impressive.hu Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Tolna megye
Cégbemutató
Cégünk kis,- és középvállalkozások számára nyújt teljes körű komplex informatikai szolgáltatásokat és megoldásokat. Fő erősségünk, hogy szolgáltatásainkat az ügyfél igényeihez alakítjuk ki. Ügyfeleink számára folyamatos informatikai innovációt biztosítunk, melyeknél a fő szempont, hogy az az ügyfél saját tevékenységi körét kiemelkedően segítse és szolgálja. A szolgáltatási palettánkon jellemző termék az Office 365, Azure és CRM online, illetve az ezek köré épített egyedi fejlesztések és modulok, valamint természetesen a teljes informatikai rendszer felelős menedzsmentje.
Esettanulmány
Ügyfelünk gyakorlatilag egy cégcsoport, akik az országban 4 és Ausztriában 1 telephelyen folytatnak használt és új gépjármű értékesítést, valamint tartós bérleti szolgáltatást. A cégcsoportnál összesen 50-60 alkalmazott dolgozik, többnyire mindenki valamilyen szinten számítógépet is használ a munkájához.
Az ügyfélnél az első hatalmas probléma az volt, hogy a telephelyeken lévő gépjármű készletet teljes pontossággal nem tudták követni, az értékesítő kollégák ha nem tartózkodtak a helyszínen, csak több telefon után tudtak meggyőződni a készlet helyességéről, illetve a még értékesíthető gépjárművekről. Tehát az információáramlás volt a leginkább szűk keresztmetszet, de emellett óriási probléma volt még az is, hogy a vezetők nem tudtak semmilyen képet kapni az aktuális pénzügyi helyzetről, mert a cég könyvelése több hónappal az aktuális helyzet mögött haladt.
Számukra kifejlesztettük a CarMan menedzsment rendszerünket, melyben a gépjárműveket bármely telepre történő beérkezéskor azonnal profilozzák és utána folyamatosan nyomon követik sorsát. A szoftver azonnal információkész, felhőben üzemeltetjük így mindig online és rendelkezésre áll bármilyen készüléken.
Az ügyfélnél az első hatalmas probléma az volt, hogy a telephelyeken lévő gépjármű készletet teljes pontossággal nem tudták követni, az értékesítő kollégák ha nem tartózkodtak a helyszínen, csak több telefon után tudtak meggyőződni a készlet helyességéről, illetve a még értékesíthető gépjárművekről. Tehát az információáramlás volt a leginkább szűk keresztmetszet, de emellett óriási probléma volt még az is, hogy a vezetők nem tudtak semmilyen képet kapni az aktuális pénzügyi helyzetről, mert a cég könyvelése több hónappal az aktuális helyzet mögött haladt.
Számukra kifejlesztettük a CarMan menedzsment rendszerünket, melyben a gépjárműveket bármely telepre történő beérkezéskor azonnal profilozzák és utána folyamatosan nyomon követik sorsát. A szoftver azonnal információkész, felhőben üzemeltetjük így mindig online és rendelkezésre áll bármilyen készüléken.
Weboldal: