
Bell Services Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Bell Services Kft. kisvállalati és nagyvállalati üzletviteli, informatikai és marketing tanácsadással, weboldalak és webshopok készítésével és online értékesítési tanácsadással foglalkozik. A Marketing tanácsadást a Lampone Digitális Marketing Ügynökség fantázianéven végzi, a weboldalunk a https://lampone.hu/online-marketing-tanacsadas , ahol megtalál több részletet is a tevékenységünkkel, hozzáadott értékünkkel kapcsolatban.
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
Chef Iparikonyhagepek Kft. nagykonyhai gépek kereskedelmével foglalkozik az online piacon webshopon keresztül. Szakmai háttérrel rendelkezik tulajdonosa séfként dolgozott hosszú éveken keresztül Amikor elkezdtünk együtt dolgozni a cég éves árbevétele hozzávetőlegesen 7 millió forint volt. Ezt a mai napra már több min megháromszoroztuk.
A probléma az volt, hogy a webshop csak egy volt a sok közül, nagy a verseny ezen a piacon is, és csak ritkán találták meg a webshopunkat. Ennek megfelelően csak néha esett be egy-egy megrendelés. A vállalkozás alig termelt nyereséget, már-már a bezárás gondolata is előkerült.
A webshop és a vállalakozás gondolkozásának digitális optimalizációjával és a digitális marketing eszközeivel egy éve alatt teljesen átalakítottuk a céget, ami elkezdett egyre ismertebbé válni. A piaci versenytársakat sok esetben megelőztük az online piacon és egyre több potenciális vevőt tudtunk elérni az online ismertségünk alapján. Jelenleg kimondhatjuk, hogy egy tényező lettünk a magyar piacon a nagykonyhai gépek értékesítésében. Vevői elégedettségünk is nagyon jó, sok visszatérő vevőnk van, de a legnagyobb potenciál továbbra is az új vevők megszerzésében van.
A probléma az volt, hogy a webshop csak egy volt a sok közül, nagy a verseny ezen a piacon is, és csak ritkán találták meg a webshopunkat. Ennek megfelelően csak néha esett be egy-egy megrendelés. A vállalkozás alig termelt nyereséget, már-már a bezárás gondolata is előkerült.
A webshop és a vállalakozás gondolkozásának digitális optimalizációjával és a digitális marketing eszközeivel egy éve alatt teljesen átalakítottuk a céget, ami elkezdett egyre ismertebbé válni. A piaci versenytársakat sok esetben megelőztük az online piacon és egyre több potenciális vevőt tudtunk elérni az online ismertségünk alapján. Jelenleg kimondhatjuk, hogy egy tényező lettünk a magyar piacon a nagykonyhai gépek értékesítésében. Vevői elégedettségünk is nagyon jó, sok visszatérő vevőnk van, de a legnagyobb potenciál továbbra is az új vevők megszerzésében van.