HungaroFlow Tanácsadó Kft
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Rólunk
A HungaroFlow Consulting 2000-ben alakult, független, 100%-ban magyar tulajdonú üzleti vállalkozás. Ügyfeleink között Magyarország Kis-, Közepes-, és Nagyvállalati szektorának összes szereplője feltűnik.
Tanácsadói szolgáltatásaink a stratégiaalkotástól, az akciótervezésen át, egészen adott megoldás sikeres bevezetésének a végrehajtásáig terjed (pl.: LEAN vállalati stratégia és akciótervezés, értékesítési folyamat digitalizálása, automatizálása). Több iparágat megjárt, szakmailag magasan felkészült tanácsadóink segítik ügyfeleink hatékonyságjavító – bevétel növelést, és/vagy költség csökkentést megvalósító – programjait.
Cégünk alapvető négy kulcsértéke: agilitás, empátia, szakmai elhivatottság, és az őszinteség. Projektjeinket magas minőségben, transzparensen és eredmény orientáltan hajtjuk végre.
Ügyfeleink sikere a mi sikerünk!
A HungaroFlow Consulting 2000-ben alakult, független, 100%-ban magyar tulajdonú üzleti vállalkozás. Ügyfeleink között Magyarország Kis-, Közepes-, és Nagyvállalati szektorának összes szereplője feltűnik.
Tanácsadói szolgáltatásaink a stratégiaalkotástól, az akciótervezésen át, egészen adott megoldás sikeres bevezetésének a végrehajtásáig terjed (pl.: LEAN vállalati stratégia és akciótervezés, értékesítési folyamat digitalizálása, automatizálása). Több iparágat megjárt, szakmailag magasan felkészült tanácsadóink segítik ügyfeleink hatékonyságjavító – bevétel növelést, és/vagy költség csökkentést megvalósító – programjait.
Cégünk alapvető négy kulcsértéke: agilitás, empátia, szakmai elhivatottság, és az őszinteség. Projektjeinket magas minőségben, transzparensen és eredmény orientáltan hajtjuk végre.
Ügyfeleink sikere a mi sikerünk!
Temékeink
Esettanulmány
Az ügyfél az egyik legnagyobb több - mint 100 főt foglalkoztató - gumiabroncs nagy és kiskereskedelemmel foglalkozó cég.
A cég az országos üzlethálózatához és kirendeltségeihez keresett egy olyan megoldást, amely képes rugalmasan és költséghatékonyan integrálódni a meglévő központi ERP rendszeréhez, illetve képes automatizálni a kirendeltségek és a központi pénzügyi szolgáltatási központja közötti adatáramlást (pl.: szerződések, számlák, bizonylatok, riportok, egyéb adatok kommunikációja).
A SoftExpert Suite megoldás bevezetésére irányuló projekt, több mint 20 folyamat automatizálására terjedt ki. A folyamatok a vállalat telephelyei és a központ közötti adminisztratív és pénzügyi támogató tevékenységeiket foglalták magukba.
A megoldás integrálásra került a meglévő ERP rendszerrel, így lehetővé vált, hogy a vezetés és a kontrolling pontosabb adatokat, és rálátását kapott a kirendeltségek működéséről. Például a SoftExpert munkafolyamat támogatásának és dokumentum menedzsment moduljának a bevezetésével lehetővé vált a szerződések és kapcsolódó teljesítési igazolások digitalizálása. Ennek hatására a digitális folyamatok munkaigénye csökkent, illetve a cash flow menedzsmentet is javult.
Előnyök/Eredmények
• Rendszerintegráció
• Folyamatautomatizálás
• A tevékenységek optimalizálása és nagyobb ellenőrzése
• Segítségnyújtás a tanúsítványok karbantartásában (ISO)
• Alacsonyabb költségek
A cég az országos üzlethálózatához és kirendeltségeihez keresett egy olyan megoldást, amely képes rugalmasan és költséghatékonyan integrálódni a meglévő központi ERP rendszeréhez, illetve képes automatizálni a kirendeltségek és a központi pénzügyi szolgáltatási központja közötti adatáramlást (pl.: szerződések, számlák, bizonylatok, riportok, egyéb adatok kommunikációja).
A SoftExpert Suite megoldás bevezetésére irányuló projekt, több mint 20 folyamat automatizálására terjedt ki. A folyamatok a vállalat telephelyei és a központ közötti adminisztratív és pénzügyi támogató tevékenységeiket foglalták magukba.
A megoldás integrálásra került a meglévő ERP rendszerrel, így lehetővé vált, hogy a vezetés és a kontrolling pontosabb adatokat, és rálátását kapott a kirendeltségek működéséről. Például a SoftExpert munkafolyamat támogatásának és dokumentum menedzsment moduljának a bevezetésével lehetővé vált a szerződések és kapcsolódó teljesítési igazolások digitalizálása. Ennek hatására a digitális folyamatok munkaigénye csökkent, illetve a cash flow menedzsmentet is javult.
Előnyök/Eredmények
• Rendszerintegráció
• Folyamatautomatizálás
• A tevékenységek optimalizálása és nagyobb ellenőrzése
• Segítségnyújtás a tanúsítványok karbantartásában (ISO)
• Alacsonyabb költségek
Weboldal: