GO GROUP Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Go Group Kft. egy komplex felhő alapú rendszerek fejlesztésére, online marketing tervezésre és kivitelezésre szakosodott vállalkozás. Fő profilunk az egyedi értékesítési, marketing és adminisztrációs igények informatikai és gyakorlati megvalósítása, továbbá a hagyományos értékesítési, adminisztratív megoldások digitalizálása és átültetési online csatornákra.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk az egyik legjelentősebb hazai barkácsgép importőre és gyártója, egy távolkeleti márka frenchise hazai jogtulajdonosa. Több mint 20 fő alkamazottal, fejlett logisztikai központtal és nagy múltú disztribúciós hálózattal rendelkezik. Szolgáltatásaihoz tartozik az értékesítés mellett a szerviz is.
Ügyfelünk előzőleg kizárólag nagykereskedelmi értékesítést és az értékesített termékek garanciális és szerviz szolgáltatásait látta el. Ügyfelünk egyre több viszonteladója aknázta ki az online értékesítésben rejlő lehetőségeket, így látván a potenciált az online értékesítésben és adminisztrációban, megkért minket, hogy segítsünk kiépíteni a B2C online értékesítést és segítsük növelni a cég nagykereskedelmi tevékenységének hatékonyságát.
A megoldást egy olyan felhő alapú komplex rendszer nyújtotta, amely egy webáruházi felületen keresztül kiszolgálja a nagykereskedelmi és kiskereskedelmi igényeket. Külön kiemelt fontossággal bírt a fejlesztés során, hogy a viszonteladói hálózat is ezen rendszer használatával kezelje a hitelkeretet és szabályozza automatikusan a rendelési volument. A rendszer a hitel és ármenedzsent mellett teljeskörű riportolási lehetőséget is nyújt, mely kiemelt segítséget ad az egyedi algoritmussal kalkulált árképzéshez és minden egyéb vezetői döntéshez.
Az alap ERP funkciókat ügyfelünk egyedi értékesítési folyamataihoz alakítottuk, marketing tevékenységéhez számos egyedi funkciót és modult fejlesztettünk és fejlesztünk a mai napig, ahogyan tevékenységük és folyamataik változnak. A rendszerben megtalálható egy teljesen egyedi az ügyfél értékesítési startégiájának megfelelő kedvezmény és kupon rendszer, törzsvásárlói vásárlási és pénzügyi modul és számos marketing támogató funkciói, köztük egy teljesen automatizált a kuponkezelővel összekötött ár- és készletfigyelő emailküldő rendszer.
A rendszer nagykereskedelmi szolgáltatóként a viszonteladók részére is sok hasznos tulajdonsággal bír ügyfelünk igényeire szabva. A viszonteladók naprakész készlet, ár és pénzügyi információkat nyerhetnek a rendszerből, kezeli a vevői befizetéseket, hitelkeretet, kintlevőségeket, szállítói kifizetéseket, visszárút egyaránt és teljeskörű Cash Flow információkat nyújt.
Az online rendszer alkalmas online katalógusként való használatra, akár POS terminálként is.
Ügyfelünk előzőleg kizárólag nagykereskedelmi értékesítést és az értékesített termékek garanciális és szerviz szolgáltatásait látta el. Ügyfelünk egyre több viszonteladója aknázta ki az online értékesítésben rejlő lehetőségeket, így látván a potenciált az online értékesítésben és adminisztrációban, megkért minket, hogy segítsünk kiépíteni a B2C online értékesítést és segítsük növelni a cég nagykereskedelmi tevékenységének hatékonyságát.
A megoldást egy olyan felhő alapú komplex rendszer nyújtotta, amely egy webáruházi felületen keresztül kiszolgálja a nagykereskedelmi és kiskereskedelmi igényeket. Külön kiemelt fontossággal bírt a fejlesztés során, hogy a viszonteladói hálózat is ezen rendszer használatával kezelje a hitelkeretet és szabályozza automatikusan a rendelési volument. A rendszer a hitel és ármenedzsent mellett teljeskörű riportolási lehetőséget is nyújt, mely kiemelt segítséget ad az egyedi algoritmussal kalkulált árképzéshez és minden egyéb vezetői döntéshez.
Az alap ERP funkciókat ügyfelünk egyedi értékesítési folyamataihoz alakítottuk, marketing tevékenységéhez számos egyedi funkciót és modult fejlesztettünk és fejlesztünk a mai napig, ahogyan tevékenységük és folyamataik változnak. A rendszerben megtalálható egy teljesen egyedi az ügyfél értékesítési startégiájának megfelelő kedvezmény és kupon rendszer, törzsvásárlói vásárlási és pénzügyi modul és számos marketing támogató funkciói, köztük egy teljesen automatizált a kuponkezelővel összekötött ár- és készletfigyelő emailküldő rendszer.
A rendszer nagykereskedelmi szolgáltatóként a viszonteladók részére is sok hasznos tulajdonsággal bír ügyfelünk igényeire szabva. A viszonteladók naprakész készlet, ár és pénzügyi információkat nyerhetnek a rendszerből, kezeli a vevői befizetéseket, hitelkeretet, kintlevőségeket, szállítói kifizetéseket, visszárút egyaránt és teljeskörű Cash Flow információkat nyújt.
Az online rendszer alkalmas online katalógusként való használatra, akár POS terminálként is.
Weboldal: