. Informatikai szakértőik sok éves fejlesztői, üzemeltetési és biztonsági tapasztalatokkal, valamint többen hazai és nemzetközi szakértői képesítésekkel rendelkeznek.
Bár ügyfelünk rendelkezett minden szükséges védelmi eszközzel (tűzfal, vírus és spam védelmi megoldások) melynek szükségesnek gondolt informatikai és üzleti értékei megóvására, azonban a belső vizsgálatok eredménye alapján felismerték, hogy folyamatosan érkező informatikai támadások észleléséhez és – elfogadható időn belüli – elhárításához szükséges erőforrások, eszközök, szaktudás és szakember gárda saját erőből történő felállítása és fenntartása nem valósítható meg költséghatékony módon.
Megoldásként az Andrews IT Engineering SOC as a Service szolgáltatását választották.
A SOC, Security Operation Center olyan szervezeti egységet takar, aminek a feladata az információbiztonsággal kapcsolatos események észlelése, feldolgozása és intézkedési terv, szakmai javaslat kidolgozása a felmerült problémák, biztonsági incidensek megoldására.
A SOC három fő tényezőből tevődik össze:
Emberi erőforrás
Megfelelő nagyságú emberi erőforrás, mely képes biztosítani a szükséges rendelkezésre állást.
Naprakész szaktudás
Megfelelő kompetenciájú szakértői gárda, mely képes elemzeni, értelmezni a történteket és megalapozott szakmai jelentést, illetve javaslatot tenni a feltárt problémával és annak megoldásával kapcsolatban.
Eszközök, környezet
Megfelelő gyűjtő, értékelő és elemző infrastruktúra (alkalmazások és rendszerek) melyek képesek a biztonsági események naplóit fogadni és feldolgozni.
Biztonsági események a nap 24 órájában és az év 365 napján előfordulhatnak. A támadások észlelése, megállítása, hatásainak mérséklése szempontjából kiemelkedő fontosságú a reagálási idő, amin belül a támadás észlelésre és elhárításra kerül. Mivel ezen események bármikor bekövetkezhetnek, az információbiztonságot fenntartó eszközök folyamatos reagálást és felügyeletet igényelnek.
A támadások és egyéb incidensek egy részét a meglévő biztonsági eszközök (tűzfalak, vírus és spamszűrő megoldások) képesek elhárítani és naplózni (sikertelen bejelentkezés, elutasított hálózati kapcsolat, vírusos csatolmány szűrése), azonban a védelmi eszközök számára ismeretlen támadási formákat, viselkedéseket nem képesek észlelni, illetve jelenteni. Ezért szükséges a védendő rendszerek naplóinak, viselkedésének monitorozása, elemzése. A védelmi eszközök által elhárított incidensek további támadások előjelei is lehetnek, tehát attól, hogy az a támadás nem volt sikeres nem jelenti azt, hogy a támadó feladta és tevékenysége további figyelmet ne érdemelne.
Weboldal: