MANUAL HUNGARY Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

MANUAL HUNGARY Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Manual Hungary Kft. 1993-ban alakult, két magyar tulajdonos alapításával. Főként másológép, nyomtatók, egyéb irodatechnikai eszközök szervizelésével foglalkozott.
Cégünk a Konica Minolta Prémium Márkakereskedője és Márkaszerviz Partnereként a kisirodai eszközöktől kezdődően a professzionális digitális nyomdai rendszerek kialakításával, üzemeltetésével, géppark optimalizással, költségfigyelő és kezelő rendszerek, távfelügyelettel segíti partnerei üzleti életét. Jelenleg cégünk 15 főből áll, ebből 6 fő szerviz technikus, akik egyéb márkák területén is több éves tapasztalattal és képzésekkel rendelkeznek, így azok üzemeltetését is bátran vállaljuk.
Főbb tevékenységünk: új és használt fénymásológépek, nyomtatók értékesítése, bérbeadása; teljeskörű üzemeltetés az ország egész területén; géppark optimalizálás helyszíni, ingyenes felméréssel; távfelügyelet; nyomtatások követése; hálózati felügyelet; IT szoftveres megoldások a munkafolyamatok; nyomdai rendszerek; irodaszer ellátás

Temékeink

Esettanulmány

Kőrösi Csoma Sándor Kőbányai Kulturális Központ egy művelődési ház, mely rendezvényszervezéssel is foglalkozik, Több helyszín, különféle szerződéstípusok fordulnak elő, Kb 10-15 szervező kolléga segítéségével bonyolítják le a szerződés kötéseket.
Szerződéskezelési folyamat fejlesztése
Elvárt célok:
Feldolgozási idő és átfutási idők csökkentése
Manuális munka minimalizálása
Dokumentumok strukturált tárolása
Sablon alapú dokumentumkezelés
Vonalkód alapú dokumentum azonosítás
Központi szerződéstár létrehozása:
- Központi szerződésadatbázis, ahol a szerződésekkel kapcsolatos adatok kerülnek tárolásra
- Szerződések és kapcsolódó dokumentumok tárolása
- Szerződésverziók kezelése
- Gyors és egyszerű visszakeresés
- Határidők automatikus követése
- folyamatmenedzselés kialakítása

A fenti megoldás kialakításával a szervezők egy rendszerben hozzák létre szerződéseiket sablonok segítségével, a rendszeren keresztül hagyatják jóvá azt vezetőikkel, határidők meghatározásával az ügyintézés ideje és módja hatékonyabb, gyorsabbá vált. A szerződések és a kapcsolódó háttérfeladatok nyomon követhetőek, szerződések egy helyen tárolódnak, egyszerűen visszakereshetőek.