Splendex Szoftverfejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság

Splendex Szoftverfejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

2016 óta fejlesztünk digitális termékeket, amelyek valós üzleti értéket teremtenek. A Splendexnél olyan innovatív megoldásokon dolgozunk, amelyek mobil- és webalkalmazások, mesterséges intelligenciával támogatott rendszerek, valamint felhőalapú és skálázható vállalati platformok formájában valósulnak meg. Több mint 10 fős, tapasztalt fejlesztőcsapatunk agilis módszertan mentén dolgozik, ügyfeleinkkel szoros együttműködésben. Büszkék vagyunk arra, hogy olyan projekteken dolgozhattunk, mint a Forbes AI-alapú analitikai eszköze, a Compocity fenntarthatósági alkalmazása. Célunk, hogy hosszú távon működő, testreszabott digitális megoldásokat hozzunk létre, amelyek valódi előnyt jelentenek partnereink számára.

Temékeink

Esettanulmány

A HARDBIT Kft. egy 2003-ban alapított, pécsi székhelyű informatikai vállalkozás, amely saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszereket kínál. Fő tevékenysége a számítógépes programozás. 2023-ban 218 millió forint árbevételt és 18,7 millió forint nyereséget ért el. A cég 16 főt foglalkoztat, ügyfélköre mikrovállalkozásoktól a nagyvállalatokig terjed. Fő terméke a moduláris Frézer ERP rendszer, amely számlázást, készletkezelést, logisztikát, CRM-et és mobilalkalmazásokat integrál. Rugalmas megoldásokat nyújt a vendéglátás, kereskedelem és gyártás területén. Erőssége a testreszabható szoftverfejlesztés kis és nagykereskedelmi ügyfeleknek és a 0–24 órás ügyfélszolgálat, amely az üzletmenet folyamatosságát garantálja.
A HARDBIT Kft., mint szoftverfejlesztő vállalkozás, jelentős ügyfélállománnyal és növekvő munkatársi létszámmal rendelkezik. Fő termékei – köztük a Frézer ERP rendszer – több száz ügyfélnél működnek aktívan, és ezek folyamatos támogatása, értékesítése és fejlesztése komplex működési környezetet eredményez. A vállalat kereskedelmi fókuszú szoftvermegoldásokat nyújt, amelyek magas ügyféligényeket szolgálnak ki, ennek megfelelően a belső folyamatok rugalmassága és átláthatósága kiemelt jelentőségű.
A napi működés során három fő kihívás jelentkezik. Az első a beérkező hibajegyek (support ticketek) rendszerezése és nyomon követése, amelyek gyakran párhuzamosan futnak több ügyféltől, különféle prioritásokkal. A jelenlegi folyamat manuális elemekre támaszkodik, nem biztosít kellő áttekinthetőséget vagy automatizálást, ami időveszteséghez, információelcsúszáshoz és a reakcióidő megnövekedéséhez vezethet. A második kihívás az értékesítési lehetőségek (sales leadek) strukturált kezelése, a potenciális partnerek státuszkövetése, valamint az ajánlatadási és zárási folyamatok támogatása. A különböző értékesítési csatornákon (pl. webes érdeklődések, ajánlások, hideghívások) beérkező információk jelenleg nem egy központosított rendszerbe kerülnek, ami rontja a konverziós arányokat és visszafogja a proaktív értékesítési munkát.
A harmadik terület a belső HR-feladatok kezelése: az új munkatársak beléptetése, a szabadságok, teljesítményértékelések, képzések és egyéb adminisztratív teendők jelenleg decentralizáltan, töredezetten zajlanak, különböző fájlokban és platformokon. Ez nem csak időigényes, de a hibalehetőségeket is növeli.
A cég számára kulcsfontosságúvá vált ezen folyamatok digitalizálása és egységes platformra integrálása. A cél egy olyan megoldás bevezetése, amely az ügyfélkezelés, értékesítés és HR-feladatok átlátható, automatizált működését biztosítja, javítva a válaszadási időt, csökkentve a belső adminisztrációs terheket, és támogatva a cég fenntartható növekedését.
A HARDBIT Kft. saját fejlesztésű ERP rendszerének továbbfejlesztésével egy integrált, testreszabott digitális platformot vezetett be, amely három kulcsterületet érintene: az ügyfélszolgálati ticketkezelést, az értékesítési lehetőségek strukturált nyomon követését, valamint a belső HR-folyamatok automatizálását. A cél egy átlátható, egységes és skálázható rendszer kialakítása volt, amely hosszú távon is képes támogatni a cég növekedését és működésének stabilitását.
A ticketkezelő modul révén a hibabejelentések feldolgozása strukturált, nyomon követhető és automatizált folyamattá vált. A rendszer kategorizálja a beérkező ügyeket, hozzárendeli azokat a megfelelő munkatárshoz, és valós idejű visszajelzést biztosít. Ennek köszönhetően jelentősen csökkent a válaszadási idő, nőtt az ügyfél-elégedettség, és javult az ügyfélkezelés.
Az értékesítési modul lehetővé teszi a különböző csatornákon beérkező leadek központosított kezelését. A rendszer automatikusan frissíti a státuszokat, emlékeztetőket küld a kapcsolattartóknak, és részletes riportokat generál a menedzsment számára. A leadek hatékonyabb kezelése következtében nőtt az aktív ügyfélkapcsolatok száma, csökkenntek az elveszett lehetőségek, és gyorsabbá váltak a zárási folyamatok.
A HR-modul automatizálja a belső adminisztratív feladatokat: a beléptetést, a jelenléti nyilvántartást, a szabadságigénylések kezelését és a teljesítményértékeléseket. Ez nemcsak időt takarít meg, hanem csökkenti az adminisztrációs hibák számát is, miközben egyszerűsíti a munkavállalói ügyintézést.
Az integrált rendszer bevezetésével a HARDBIT működése átláthatóbbá, reagálóképesebbé és hatékonyabbá vált. Az ismétlődő manuális feladatok csökkenése 20–30%-os időmegtakarítást eredményezett, az ügyfélkiszolgálás gyorsult, az értékesítés eredményesebb, és a HR-folyamatok gördülékenyebbé váltak. Ezek az előnyök hozzájárulnak a vállalat versenyképességének erősítéséhez és fenntartható növekedéséhez.