Nádor Rendszerház Irodaautomatizálási Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
mellékelve: Nador_Rendszerhaz_cegismerteto_2016
Temékeink
Esettanulmány
Az ország egyik vezető jegyértékesítéssel foglalkozó cége, 30 fő alkalmazottal.
Elavult, magas üzemeltetési költségekkel rendelkező nyílt forrású levelező megoldást használtak, különböző verziójú Office irodai csomagokkal. Emiatt a kommunikáció cégen belül és kívül is nehézkes, elengedhetetlen volt a levelezés egységesítése.
A fejlesztés elsődleges iránya egy Microsoft Exchange alapú saját levelezőszerver HW és SW komponenseinek beszerzése és beüzemelése, valamint a munkaállomásokon lévő irodai programcsomagok beszerzése és telepítése volt, azonban ennek költségei meghaladták a rendelkezésre álló keretet, így javaslatunkra megvizsgálták az Office365 előfizetéses konstrukciót. Ennek a megoldásnak az előnye, hogy nagyon alacsony beruházási költséggel az üzleti életben elérhető legmagasabb szintű és legbiztonságosabb levelezési, naptárkezelési szolgáltatások érhetők el kisebb cégek számára is. A választás az Office365 Vállalati Premium csomagra esett, mely a komplett szolgáltatás alapú levelezés, naptárkezelés mellett a kliensekre telepíthető legfrissebb Office irodai csomagot is tartalmazza. A bevezetés, és a levelek a régi rendszerből történt migrálása után Ügyfelünk az elérhető legmodernebb és legbiztonságosabb irodai megoldásokkal rendelkezett. A zökkenőmentes levelezés mellett olyan a hatékonyságot növelő szolgáltatásokat is el kezdtek használni, mint közös naptárkezelés, szervezeten belüli azonnali üzenetküldési megoldás (Skype), és az üzemeltetési költségei minimálisak lettek, hiszen saját szervert sem kell fenntartaniuk.
Elavult, magas üzemeltetési költségekkel rendelkező nyílt forrású levelező megoldást használtak, különböző verziójú Office irodai csomagokkal. Emiatt a kommunikáció cégen belül és kívül is nehézkes, elengedhetetlen volt a levelezés egységesítése.
A fejlesztés elsődleges iránya egy Microsoft Exchange alapú saját levelezőszerver HW és SW komponenseinek beszerzése és beüzemelése, valamint a munkaállomásokon lévő irodai programcsomagok beszerzése és telepítése volt, azonban ennek költségei meghaladták a rendelkezésre álló keretet, így javaslatunkra megvizsgálták az Office365 előfizetéses konstrukciót. Ennek a megoldásnak az előnye, hogy nagyon alacsony beruházási költséggel az üzleti életben elérhető legmagasabb szintű és legbiztonságosabb levelezési, naptárkezelési szolgáltatások érhetők el kisebb cégek számára is. A választás az Office365 Vállalati Premium csomagra esett, mely a komplett szolgáltatás alapú levelezés, naptárkezelés mellett a kliensekre telepíthető legfrissebb Office irodai csomagot is tartalmazza. A bevezetés, és a levelek a régi rendszerből történt migrálása után Ügyfelünk az elérhető legmodernebb és legbiztonságosabb irodai megoldásokkal rendelkezett. A zökkenőmentes levelezés mellett olyan a hatékonyságot növelő szolgáltatásokat is el kezdtek használni, mint közös naptárkezelés, szervezeten belüli azonnali üzenetküldési megoldás (Skype), és az üzemeltetési költségei minimálisak lettek, hiszen saját szervert sem kell fenntartaniuk.