BASKI JÓZSEF
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Vállalkozásunk célja olyan számítógépes eszközök (szoftverek) készítése, amely segíti egy szervezet vagy vállalkozás belső munkavégzését egyszerűbbé, hatékonyabbá és gyorsabbá tenni. Az elmúlt 25 évben több száz cég és vállalkozás ügyvitelét tettük hatékonyabbá. A jövedéki termékek területének a specialistái lettünk a 2000-ben megjelent jövedéki törvény kiadását követően.
Temékeink
Esettanulmány
A Kozák Kft 1997-ben hagyományos családi vállalkozásként kezdte meg a tevékenységét. Kezdetben csak borkereskedelemmel foglalkozott majd a későbbiekben bővült a tevékenységi köre a szeszesitalok és az üdítők felé.
Jelenleg a Kozák Kft. a közép-magyarországi régió egyik legnagyobb ital- kis- és nagykereskedése. Kínálatunk ma már több, mint 3000 féle árucikkből áll: sör, bor-, pálinka- és egyéb szeszes-, illetve alkoholmentes-italválasztékunkban, szinte az összes, Magyarországon forgalmazott termék szerepel. Választékunkat folyamatosan alakítjuk, a vásárlóink és a piac igényeit szem előtt tartva optimalizáljuk. Termékeink között a világcégek márkái mellett, a hazai specialitások is megtalálhatók. Az italféleségek, édességek, kávék, chipsek és vendéglátós kiegészítő termékek forgalmazásával is foglalkozunk.
A vállalkozás 80 főt foglalkoztat és a forgalma a múlt évben 6.8 milliárd Ft volt.
#1.
2001 év végén keresett meg a Kozák Kft., hogy az akkor már kötelező jövedéki nyilvántartásait szeretné áttenni elektronikus nyilvántartásra, mert a kézi nyilvántartás lassú és nehéz pontosan vezetni.
#2.
A forgalom és a termék választék növekedése szükségessé tette, hogy a korábban 1 gépen üzemelő számlázást kibővítsük.
#3
Már 6 üzletkötő dolgozott és minden délután papíron vitték be az irodába a rendeléseket, ahol ezekről írták a számlát. Ez sok tévesztést is okozott, valamint rengeteg emberi erőforrásra volt szükség, mert két műszakban 5-5 ember dolgozott, hogy minden számla és kiszedési bizonylat elkészüljön.
#4
Diszkontokat nyitottak, ahol kezdetben a központban üzemelő szoftverek kerültek telepítésre és a kinyomtatott szállítóleveleket manuálisan rögzítették és nem láttak rá a központban az adatokra.
#5
Beszállítók igényelték a rendszerek összekapcsolását. (Coca-Cola, Borsodi, Heineken)
#6
NAV Online számla kapcsolat kiépítése a törvényi megfelelés miatt.
#7
Igény a készlet kezelés hatékonyságának növelésére, vonalkódos rendszerre való áttérés.
#1
Kézi számlázást, raktárkészlet kezelést gépesítettük, ami automatikusan bevezette a jövedéki nyilvántartásba az adatokat. Ezzel a számlázás, a készletkezelés és a jövedéki nyilvántartás felgyorsult és pontosabbá vált.
#2
Kiépítésre került egy helyi hálózat, amelyen már 5 munkaállomáson történt a számlázás.
#3
Ennek megoldása egy androidos üzletkötői applikáci lett, amelyen az üzletkötő látta a termékeket, az árakat és a rendelés felvétele után internetes kapcsolaton azonnal be tudta küldeni a központba a rendeléseket. Ez jelentősen pontosabbá és gyorsabbá tette a rendelések feldolgozását. A két műszak helyett egy műszakban 3 ember el tudta látni a fenti adminisztrációs feladatokat.
#4
Központosítottuk a cikkek és az ügyfelek kezelését egy központi adatbázisba. Az adatok áramlása a telephelyek között automatikussá vált az interneten keresztül. Ez átláthatóbbá és pontosabbá tette a készletek nyomon követését.
#5
A beszállítók elektronikus rendszeréhez kapcsolódás, plusz rendeléseket hozott és kedvezőbb beszerzési ár struktúrát.
#6
Megfelelés a jogszabályi előírásoknak.
#7
Lehetővé teszi a raktárban a helyek vonalkódos azonosítását és így a betárolás során megadható a betárolt készlet helye a raktárban. Ez pontosabbá és gyorsabbá teszi a készletek leltározását és kitároláskor a kiszedést is hatékonyabbá teszi.
Értékesítés esetén papír helyett a vonalkódolvasó eszközre kerülnek az adatok és a rendelésekből kiszedési egységeket képez, amit az elhelyezések sorrendjében optimalizálva lehet kiszedni.
Jelenleg a Kozák Kft. a közép-magyarországi régió egyik legnagyobb ital- kis- és nagykereskedése. Kínálatunk ma már több, mint 3000 féle árucikkből áll: sör, bor-, pálinka- és egyéb szeszes-, illetve alkoholmentes-italválasztékunkban, szinte az összes, Magyarországon forgalmazott termék szerepel. Választékunkat folyamatosan alakítjuk, a vásárlóink és a piac igényeit szem előtt tartva optimalizáljuk. Termékeink között a világcégek márkái mellett, a hazai specialitások is megtalálhatók. Az italféleségek, édességek, kávék, chipsek és vendéglátós kiegészítő termékek forgalmazásával is foglalkozunk.
A vállalkozás 80 főt foglalkoztat és a forgalma a múlt évben 6.8 milliárd Ft volt.
#1.
2001 év végén keresett meg a Kozák Kft., hogy az akkor már kötelező jövedéki nyilvántartásait szeretné áttenni elektronikus nyilvántartásra, mert a kézi nyilvántartás lassú és nehéz pontosan vezetni.
#2.
A forgalom és a termék választék növekedése szükségessé tette, hogy a korábban 1 gépen üzemelő számlázást kibővítsük.
#3
Már 6 üzletkötő dolgozott és minden délután papíron vitték be az irodába a rendeléseket, ahol ezekről írták a számlát. Ez sok tévesztést is okozott, valamint rengeteg emberi erőforrásra volt szükség, mert két műszakban 5-5 ember dolgozott, hogy minden számla és kiszedési bizonylat elkészüljön.
#4
Diszkontokat nyitottak, ahol kezdetben a központban üzemelő szoftverek kerültek telepítésre és a kinyomtatott szállítóleveleket manuálisan rögzítették és nem láttak rá a központban az adatokra.
#5
Beszállítók igényelték a rendszerek összekapcsolását. (Coca-Cola, Borsodi, Heineken)
#6
NAV Online számla kapcsolat kiépítése a törvényi megfelelés miatt.
#7
Igény a készlet kezelés hatékonyságának növelésére, vonalkódos rendszerre való áttérés.
#1
Kézi számlázást, raktárkészlet kezelést gépesítettük, ami automatikusan bevezette a jövedéki nyilvántartásba az adatokat. Ezzel a számlázás, a készletkezelés és a jövedéki nyilvántartás felgyorsult és pontosabbá vált.
#2
Kiépítésre került egy helyi hálózat, amelyen már 5 munkaállomáson történt a számlázás.
#3
Ennek megoldása egy androidos üzletkötői applikáci lett, amelyen az üzletkötő látta a termékeket, az árakat és a rendelés felvétele után internetes kapcsolaton azonnal be tudta küldeni a központba a rendeléseket. Ez jelentősen pontosabbá és gyorsabbá tette a rendelések feldolgozását. A két műszak helyett egy műszakban 3 ember el tudta látni a fenti adminisztrációs feladatokat.
#4
Központosítottuk a cikkek és az ügyfelek kezelését egy központi adatbázisba. Az adatok áramlása a telephelyek között automatikussá vált az interneten keresztül. Ez átláthatóbbá és pontosabbá tette a készletek nyomon követését.
#5
A beszállítók elektronikus rendszeréhez kapcsolódás, plusz rendeléseket hozott és kedvezőbb beszerzési ár struktúrát.
#6
Megfelelés a jogszabályi előírásoknak.
#7
Lehetővé teszi a raktárban a helyek vonalkódos azonosítását és így a betárolás során megadható a betárolt készlet helye a raktárban. Ez pontosabbá és gyorsabbá teszi a készletek leltározását és kitároláskor a kiszedést is hatékonyabbá teszi.
Értékesítés esetén papír helyett a vonalkódolvasó eszközre kerülnek az adatok és a rendelésekből kiszedési egységeket képez, amit az elhelyezések sorrendjében optimalizálva lehet kiszedni.
Weboldal: