STYLERS Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Stylers 2004-től biztosít informatikai megoldásokat a tervezéstől kezdve a legösszetettebb fejlesztéseken át az üzemeltetésig. Azon magyar IT cégek közé vagyunk, akik sikerrel mérettették meg magukat a nemzetközi piacon is. Az Egyesült Államokban működő megoldásainkon keresztül páratlan tapasztalatot szereztünk komplex informatikai rendszerek kialakítása és működtetése során. Itthon szinte elképzelhetetlen látogatószámokkal dolgozunk.
Nemcsak rendszerben gondolkodunk, hanem rendszereket alkotunk. Cégünk működése és projektjeink során is tudatosan törekszünk arra, hogy a lehető legmegfelelőbb kereteket biztosítsunk a megvalósításnak. Fejlesztéseinket agilis szemlélettel és módszertanokkal (scrum, kanban) végezzük és élvezzük.
Projektjeinkben partnereinkkel már a tervezés során proaktívan együtt működünk megadva annak a lehetőségét, hogy az IT rendszerek fejlesztésében szerzett tapasztalatainkat megosztva olyan működő megoldást találjunk, mely hatékony segítséget nyújt megbízóinknak.
Nemcsak rendszerben gondolkodunk, hanem rendszereket alkotunk. Cégünk működése és projektjeink során is tudatosan törekszünk arra, hogy a lehető legmegfelelőbb kereteket biztosítsunk a megvalósításnak. Fejlesztéseinket agilis szemlélettel és módszertanokkal (scrum, kanban) végezzük és élvezzük.
Projektjeinkben partnereinkkel már a tervezés során proaktívan együtt működünk megadva annak a lehetőségét, hogy az IT rendszerek fejlesztésében szerzett tapasztalatainkat megosztva olyan működő megoldást találjunk, mely hatékony segítséget nyújt megbízóinknak.
Esettanulmány
A Chopra Global, www.chopra.com, New York-i székhelyű egészségügyi és wellness szervezet, ami több amerikai fizikai központtal is rendelkezik a keleti és a nyugati parton egyaránt. A cégnek körülbelül 150 állandó alkalmazottja és rengeteg beszállítója van. A személyesen történő önsegítő, spirituális, egészségügyi és wellness rendezvények mellet, melyeket a világról minden pontjáról vonzanak fizetővendégeket, digitális tanfolyamokat, hivatalos képesítéssel végződő kurzusokat és e-commerce platform által értékesített fizikális termékeket is árulnak digitálisan.
A szervezet felhasználói adatbázisa 10 millió felett van és a digitális tartalmak fogyasztói a világ minden részéről használják a digitális tartalmaikat.
A megrendelő által létrehozott Meditation Experience (ME) nevű digitális program, ami eredetileg egy “sales lead generator” -ként indult és új vásárlók bevonzására volt hivatott, olyan méretű népszerűséget ért el, hogy a megrendelő úgy döntött az egész vállalkozást újra strukturálja és a sikert nem csak magában az ME eladásában próbálja maximalizálni, hanem a cég minden területén szeretné kihasználni. Ennek következtében a cég egész információáramlását újra kellet szervezni és egy új technológiát biztosítani. Az ME “freemeium” felállásából adódóan már az ingyenes időszak alatt történő felhasználói adatgyűjtésből a felhasználók érdeklődési köreinek szegmentálása által, a megoldásnak marketing csoportot folyamatos “real-time” információval kellet kiszolgálnia, hogy a csoport azonnali döntéseket tudjon hozni és a stratégiájukat akár napi szinten változtatni tudják. A Sales Team szintén értékes információkat kellett kapjon a gyűjtött adatok alapján és a megoldásnak biztosítania kellet a numerikus felmérését a bejövő “lead” -ek értékének, valamint információval szolgálni arról, hogy egy estleges vevőnek újabb digitális terméket, e-commerce termékeket, vagy egész csomagokat célszerűbb-e eladni melyek már akár több hetes utazással és időtöltéssel párosulnak a világ egy – egy népszerű üdülőhelyén. Ehhez kellet egy olyan technológiát biztosítani, ami vertikálisan követni tudja a hirdetésekre költött összegek konverzióját a regisztrálásokon át, az összes vevői aktivitáson keresztül az összes termék vásárlásáig, maximalizálni minden vásárló költési ciklusát és ezt az új technológiát integrálni kellett a cég már meglévő és működésben lévő rendszereivel.
Mivel a megoldás az egész cég minden rendszerét érintette az implementációt lépésenként, több fázisban kellet elvégezni. A teljes megoldás bevezetése után a csoportok közötti elszigeteltség, amelyek az eredeti felállásban áthidalni csak egyének által, saját motivációból, cégen belüli személyes kapcsolatok által történtek, lényegében megszűnt. Az adatok automatikusan történő áramlásának újonnani lehetősége megnövelte a cég hatékonyságát, rengeteg erőforrást szabadított fel, amik aztán új ötletek formájában kerültek a vezetőség elé és új termékekként kerültek a piacra, új bevételforrásokat generálva ezzel. Az eredetileg tervezett rendszer mellett egy viszonteladó rendszer is ki lett építve, ami által egyedi komissziós elszámolással, külsős eladási partnereket lehet a rendszerbe felvenni és ezek a partnerek további jövedelemforrásként járulnak hozza a kliens sikeréhez a mai napig. Minden egyes csoport bevétele és haszonkulcsa is megnövekedett a technológiai fejlesztések bevezetése után és a fejlesztések megtérülése dollármilliókat generált a megrendelő számára éves szinten.
A szervezet felhasználói adatbázisa 10 millió felett van és a digitális tartalmak fogyasztói a világ minden részéről használják a digitális tartalmaikat.
A megrendelő által létrehozott Meditation Experience (ME) nevű digitális program, ami eredetileg egy “sales lead generator” -ként indult és új vásárlók bevonzására volt hivatott, olyan méretű népszerűséget ért el, hogy a megrendelő úgy döntött az egész vállalkozást újra strukturálja és a sikert nem csak magában az ME eladásában próbálja maximalizálni, hanem a cég minden területén szeretné kihasználni. Ennek következtében a cég egész információáramlását újra kellet szervezni és egy új technológiát biztosítani. Az ME “freemeium” felállásából adódóan már az ingyenes időszak alatt történő felhasználói adatgyűjtésből a felhasználók érdeklődési köreinek szegmentálása által, a megoldásnak marketing csoportot folyamatos “real-time” információval kellet kiszolgálnia, hogy a csoport azonnali döntéseket tudjon hozni és a stratégiájukat akár napi szinten változtatni tudják. A Sales Team szintén értékes információkat kellett kapjon a gyűjtött adatok alapján és a megoldásnak biztosítania kellet a numerikus felmérését a bejövő “lead” -ek értékének, valamint információval szolgálni arról, hogy egy estleges vevőnek újabb digitális terméket, e-commerce termékeket, vagy egész csomagokat célszerűbb-e eladni melyek már akár több hetes utazással és időtöltéssel párosulnak a világ egy – egy népszerű üdülőhelyén. Ehhez kellet egy olyan technológiát biztosítani, ami vertikálisan követni tudja a hirdetésekre költött összegek konverzióját a regisztrálásokon át, az összes vevői aktivitáson keresztül az összes termék vásárlásáig, maximalizálni minden vásárló költési ciklusát és ezt az új technológiát integrálni kellett a cég már meglévő és működésben lévő rendszereivel.
Mivel a megoldás az egész cég minden rendszerét érintette az implementációt lépésenként, több fázisban kellet elvégezni. A teljes megoldás bevezetése után a csoportok közötti elszigeteltség, amelyek az eredeti felállásban áthidalni csak egyének által, saját motivációból, cégen belüli személyes kapcsolatok által történtek, lényegében megszűnt. Az adatok automatikusan történő áramlásának újonnani lehetősége megnövelte a cég hatékonyságát, rengeteg erőforrást szabadított fel, amik aztán új ötletek formájában kerültek a vezetőség elé és új termékekként kerültek a piacra, új bevételforrásokat generálva ezzel. Az eredetileg tervezett rendszer mellett egy viszonteladó rendszer is ki lett építve, ami által egyedi komissziós elszámolással, külsős eladási partnereket lehet a rendszerbe felvenni és ezek a partnerek további jövedelemforrásként járulnak hozza a kliens sikeréhez a mai napig. Minden egyes csoport bevétele és haszonkulcsa is megnövekedett a technológiai fejlesztések bevezetése után és a fejlesztések megtérülése dollármilliókat generált a megrendelő számára éves szinten.
Weboldal: