Yellow Bird Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

Yellow Bird Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Yellow Bird egy magyar content and lead ügynökség Budapesten. Szerencsénkre, amit igazán szeretünk, ahhoz értünk a legjobban: kreatív és okos kampányainkkal rengeteg érdeklődőt szerezni, majd őket kivételes tartalmakkal Partnereink rajongójává tenni. Marketing stratégia tervezésében, tanácsadásban, tartalom gyártásban, honlapok és webshopok fejlesztésében, online hirdetések tervezésével segítjük ügyfeleinket 12x-esen díjazott és elismert csapatunkkal.

Miért Yellow Bird?

Mert olyanok vagyunk, mint a széncinege. Ornitológusok megfigyelték, hogy a széncinege úgy élte túl a városiasodást, hogy megváltoztatta az énekét. Magasabb hangon kezdett el kommunikálni a társaival, mert a régi hangját elnyomták az autók, gyárak, gépek hangja. Képesek vagyunk annyi érdeklődőt építeni, amely elégedetté teszi Partnereinket, a számukra előállított egyedi tartalmakkal pedig végre kiemelkedhetnek az eddig még sosem látott magasságokba törő reklámzajból. Hát ezért a széncinege, ezért a Yellow Bird.

Temékeink

Esettanulmány

A Kalcsu Cosmetics a hazai professzionális kozmetikai piac egyik vezető nagykereskedelmi cégeként világszínvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és továbbképzéssel segíti a hazai kozmetikusokat. A cég a Babor és a Maria Galland kozmetikumok hazai forgalmazója, több ezer kozmetikussal vannak kapcsolatban.
A vírus térnyerése a kozmetikusokat is megrázta: ijedt vendégek, visszaeső forgalom. Ráadásul a páciensek többsége a munkahelyi elfoglaltságok miatt korábban késő délután, este járt kozmetikushoz, csakhogy a korlátozások miatt 7-kor már minden kozmetika ajtaján ott lógott a Zárva tábla. E miatt is gondolta úgy a Babor és a Maria Galland kozmetikumok hazai forgalmazója, a Kalcsu Cosmetics, hogy létrehoz egy szakmai kozösséget.

A Kalcsu elképzelései szerint a közösséghez csatlakozó magyar kozmetikusok szakmai továbbképzéseken, marketing és értékesítési kurzusokon vehetnek részt. Emellett a közösség tagjaiként minden segítséget megkapnak, hogy prémium minőségű szalonban fogadhassák a vendégeiket.
Így született meg a Yellow Bird marketing ügynökség támogatásával az Elit Kozmetikus Program. A céggel való együttműködésünk kettős volt: egyfelől a cég meglévő márkáját erősítettük márkatanácsadásunk során, másrészről egy értékesítési célokat támogató folyamatot és eszközrendszert terveztünk meg. A marketing tanácsadás során piacelemzést végeztünk majd megterveztük a vállalkozás termékstruktúráját.

Az általunk javasolt stratégia központi eleme volt a Kalcsu Cosmetics szakmai közösségének, az Elit Kozmetikus Program névre pozicionált megtervezése. Fontos cél volt, hogy a márkaerősítés hatására emelkedjen a vállalat ROI-ja. A Covid helyzet miatt az online térbe szorult a közösség alapító rendezvénye, melynek lebonyolításához megterveztük a megfelelő médiákat, üzeneteket és tanácsot adtunk az esemény lebonyolításához. Az esemény végül az I. Magyar Kozmetikus Webkongresszus nevet kapta.

A Program elindításához a Yellow Bird a Kalcsu számára egy bemutatkozó videó forgatását javasolta, amelyet a Program hivatalos oldalán nézhettek meg az érdeklődők. A népszerűsítő hirdetések Facebookon és egy szakmai felületen, a Beauty Forum oldalain futottak, illetve a Kalcsu saját Facebook oldalán posztokban népszerűsítette a Programot.

A webkonferenciára végül 1735 potenciális vevő regisztrált ne, akikkel a Kalcsu azóta is heti kapcsolatban van hírleveleken, Facebook csoporton keresztül.