externIT Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

externIT Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az externIT Kft. 2002-ben alakult abból a célból, hogy a legmagasabb szinten közvetlenül szolgája ki partnereit. Megbízóink alapvetően kis- és középvállalkozásokból, valamint magánszemélyekből állnak. Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink, akik minket választottak, csak ajánlani tudnak minket. Eddigi eredményeink és kivitelezéseink jól tükrözik a biztos piaci helyzetünket és a szakmai felkészültséget.

Tevékenységi körünk az informatika és telekommunikáció szinte minden ágát lefedi. Társaságunk létszámát folyamatosan növeljük bővülő ügyfélkörünk kifogástalan kiszolgálása érdekében. Munkatársaink több éves informatikai tapasztalattal rendelkeznek, és folyamatosan képzésekre járnak, ahol a legújabb szoftver és hardver technológiákat sajátítják el.
Elsődleges célunk a megrendelőink teljeskörű kiszolgálása és elégedettsége.

„Mindent egy kézből”

Esettanulmány

Pest megyei 4 fős épitésziroda. Több megrendeléstől erőforráshiány miatt esnek el.
Az épitésziroda informatikai rendszerének megbízhatatlansága gátolta a folyamatos munkavégzést; a munkavégzés nem volt hatékony. A cég olyan munkáktól esett el, amelyeket normál esetben teljesíteni lehetett volna. Az cégnek levelezési gondjai is voltak; előfordult, hogy ügyfelektől érkező levelek elvesztek, illetve az ügyfelek nem minden esetben kapták meg a cég által küldött e-maileket. Nagyon drágán üzemeltetett és közben megbízhatatlanul működő színes plotter és nagyformátumú nyomtatókat használtak.
Az elavult és szedett-vedett számítógéppark fokozatosan lecserélésre került modern, a feladatra megfelelő munkaállomásokra, valamint a nagyformátumú és színes plotter gépeket is modern, gazdaságosan üzemeltethető eszközökre cseréltük. A fontos eszközök szünetmentes áramforrásról üzemelnek, hogy egyrészt az áramingadozástól ne károsodjanak, másrészt, hogy az aktuális munkák áramkimaradás esetén elmenthetőek legyenek és ne vesszenek kárba.
Helyi hálózati tárterületet üzemeltünk be jogosultsági szintek beállításával. A hálózati adattár biztonsági mentése már a felhőbe (Azure-ba) történik, amellyel egyszerre megoldott a hosszútávú mentés és az offsite mentés is. A szoftverlicenszeket rendbe raktuk (néhány esetben legalizáltuk), a tervező szoftvereket pedig frissítettük a legújabb verzióra. A levelezés M365-be történő migrálásával megszűntek a korábbi kommunikációs problémák. M365 felhős tárhely használatával és SSL VPN bevezetésével a pandémia miatt kialakult helyzetre reagálva Home-Office rendszert vezettünk be az ügyfélnél.
A tervező iroda jelenleg 9 fővel üzemel, eredményessége is növekedett. Az alkalmazott informatikai reformok nagyban hozzájárultak az építésziroda sikeres fejlődéséhez.