DisplayNOW Zártkörűen Működő Részvénytársaság

DisplayNOW Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

2021. április elején indítottuk új online hirdetési piacterünket DisplayNOW néven, ahol a jellemzően KKV, direkt hirdető - Partnerek egyszerűen, pár lépésben / kattintáson keresztül összeállíthatják és megrendelhetik online kampányaikat.

A DisplayNOW a hirdetői kört köti össze a médiatulajdonosi oldallal úgy, hogy kiadó Partnereink dedikált hirdetési zónáit, egyéb hirdetési termékeit értékesíti automatizált módon.
A Partneri kör folyamatosan bővül, az induláskor (jelenleg) 15 kiadó partner, 40 kiadványához kapcsolódóan, több mint 130 csomagjavaslatából lehetséges a böngészés.

Hirdető partnerek számára a DisplayNOW egy olyan platform, ahol egy kávézás ideje alatt tudnak akár mélyebb online szakmai ismeretek nélkül is kampányt rendelni. Szűrni lehet a csomagok között tematika, kiadvány, de akár lokációs preferenciák szerint is, így a kampány célzott és hatékony lesz.

Esettanulmány

Esettanulmányunkban a DisplayNOW felületén elérhető egyik kiemelt termékünk és érintett kkv hirdető partnerek esetét mutatjuk be. Olyan kkv hirdetőknek ajánlott aktuális csomagot alakítottunk ki egyik partnerünk az Index.hu címoldalán, ahol kiemelt elérést és sok megjelenést, márkaismertséget segítő megoldást tudunk biztosítani, kkv hirdetők számára elérhető áron. Ebben az esetben az Otthonteremtés támogatáshoz valamelyik módon kapcsolódni tudó hirdető körnek alakítottuk ki az említett kiemelt hirdetési lehetőséget. A megoldást kimondottan kis- és középvállalkozások számára tettük elérhetővé ezekkel a kondíciókkal.
A DisplayNOW hirdetési piactér ötletének a születésekor olyan, elsősorban kkv hirdetőket érintő problémákra kerestük a választ, mint
- a márkaismertség növelése, mely elengedhetetlen előfeltétele a hirdetői árbevételek (eladások) emelkedésének. Több kiemelt látogatottságú kiadó partnerünk kiadványán biztosítunk elérhető, kedvezményes csomagot a hirdetési webshopon keresztül
- alacsony belépési küszöbbel, már 50.000 forinttól lehetséges az online kampányok vásárlása a felületen, akár prémium kiadványok felületein (mint pl. az Index, Portfolio.hu, Napi.hu, Femina, vagy akár StreetKitchen.hu, vagy a WEBBeteg csoport felületei, stb), akiket eddig nem is mert megkérdezni a hirdető a lehetőségről.
- fontos megoldandónak látjuk a célzottság kérdését is, a DisplayNOW felületén több mint 130 csomagajánlat között lehetségegs a választás kiadvány / tematika, vagy akár geolokációs preferenciák mentén - a hirdető kampánya célzott lesz, várhatóan több potenciális vásárlóhoz jut el a hirdetői üzenet, még több bevételük lesz. Természetesen nem bevételt ígérünk, de fontos a megjelenés helye, adott kiadvány márkaértéke a megfelelő ismertség kialakításához.
- a zóna szintű targetáltság lehetőségét biztosítjuk pl. fix időszak alapú csomagjaink esetében, ahol a hirdető konkrét kiadvány, konkrét hirdetési helyét foglalja le egy általa preferált, kijelölt időszakra. A hirdető pontosan tudni fogja tehát, mikor és hol jelenik meg az üzenete, látható kampány lesz. (a külföldi szolgáltatók esetében zóna szintű célzásra nincs lehetőség, maximum kiadvány/vagy kiadvány-csoport szinten tudja megadni a kampány beállításánál.
- a DisplayNOW esetében nincsenek rejtett költségek, teljes transzparenciát biztosítunk a hirdető számára is saját kampányához a felületen, ahol nem csak a kampány / megrendelések paramétereit, de a statisztikákat is ellenőrizheti, pontosan látja majd az egyes megjelenéseinek a teljesítményét - értékelni tudja azokat, még tudatosabban tud vásárolni egy következő alkalommal.
Index.hu címlapján létrehoztunk egy Otthonteremtés hirdetői dobozt, mely dobozban célzottan, egy aktuális téma mentén tudnak kimondottan az otthonteremtéshez kapcsolódó kkv hirdetők nagyon kedvezményes áron - fix időszak alapon - hirdetést elhelyezni. A dobozban megjelenő hirdetés hetente kb. 6.500.000 megjelenést és kb. 550.000-600.000 elérést hoz a hirdető számára, ennyi potenciális vásárlójukhoz tudják eljuttatni tehát a hirdetői üzenetet. Az Index magas márkaértéke segíti a hirdetés során elért bevonódást, segítve így kkv partnerünket a magas márkaismertség elérésében is. A hirdetési dobozban egy egyszerűen és olcsón előállítható kép+szöveges ajánlót jeleníthetnek meg, a kreatívot a fent említett statisztikai adatok fényében (akár kérésre, konzultáció mentén) cserélni tudják. Több visszatérő hirdető partner kampánya futott már a dobozban, melyet márciusban indítottunk el először. Ajánlat itt érhető el a DisplayNOW webshopban: https://displaynow.net/csomag?id=252