CreatIT Solutions Háttér és Kommunikáció Korlátolt Felelősségű Társaság

CreatIT Solutions Háttér és Kommunikáció Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A CreatIT Solutions Kft. 2009-ben alakult, eredetileg fő profilként a kiterjesztett valóság alkalmazások fejlesztésével, valamint webfejlesztéssel foglalkozott, de idővel további 3 mikrovállalkozás is kinőtt a családi cégből. Az okostelefonok széleskörű elterjedése óta a vállalkozás egyre nagyobb figyelmet fordított a kiterjesztett valósághoz és a virtuális valósághoz kötődő fejlesztésekre, így napjainkban már a bevételt körülbelül fele-fele arányban webes fejlesztések és AR/VR fejlesztések adják. A vállalkozás folyamatosan bővül, fejlődik, köszönhetően az egyre nagyobb szakmai ismertségnek, valamint a növekvő számú külföldi megrendelésnek. Az elmúlt 6 évben a cég új, nagyobb irodába költözött a vállalkozás, bővült a marketing és a fejlesztői csapat is, frissült az arculat és a vezetőség optimalizálta a portfóliót is, különös hangsúlyt fektetve a kiterjesztett valóság és virtuális valóság fejlesztésekre, valamint a webfejlesztésre.

Esettanulmány

A Pick Szeged Zrt. Magyarország és Közép-Európa egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata, melynek éves árbevétele közel 70 milliárd forint, exportja meghaladja a 60 millió eurót. Közel 2200 főt foglalkoztatunk Szegeden, Baján és Alsómocsoládon lévő telephelyeinken. Kiváló minőségű termékeinket 35 országban, több mint 200 üzletlánc polcain találhatják meg a fogyasztók.
A Pick Múzeum a gyár költözését követően bezárásra került. Annak érdekében, hogy a kiállított tárgyak továbbra is megtekinthetők legyenek a Pick a virtuális térbe szerette volna áthelyezni a múzeumot.
A kiterjesztett és a virtuális valóság segítségével létrehoztunk egy hibrid applikációt, mely okoseszközök segítségével képes megjeleníteni az általunk megvalósított virtuális múzeumot. Az új múzeum belső terében helyet kaptak az egykori kiállítás legfonotsabb elemei, számos információs pontot helyeztünk el ahol a látogatók értékes tudásra tehetnek szert a téliszalámi kapcsán. A virtuális térben helyet kapott 5 szoba, melyek különböző játékokat, élményeket tartogatnak a látogatók számára. A virtuális múzeumnak hála nem jelent gondot a területi távolság, a múzeum a világ bármely pontján elérhető az érdeklődők számára, a nap minden órájában.