Werner Tamás EV
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Saját fejlesztésű dobozos és egyedi szoftverek forgalmazása. Küldetésem, hogy IT megoldásokon keresztül optimalizáljak folyamatokat, munkaműveleteket, ez által javítva partnereim versenyképességét.
Temékeink
Esettanulmány
Tolna Megyei 20-30 főt foglalkoztató vállalkozás. Elektromos, híradás-technikai célú közmű építése, villanyszerelés, optikai hálózat kiépítés, tv és internet szolgáltató nagyvállalat alvállalkozója.
A teljes ügyviteli folyamat során használt adatok szigetszerűen külön álló programokban és számtalan Excel táblában álltak rendelkezésre. Az adatok nehezen voltak áttekinthetők, rengeteg emberi erőforrást emésztett fel a karbantartásuk. A vezetőség nem látott megfelelő kimutatásokat az egyes projektek előre haladása és eredményessége kapcsán. Nehézkes volt az elszámolás a megrendelőkkel, gyakori hibázási lehetőségek veszélye állt fenn. Az egyes adatok nem integráltan jelentek meg, így nem látszottak a gyengeségek és erősségek, hiányzott a hatékony folyamatkontrolling és a tervezhetőség.
Az építési tervdokumentáció részben elektronikusan, részben papíron állt rendelkezésre, nem fért hozzá mindenki egy időben, különböző verziók léteztek egyszerre.
A MetroWorks moduláris ügyviteli rendszer bevezetése az építőipari Projektek kezelésével kezdődött. 1.) Első eredményként az összes futó projekt követhetővé vált a rendszerben, ezzel egyidőben a Dokumentumkezelő modul segítségével a projektekhez tartozó dokumentációk célzottan, gyorsan elérhetővé váltak.
2.) A több helyszínen egy időben tevékenykedő vállalat erőforrás menedzselését sikerült a kapcsolódó modul bevezetésével megoldani. A humán erőforrás, a gépjárművek és az egyéb vonatkozó erőforrások napra és időpontra történő előzetes beosztása és ezen beosztások elérhetősége a műszakvezetők számára jobban tervezett, hatékonyabb kihasználtságot eredményezett.
5.) Logisztikai modul. Az alapanyagok raktározását a logisztikai modul segítségével sikerült egységesíteni. A Pontos raktárkészletek lehetővé tették, hogy tervezett munkavégzések ne csússzanak anyaghiányok miatt. Fontos lépés volt a vagyonelemek nyilvántartásában.
4.) Teljesítést felügyelő modul. A Projektekhez rendelt humán és anyagi erőforrások naplózásával ellenőrizhetővé vált egy projekt aktuális állapota. Könnyen lekérdezhetővé vált a jövedelmezőség.
5.) A bejövő számlák kezelésére szolgáló modul segítette a cég költségeinek projektekhez történő besorolását, így még pontosabb kimutatásokat téve lehetővé. Az automatikus szűrések és figyelmeztető funkciók pedig segítik a céget a számlák hibátlan kezelésében és a fizetési határidők betartásában ezzel javítva a beszállító partnerek cég iránti bizalmát.
A teljes ügyviteli folyamat során használt adatok szigetszerűen külön álló programokban és számtalan Excel táblában álltak rendelkezésre. Az adatok nehezen voltak áttekinthetők, rengeteg emberi erőforrást emésztett fel a karbantartásuk. A vezetőség nem látott megfelelő kimutatásokat az egyes projektek előre haladása és eredményessége kapcsán. Nehézkes volt az elszámolás a megrendelőkkel, gyakori hibázási lehetőségek veszélye állt fenn. Az egyes adatok nem integráltan jelentek meg, így nem látszottak a gyengeségek és erősségek, hiányzott a hatékony folyamatkontrolling és a tervezhetőség.
Az építési tervdokumentáció részben elektronikusan, részben papíron állt rendelkezésre, nem fért hozzá mindenki egy időben, különböző verziók léteztek egyszerre.
A MetroWorks moduláris ügyviteli rendszer bevezetése az építőipari Projektek kezelésével kezdődött. 1.) Első eredményként az összes futó projekt követhetővé vált a rendszerben, ezzel egyidőben a Dokumentumkezelő modul segítségével a projektekhez tartozó dokumentációk célzottan, gyorsan elérhetővé váltak.
2.) A több helyszínen egy időben tevékenykedő vállalat erőforrás menedzselését sikerült a kapcsolódó modul bevezetésével megoldani. A humán erőforrás, a gépjárművek és az egyéb vonatkozó erőforrások napra és időpontra történő előzetes beosztása és ezen beosztások elérhetősége a műszakvezetők számára jobban tervezett, hatékonyabb kihasználtságot eredményezett.
5.) Logisztikai modul. Az alapanyagok raktározását a logisztikai modul segítségével sikerült egységesíteni. A Pontos raktárkészletek lehetővé tették, hogy tervezett munkavégzések ne csússzanak anyaghiányok miatt. Fontos lépés volt a vagyonelemek nyilvántartásában.
4.) Teljesítést felügyelő modul. A Projektekhez rendelt humán és anyagi erőforrások naplózásával ellenőrizhetővé vált egy projekt aktuális állapota. Könnyen lekérdezhetővé vált a jövedelmezőség.
5.) A bejövő számlák kezelésére szolgáló modul segítette a cég költségeinek projektekhez történő besorolását, így még pontosabb kimutatásokat téve lehetővé. Az automatikus szűrések és figyelmeztető funkciók pedig segítik a céget a számlák hibátlan kezelésében és a fizetési határidők betartásában ezzel javítva a beszállító partnerek cég iránti bizalmát.
Weboldal: