CO3 Kft
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A CO3 átfogó csomagot kínál online csoportmunkát támogató és munkafolyamatokat optimalizáló, automatizáló alkalmazásokból. Ügyfeleink a CO3-t napi munkavégzésükhöz használják, hogy még hatékonyabbak legyenek akár az irodában, akár távol attól, miközben nem kell aggódniuk drága vagy éppen elavult hardverek és szoftverek miatt. A CO3 nyolc fő funkcióval rendelkezik – CRM, Számlázás, Projekt menedzsment, Raktár, Dokumentumkezelés, Teendő listák, Csoport naptár és Email kezelés. Ezek további extrákkal bővíthetők, mint például folyószámla vezetés vagy éppen a házipénztár kezelése. Az API-k segítségével pedig a rendszer bármihez integrálható, akár front-endként használható. A fejlesztés során a CO3 mára egy keretrendszerré vált, ami ún. “white-label” termékként is adoptálható. CO3 alapján már számos, egyéb szolgáltatás született saját márkanevek alatt. Csapatunk folyamatosan azon dolgozik, hogy a rendszer alap funkció minél tökéletesebben működjenek és minél kényelmesebb legyen használni.
Esettanulmány
A PANNON Pro Innovációs Kft. innováció-menedzsment szolgáltatásokat nyújt egyedülálló, kiterjedt szakértői hálózaton keresztül. Munkatársaink együtt több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a legkülönbözőbb méretű innovációs projektek tervezése és kivitelezése terén, főként éghajlatváltozási, energetikai, ipari szimbiózist és a biomassza alapú gazdaságot érintő témákban.
Ezen felül a Climate-KIC európai tudás- és innovációs közösség magyarországi vezető partnereként a PANNON Pro együttműködő partnerei számára hozzáférést biztosít dedikált innovációs forrásokhoz és a Climate-KIC szerteágazó, akadémiai, üzleti és szakpolitikai területeket lefedő partneri hálózatához is.
Cégméret: 12 fő
A Pannon Pro cégcsoport egyre szélesebb skálán nyújt szolgáltatást partnerei számára. Ezért olyan vállalatirányítási rendszert keresett a fő cég és leányvállalatai számára, amely megoldást nyújt az egy rendszerben, mégis cégenként elkülönülő adatok, folyamatok, dokumentumok, pénzügyi mozgások nyilvántartására. Leányvállalatok központi irányítással rendelkeznek, így ezt az irányítási és egyben kontroll funkciót egy központi csapat végzi. Számukra mindenképpen meg kellett oldani, hogy noha a leányvállalatok elkülönülten használják a rendszert, a központ real-time módon mindenre rálát. Ez elengedhetetlen feltétele a pénzügy tervezésnek és döntés hozatalnak a mindennapi működés a projektek finanszírozásának biztosításában.
A CO3 egy rendszerben képes kezelni a jelenlegi 16 leányvállalatot és a központi irányító egységet. Minden kolléga egy rendszerben dolgozik, így a betanulás és bevezetés gyorsan, 2 hónap alatt történt meg. A kínált funkciókat az ügyfél igényei szerint testre szabtuk, így a cégcsoport minden projektjét, pénzügyeit és dokumentumait egy helyen képes kezelni. A bevezetés extra hozadéka volt, hogy a CO3, mint felhő szoftver, a pandémia alatt nagy segítsget nyújtott, hiszen az otthoni munkavégzést azonnal, -out-of-the-box támogatta, különösebb informatika beavatkozás nélkül. Üzleti előny továbbá az elfoglalt vezetők számára, hogy a cég ügyeit mobiltelefonos alkalmazáson keresztül is követhetik.
Ezen felül a Climate-KIC európai tudás- és innovációs közösség magyarországi vezető partnereként a PANNON Pro együttműködő partnerei számára hozzáférést biztosít dedikált innovációs forrásokhoz és a Climate-KIC szerteágazó, akadémiai, üzleti és szakpolitikai területeket lefedő partneri hálózatához is.
Cégméret: 12 fő
A Pannon Pro cégcsoport egyre szélesebb skálán nyújt szolgáltatást partnerei számára. Ezért olyan vállalatirányítási rendszert keresett a fő cég és leányvállalatai számára, amely megoldást nyújt az egy rendszerben, mégis cégenként elkülönülő adatok, folyamatok, dokumentumok, pénzügyi mozgások nyilvántartására. Leányvállalatok központi irányítással rendelkeznek, így ezt az irányítási és egyben kontroll funkciót egy központi csapat végzi. Számukra mindenképpen meg kellett oldani, hogy noha a leányvállalatok elkülönülten használják a rendszert, a központ real-time módon mindenre rálát. Ez elengedhetetlen feltétele a pénzügy tervezésnek és döntés hozatalnak a mindennapi működés a projektek finanszírozásának biztosításában.
A CO3 egy rendszerben képes kezelni a jelenlegi 16 leányvállalatot és a központi irányító egységet. Minden kolléga egy rendszerben dolgozik, így a betanulás és bevezetés gyorsan, 2 hónap alatt történt meg. A kínált funkciókat az ügyfél igényei szerint testre szabtuk, így a cégcsoport minden projektjét, pénzügyeit és dokumentumait egy helyen képes kezelni. A bevezetés extra hozadéka volt, hogy a CO3, mint felhő szoftver, a pandémia alatt nagy segítsget nyújtott, hiszen az otthoni munkavégzést azonnal, -out-of-the-box támogatta, különösebb informatika beavatkozás nélkül. Üzleti előny továbbá az elfoglalt vezetők számára, hogy a cég ügyeit mobiltelefonos alkalmazáson keresztül is követhetik.
Weboldal: