OL MUNKAIDŐ Korlátolt Felelősségű Társaság

OL MUNKAIDŐ Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az OLM Rendszer Erzse Tibor munkaügyi szakértő tudására és tapasztalatára építve 2012-ben jelent meg HR digitalizáció területén. Az elmúlt időszak folyamatos és innovatív fejlesztéseinek köszönhetően az OLM Rendszer mára egy komplex, mégis könnyen használható rendszerré vált. Cégünk 800 hűséges és aktív vállalati előfizetőjével, közel 150 ezer főnyi felhasználójával a magyarországi piac meghatározó szereplője. Kártyás és ujjlenyomatos beléptető eszközeinket több mint 300 belépési ponton használják. Csapatunk jelenleg 26 fős, 8 fejlesztő munkatársunk biztosítja, hogy a szolgáltatás évről évre új modulokkal bővüljön.

Esettanulmány

Számos kiskereskedelmi egységet üzemeltető, hazai tulajdonú élelmiszer-kiskereskedelmi hálózat, a hálózaton belül több külön cégként vagy cégcsoportként működik.
A munkavállalók beosztás tervezése és munkaidő nyilvántartása korábban papír alapon történt. Ez a sok telephely miatt rossz hatékonyságú volt, és a munkaügyi ellenőrzéseken időnként fennakadt a jelenléti ívek nem megfelelő kitöltése. A papír alapú nyilvántartásokat hónap elején manuálisan dolgozták fel, ami a bérszámfejtés előkészítők számára intenzív időszakot jelentett, sok hibalehetőséggel, ezért többszöri ellenőrzéssel. A helyzetet nehezítette, hogy megpróbálták bevezetni a munkaidőkeretes munkarendet, de ennek optimális működtetésére a papír alapú megoldások már nem alkalmasak. A munkavállalók jelentős része a számítógép-használati képességekben alacsony tudásszinttel és gyakorlattal rendelkezik.
Az OLM alapmoduljainak bevezetésével a munkaügyi adminisztráció folyamata lényegesen egyszerűbb és gyorsabb lett. A beosztás tervezést jogszabály ellenőrzés funkció támogatja, a beosztástól való eltérésekre már hónap közben felhívja a rendszer a figyelmet, így lehetséges azok tisztázása. A bérszámfejtés már a hónap második munkanapján teljes értékű adatállományt kap. A pótlékos idők kalkulációja automatizált lett, a papír alapú jelenléti ívek és szabadság kiíró tömbök manuális feldolgozása megszűnt, így a folyamat manuális munkaigénye töredékére csökkent.

Weboldal: