Cloudent Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cloudent /Cloudehr egy nemzetközi cég, ami kis és közepes méretű praxisok nyereségességét és értékét növeli. A fogorvosok,szakorvosok akikkel együtt dolgozunk azért választottak minket, mert hiányoltak olyan megoldás, ami segítséget nyújt a klinikákkal szembeni versenyben.
Az automatizált folyamatoknak köszönhetően az adminisztrációs időt 45% - al, a telefonálási időt a páciens felvételhez/időpont egyeztetéshez szintén 30%-al, tudjuk csökkenteni.Az egyszerűség, átlátható funkciók mellett, nagy erősségünk az ügyfél támogatás.
Az automatizált folyamatoknak köszönhetően az adminisztrációs időt 45% - al, a telefonálási időt a páciens felvételhez/időpont egyeztetéshez szintén 30%-al, tudjuk csökkenteni.Az egyszerűség, átlátható funkciók mellett, nagy erősségünk az ügyfél támogatás.
Temékeink
Esettanulmány
- a piacon meghatározó fogászati és szakorvosi ellátással foglalkozó magánklinika
- alapítási év 1996
- foglalkoztatottak száma 15 fő
Magyaroszági piacon meghatározó szerepló a magánorvosi ellátásban, a páciensadatok tárolása saját szerveren történt, és külön felületet használtak a beteg előjegyzésekhez.
Mivel több felületet használtak, az adminisztrációs munka nehezen átlátható, bonyolult, sok időt vett el,
Együttműködésünk során, a korábban használt rendszereket egy felhő alapú központi felületen egyesítettük. Évtizedes páciensadatokat importáltuk a rendelői szerverról.
Üzleti, működésbeli előnyők:
- digitális páciensmanagment
- EESZT és NAV integráció
- digitális beteg előjegyzés
- korlátlan eszköz és felhasználó integráció
- egyedi értesítések megvalósítása
- egyedi adminisztrációs megoldások
Az adminisztrációs idő 45%-al csökkent, 20%-al nőtt a betegmegjelenés,
- alapítási év 1996
- foglalkoztatottak száma 15 fő
Magyaroszági piacon meghatározó szerepló a magánorvosi ellátásban, a páciensadatok tárolása saját szerveren történt, és külön felületet használtak a beteg előjegyzésekhez.
Mivel több felületet használtak, az adminisztrációs munka nehezen átlátható, bonyolult, sok időt vett el,
Együttműködésünk során, a korábban használt rendszereket egy felhő alapú központi felületen egyesítettük. Évtizedes páciensadatokat importáltuk a rendelői szerverról.
Üzleti, működésbeli előnyők:
- digitális páciensmanagment
- EESZT és NAV integráció
- digitális beteg előjegyzés
- korlátlan eszköz és felhasználó integráció
- egyedi értesítések megvalósítása
- egyedi adminisztrációs megoldások
Az adminisztrációs idő 45%-al csökkent, 20%-al nőtt a betegmegjelenés,
Weboldal: