NAMTRAC Informatikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk 2006 óta támogat kis és közepes cégek mellett nagyobb világvállalatokat a világ több mint 10 országában.
Ügyfeleink olyan IT megoldásokat kereső vállalkozások, ahol a kiszámítható megtérülés és költséghatékonyság javulása kritikus tényező egy projektben. Bár többségük pénzügyi, követeléskezelői piacról érkezett hozzánk, mégis megtalálható eltérő szegmensben működő kis és középvállalkozás is közöttük. A közös bennük az igény, hogy cégük fejlődjön és a munkatársaik idejét hatékonyabban fordíthassák vállalkozásuk gyarapodására.
Ügyfeleink olyan IT megoldásokat kereső vállalkozások, ahol a kiszámítható megtérülés és költséghatékonyság javulása kritikus tényező egy projektben. Bár többségük pénzügyi, követeléskezelői piacról érkezett hozzánk, mégis megtalálható eltérő szegmensben működő kis és középvállalkozás is közöttük. A közös bennük az igény, hogy cégük fejlődjön és a munkatársaik idejét hatékonyabban fordíthassák vállalkozásuk gyarapodására.
Temékeink
Esettanulmány
Nyelvoktatással foglalkozó franchise, amely az országban több ponton tantermi és online is elérhető kurzusokkal segíti a nyelveket tanulni vágyókat.
Ingyenes, GDPR szempontból nem megfelelő szolgáltatások lecserélése. Több különböző szolgáltatás által nyújtott igények kiszolgálása egységes rendszerrel. Belsős anyagok jogosultságfüggő kiszolgálása weben illetve okostelefonon elérhető központi helyről.
Zimbra levelezőrendszer és Nextcloud tárhelyszolgáltatás került bevezetésre melyek segítségével hatékonyabb lett a cégen belüli kommunikáció. Elkerülhetők lettek az emailben keringő különböző dokumentum verziók és a kereséssel eltöltött idő is minimálisra csökkent.
Ingyenes, GDPR szempontból nem megfelelő szolgáltatások lecserélése. Több különböző szolgáltatás által nyújtott igények kiszolgálása egységes rendszerrel. Belsős anyagok jogosultságfüggő kiszolgálása weben illetve okostelefonon elérhető központi helyről.
Zimbra levelezőrendszer és Nextcloud tárhelyszolgáltatás került bevezetésre melyek segítségével hatékonyabb lett a cégen belüli kommunikáció. Elkerülhetők lettek az emailben keringő különböző dokumentum verziók és a kereséssel eltöltött idő is minimálisra csökkent.
Weboldal: