Vodafone Magyarország Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Vodafone Magyarország Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Vodafone Magyarország egyik vezető technológiai és kommunikációs vállalata, amely több, mint 20 éve tevékenykedik sikeresen hazánkban. Lakossági és vállalati ügyfékörünknek teljes körű mobil és vezetékes szolgáltatásokat nyújtunk, legyen az hang-vagy adatszolgáltatás, vagy a rájuk épülő értéknövelt megoldások.
A vállalkozások digitáis fejlődését testre szabott IoT megoldásokkal is segítjük, biztosítva ezzel a hatékonyabb működést, az optimálisabb energiafelhasználást, vagy szenzorok sokasága segítségével épp a pontosabb, adat alapú döntéshozatalt.
Élen járunk az új technológiák bevezetésében: az 5G gyártási automatizáció, robotika, prediktív karbantartás terén nyit új, mobil technológiára épülő dimenziót.
Partnereinkkel közösen gondolkodunk, hogy az ő kreativitásuk, tudásuk és a mi technológiai megoldásaink hogyan tudják új szintre emelni a működési eredményeket.
Vodafone - Together We Can

Esettanulmány

Az MKB Üzemeltetési Kft. az MKB Bank 100 %-os tulajdonú vállalataként a bank saját és bérelt ingatlanjainak kezelésével, üzemeltetésével foglalkozik. MKB Bank Nyrt. Magyarország meghatározó univerzális bankjaként tartós értéket teremt ügyfeleinek, hitelezési aktivitásán keresztül hozzájárul a lakosság és a vállalkozások céljainak megvalósításához. Szakértő munkatársaival, nemzetközi szinten is elismert digitális megoldásaival valamennyi partnere számára magas színvonalú szolgáltatásokat biztosít. Bankunk számára elsőszámú alapérték ügyfeleink professzionális kiszolgálása, melynek alapja az őszinte, támogató ügyfélkapcsolat, kiemelt tényezői pedig az ügyfélkapcsolat és -élmény, az értékőrzés és -teremtés, valamint az innovatív banki megoldások.
A cég elindította a közelmúltban „Megújulás” elnevezésű projektjét, amely nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy alig több mint két év alatt korszerűbbre cserélje informatikai rendszerét, megújítsa szervezetét, üzleti folyamatait, azaz, versenytársait megelőzve, felkészítse a pénzintézetet a XXI. század, a digitalizáció kihívásaira. Az MKB Bank célja a digitális bankká válás, melynek egyik legfontosabb lépése az ügyfélélmény növelése.
A Vodafone-nal együttműködve első lépésként a digitális aláírást valósították meg a bankfiókokban, majd ezt követően bevezették a vendég WiFi-t, amely később a bankbiztonsági szabályokat figyelembe vevő, szeparált hálózaton működő vállalati WiFi szolgáltatássá nőtte ki magát. Vállalatunknál összesen 216 WiFi AccessPoint (vezeték nélküli hozzáférési pont) került telepítésre és szükséges volt egy teljesen új adathálózati kapcsolat kiépítése is minden bankfiókban. Ennek alapja a Cisco Meraki hálózat és az ehhez kapcsolódó, felhő alapú WiFi menedzsment rendszer. Ez utóbbinak köszönhetően a bankfiókokban jelentősen lecsökkent a szerelési idő is, hiszen az eszközök csatlakoztatását követően a konfigurációt már távolról, felhőből vezérelten lehet végezni. Az adatfeldolgozást követően, a mérések egy online felületen érhetők el. A mért értékek megtekinthetők valós időben, de visszamenőleg is elemezhetők, exportálhatók és tárolhatók. Az üzemeltetőnek így lehetősége nyílik a különböző bankfiókok energiafelhasználásának mélyebb elemzésére, összehasonlítására és az energiapazarló működés azonosítására.
A Vodafone Menedzselt WiFi megoldása mindent tartalmaz, amelyre vállalatának szüksége lehet egy robosztus, biztonságos WiFi hálózat kialakításához. A hálózat megtervezését és a szolgáltatás telepítését szakemberek végzik, valamint az üzemeltetési, monitoring feladatokat is levesszük az ügyfél válláról. A Vodafone teljes projektmanagementet biztosított az MKB Bank számára, beleértve a belső projekt menedzsert is. A dedikált mérnökcsapat a nap 24 órájában az ügyfelek rendelkezésre áll, mindezeken felül webes felületen is nyomon követhető a hálózati eszközök állapota. A projekt megnyerésében kifejezetten sokat számított, hogy az ügyfél által meghatározott szoros kiépítési határidőt a Vodafone felelősségteljesen vállalta: a szolgáltatás telepítésére 3 hónap állt rendelkezésre.