Bitmist Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Üzleti növekedés a Salesforce prémium szolgáltatásaival – iparágspecifikusan, az Ön cégére szabva!
Salesforce Silver Partnerként B2B ügyfeleinket támogatjuk piacvezető IT és technológiai megoldásokkal, hogy a céges folyamataik a lehető leghatékonyabban működjenek. Bízza ránk az értékesítés, az ügyfélkezelés, az ügyfélszolgálat és a marketing automatizáció profi kivitelezését, a tervezéstől a megvalósításig!
A hosszú távú, komplex és előremutató szemléletű megoldásokban hiszünk. Önökkel vagyunk a tervezés első lépéseitől a megvalósításig. A Salesforce szakértői vagyunk. Megmutatjuk, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a rendszer lehetőségeiből. Költséghatékonyan, az ügyfélkezelés költségeinek csökkentése mellett az eladások maximalizálásával!
Lépést tartunk cég szükségleteivel, a piaci igényekkel. Tudjuk, hogy gyors segítségre van szüksége, az üzletmenet minimális megszakításával. Szakértelmünket képzés keretében az Önök csapatával is megosztjuk.
Salesforce Silver Partnerként B2B ügyfeleinket támogatjuk piacvezető IT és technológiai megoldásokkal, hogy a céges folyamataik a lehető leghatékonyabban működjenek. Bízza ránk az értékesítés, az ügyfélkezelés, az ügyfélszolgálat és a marketing automatizáció profi kivitelezését, a tervezéstől a megvalósításig!
A hosszú távú, komplex és előremutató szemléletű megoldásokban hiszünk. Önökkel vagyunk a tervezés első lépéseitől a megvalósításig. A Salesforce szakértői vagyunk. Megmutatjuk, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a rendszer lehetőségeiből. Költséghatékonyan, az ügyfélkezelés költségeinek csökkentése mellett az eladások maximalizálásával!
Lépést tartunk cég szükségleteivel, a piaci igényekkel. Tudjuk, hogy gyors segítségre van szüksége, az üzletmenet minimális megszakításával. Szakértelmünket képzés keretében az Önök csapatával is megosztjuk.
Temékeink
Esettanulmány
A Lightware Kft. egy 100% magyartulajdonban lévő, professzionális audio és video eszközök gyártásával foglalkozó, a nemzetközi piacon is meghatározó szerepet betöltő globális lefedettségű vállalat. A cég 4 kontinens 12 országában van jelen saját irodával, ahol több, mint 60 értékesítő tevékenykedik aktívan. Esettanulmányunkból kiderül, hogy miként építettünk egy teljesen automatizált, nemzetközi értékesítési gépezetet partnerünk számára.
A Budapesten működő központ számára komoly gondot okozott, hogy miként tudja egységes rendszerbe terelni és felügyelni, majd javítani a különböző országokban dolgozó csapatok munkafolyamatait. Nagyon körülményes volt a reporting rendszer működtetése és így sérült az erre alapuló, hatékony döntéshozatali mechanizmus.
A beáramló új üzleti lehetőségek és kapcsolatok feldogozása meglehetősen nehézkes volt, és a nemzetközi működésből fakadóan pedig az árazás feletti ellenőrzés is jelentősen csorbult.
Az egyik legnagyobb fejtörést az okozta a vezetőség számára, hogy a projekt-folyamat egyszerűen nem tükrözte kellő mértékben a valóságot, így erősen sérült az értékesítési előrejelzések megbízhatósága. Emellett a növekedési fázisban lévő értékesítési rendszer klasszikus gyermekbetegségei is egyre súlyosbodtak, az e-mailen beérkező új üzleti lehetőségek és kapcsolatok csak lassan, vagy egyáltalán el sem jutottak a megfelelő értékesítési irodához. Magas volt a potenciális ügyfelek lemorzsolódási aránya, ebből fakadóan pedig az ügyfélélmény sem volt kielégítő.
A reporting teljesen manuálisan történt minden irodában, az ajánlatok pedig különböző formátumokban készültek, majd e-mailes jóváhagyást követően kerültek egyesével kiküldésre.
Az árlisták kezelése excel táblázatokban, nehezen követhetően zajlott.
Az ügyfelek irányába történő továbbításuk és közzétételük szintén emberi erőforrást vett igénybe, amely rossz hatással volt a sebességre. A kiküldött dokumentumok pedig gyakran tartalmaztak olyan, emberi munkából fakadó tévedéseket, amelyek könnyedén orvosolhatóak lettek volna.
Pl. előfordult, hogy ugyan arra a projektre 5 különböző alvállalkozótól érkezett ajánlatkérés, és a értékesítési előrejelzés ezt hibásan ötszörös értéken érzékelte.
A megoldás, a szabványosított nemzetközi értékesítési folyamat, a helyi igényekhez igazítva
ami két szakaszra osztott folyamat-automatizálási projekt keretében valósult meg.
A projekt első fázisában a hazai központ folyamatait tisztítottuk le és automatizáltuk.
Kidolgoztuk, teszteltük és előkészítettük a globális működésre szánt értékesítési folyamat minden apró lépését, amely a későbbiekben az összes ország számára az alapot jelentette.
A sikeres teszteket és optimalizálást követően mind a 12 országra egységesen terjesztettük ki az elkészült rendszert, a lokális szempontok figyelembe vételével. Minden külföldi iroda esetében figyelembe vettük a helyi adottságokat és ennek megfelelően egészítettük ki a központi rendszert, hogy minden esetben megtartsuk az egységes folyamatot és riportálhatóságot.
A következők szerint sikerült új szintre emelni a Lightware értékesítési mechanizmusát.
- A management naprakészen, torzulásmentesen kapott meg minden információt a kialakított üzleti folyamat alapján.
- Egységesen, gyorsan, a vállalati arculatnak megfelelő ajánlat-minták mennek ki az árajánlatok.
- A reporting automatikusan zajlik, egyetlen gombnyomásra.
- Valós idejű riasztást kapnak a csapattagok, ha a rendszer elhanyagolt új üzleti lehetőségeket vagy a lejárat küszöbén álló árajánlatokat észlel.
- 6 hónap alatt került átadásra a folyamatoptimalizálás és racionalizálás mentén kidolgozott globális CRM megoldás.
- 12 ország minden partner irodájában egységes értékesítési folyamat és szabályrendszer szerint zajlik a munka.
- 220%-al nőtt a sikeresen feldolgozott új üzleti lehetőségek száma már az első évben.
- 90%-kal csökkent az elhanyagolt havi új üzleti lehetőségek száma.
- 4x gyorsabb lett a salesforecast készítése, és ezzel együtt a pontossága is arányosan emelkedett.
A Budapesten működő központ számára komoly gondot okozott, hogy miként tudja egységes rendszerbe terelni és felügyelni, majd javítani a különböző országokban dolgozó csapatok munkafolyamatait. Nagyon körülményes volt a reporting rendszer működtetése és így sérült az erre alapuló, hatékony döntéshozatali mechanizmus.
A beáramló új üzleti lehetőségek és kapcsolatok feldogozása meglehetősen nehézkes volt, és a nemzetközi működésből fakadóan pedig az árazás feletti ellenőrzés is jelentősen csorbult.
Az egyik legnagyobb fejtörést az okozta a vezetőség számára, hogy a projekt-folyamat egyszerűen nem tükrözte kellő mértékben a valóságot, így erősen sérült az értékesítési előrejelzések megbízhatósága. Emellett a növekedési fázisban lévő értékesítési rendszer klasszikus gyermekbetegségei is egyre súlyosbodtak, az e-mailen beérkező új üzleti lehetőségek és kapcsolatok csak lassan, vagy egyáltalán el sem jutottak a megfelelő értékesítési irodához. Magas volt a potenciális ügyfelek lemorzsolódási aránya, ebből fakadóan pedig az ügyfélélmény sem volt kielégítő.
A reporting teljesen manuálisan történt minden irodában, az ajánlatok pedig különböző formátumokban készültek, majd e-mailes jóváhagyást követően kerültek egyesével kiküldésre.
Az árlisták kezelése excel táblázatokban, nehezen követhetően zajlott.
Az ügyfelek irányába történő továbbításuk és közzétételük szintén emberi erőforrást vett igénybe, amely rossz hatással volt a sebességre. A kiküldött dokumentumok pedig gyakran tartalmaztak olyan, emberi munkából fakadó tévedéseket, amelyek könnyedén orvosolhatóak lettek volna.
Pl. előfordult, hogy ugyan arra a projektre 5 különböző alvállalkozótól érkezett ajánlatkérés, és a értékesítési előrejelzés ezt hibásan ötszörös értéken érzékelte.
A megoldás, a szabványosított nemzetközi értékesítési folyamat, a helyi igényekhez igazítva
ami két szakaszra osztott folyamat-automatizálási projekt keretében valósult meg.
A projekt első fázisában a hazai központ folyamatait tisztítottuk le és automatizáltuk.
Kidolgoztuk, teszteltük és előkészítettük a globális működésre szánt értékesítési folyamat minden apró lépését, amely a későbbiekben az összes ország számára az alapot jelentette.
A sikeres teszteket és optimalizálást követően mind a 12 országra egységesen terjesztettük ki az elkészült rendszert, a lokális szempontok figyelembe vételével. Minden külföldi iroda esetében figyelembe vettük a helyi adottságokat és ennek megfelelően egészítettük ki a központi rendszert, hogy minden esetben megtartsuk az egységes folyamatot és riportálhatóságot.
A következők szerint sikerült új szintre emelni a Lightware értékesítési mechanizmusát.
- A management naprakészen, torzulásmentesen kapott meg minden információt a kialakított üzleti folyamat alapján.
- Egységesen, gyorsan, a vállalati arculatnak megfelelő ajánlat-minták mennek ki az árajánlatok.
- A reporting automatikusan zajlik, egyetlen gombnyomásra.
- Valós idejű riasztást kapnak a csapattagok, ha a rendszer elhanyagolt új üzleti lehetőségeket vagy a lejárat küszöbén álló árajánlatokat észlel.
- 6 hónap alatt került átadásra a folyamatoptimalizálás és racionalizálás mentén kidolgozott globális CRM megoldás.
- 12 ország minden partner irodájában egységes értékesítési folyamat és szabályrendszer szerint zajlik a munka.
- 220%-al nőtt a sikeresen feldolgozott új üzleti lehetőségek száma már az első évben.
- 90%-kal csökkent az elhanyagolt havi új üzleti lehetőségek száma.
- 4x gyorsabb lett a salesforecast készítése, és ezzel együtt a pontossága is arányosan emelkedett.
Weboldal: