Avorasoft Solutions Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk fő profilja egyedi KKV-k számára szánt ERP rendszerek készítése, üzemeltetése.
Temékeink
Esettanulmány
Partnerünk napelemes rendszerek értékesítésével, tervezésével, kivitelezésével, szervizelésével, valamint épület villamossági kivitelezéssel foglalkozik.
A vállalkozás 20 fővel végzi kivitelezői tevékenységét, valamint 40 fős értékesítői hálózatot tart fent.
Szoftverünk fő feladat a vállalkozás értékesítési folyamatainak a segítése, felgyorsítása, rendszerbe foglalása volt.
Az értékesítési folyamatok elkészítése után az engedélyezési folyamat pontos precíz után követese valamint a pénzügyi után követés és tervezési kontroll segítése.
A vállalkozásnál az értékesítők napi munkájának egyik kiemelt része a napelemes rendszerek előzetes árajánlatainak az elkészítése volt, ami a rendszer bevezetése előtt ajánlatonként legalább 30 percet igényelt, ez a rendszerünkkel automatikussá vált.
Fontos része a szoftvernek, az ajánlat elkészítését követően a CRM rendszer segítségével a sales folyamat segítése, ellenőrzése.
A sales folyamatok lezárása után a rendszer a kivitelezés támogatásában nyújt segítséget a projekt kezelővel, valamint a szükséges anyag ki író résszel, valamint a visszáruzással papír alapú feladatát beemelve a rendszerbe, pontos képet kapnak az elhasznált anyag mennyiségekről, ezt össze kötöttük a raktár kezelővel, így az anyag rendelés szükségességéről is időben kap értesítést az ügyfél.
A számlázó rendszer automatikus folyamatainak a segítségével az adminisztráció segítése, a kintlévőség kezelésében nyújt támogatást.
A folyamatok során keletkező adatok alapján a teljes kontrollingot kapott a megbízó, amely megfelelő adatokkal látja el a cégvezetés a megtérüléseikkel és a pénzügyi tervezésekkel kapcsolatban.
A vállalkozás 20 fővel végzi kivitelezői tevékenységét, valamint 40 fős értékesítői hálózatot tart fent.
Szoftverünk fő feladat a vállalkozás értékesítési folyamatainak a segítése, felgyorsítása, rendszerbe foglalása volt.
Az értékesítési folyamatok elkészítése után az engedélyezési folyamat pontos precíz után követese valamint a pénzügyi után követés és tervezési kontroll segítése.
A vállalkozásnál az értékesítők napi munkájának egyik kiemelt része a napelemes rendszerek előzetes árajánlatainak az elkészítése volt, ami a rendszer bevezetése előtt ajánlatonként legalább 30 percet igényelt, ez a rendszerünkkel automatikussá vált.
Fontos része a szoftvernek, az ajánlat elkészítését követően a CRM rendszer segítségével a sales folyamat segítése, ellenőrzése.
A sales folyamatok lezárása után a rendszer a kivitelezés támogatásában nyújt segítséget a projekt kezelővel, valamint a szükséges anyag ki író résszel, valamint a visszáruzással papír alapú feladatát beemelve a rendszerbe, pontos képet kapnak az elhasznált anyag mennyiségekről, ezt össze kötöttük a raktár kezelővel, így az anyag rendelés szükségességéről is időben kap értesítést az ügyfél.
A számlázó rendszer automatikus folyamatainak a segítségével az adminisztráció segítése, a kintlévőség kezelésében nyújt támogatást.
A folyamatok során keletkező adatok alapján a teljes kontrollingot kapott a megbízó, amely megfelelő adatokkal látja el a cégvezetés a megtérüléseikkel és a pénzügyi tervezésekkel kapcsolatban.
Weboldal: