DOCCA Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
2000. óta IT üzemeltetési és rendszergazdai szolgáltatásokat nyújtunk és a Dox rendszer bevezetését végezzük. Rendszeresen dolgozunk multinacionális cégek magyarországi projektjein, főleg brit, holland, amerikai és svájci központi IT-vel, német, svájci, finn, olasz, holland, amerikai, angol, lengyel, román, japán, francia partnerekkel. Nemzetközi helpdesk csoporttal rendelkezünk. Munkánk minőségét külső auditok mérik, többek közt ISO27001 tanúsítvánnyal is rendelkezünk. Cégünkben erős a Google Suite irányzat is, szakembereink rutinosan végzik a Google Cloud Platfom (GCP) szerver migrációkat. Google és Microsoft Partnercég vagyunk. Ezres nagyságrendű szervert és több ezer felhasználói számítógépet üzemeltetünk. Több száz céget és szervezetet üzemeltetünk, támogatunk. Teljes körű ügykezeléssel és a mögötte lévő ügykezelő-rendszerrel (Dox) dolgozunk.
Temékeink
Esettanulmány
A cég lakossági házak kivitelezésével foglalkozik, főként Kecskemét és Budapest körzetében. A kivitelezéshez szükséges minden ágazat számos szakemberével dolgozik, egy időben közel hatvan projektet kézben tartva. A cég forgalma 1,5 milliárd forint.
Az egyidőben zajló kivitelezési munkák szakemberei, illetve az irodai dolgozók közti kommunikáció és kooperáció nem volt kellően dokumentált és nyomonkövethető, a számos feladat nyilvántartása, (ügyfélkapcsolatok, munkalépések, beszerzés, engedélyeztetés, tervrajzok elérése, átadások, reklamációkezelés, stb.) prioritása, változása nehezen volt kézben tartható. A projektek átbeszélése időigényes és nehézkes volt, ez energiaigényes plusz feladatokat jelentett, mely az értékes termelési időből vett el.
A Dox interneten használható feladat nyomonkövető- és csoportmunka rendszerrel a cég összes munkatársa (bármelyik építkezésen is legyen éppen) villámgyorsan értesül minden olyan új feladatról, vagy annak bármilyen változásáról, melyben Ő maga érdekelt. A szoftver egyszerre foglalja magában a dokumentumkezelést, feladat és folyamatkezelést és a levelezést. Mindezzel egy teljes projekt részre bontott alfeladatait nemcsak adott kollégához lehet rendelni, hanem annak prioritását, határidejét, sőt a teljes projekt előrehaladását is látni lehet. A cégműködés és kontrolling hatékonyabbá vált, a vezetőség azonnali tényadatokhoz jut, ami alapján villámgyors és megalapozott döntéseket hozhatnak.
Az egyidőben zajló kivitelezési munkák szakemberei, illetve az irodai dolgozók közti kommunikáció és kooperáció nem volt kellően dokumentált és nyomonkövethető, a számos feladat nyilvántartása, (ügyfélkapcsolatok, munkalépések, beszerzés, engedélyeztetés, tervrajzok elérése, átadások, reklamációkezelés, stb.) prioritása, változása nehezen volt kézben tartható. A projektek átbeszélése időigényes és nehézkes volt, ez energiaigényes plusz feladatokat jelentett, mely az értékes termelési időből vett el.
A Dox interneten használható feladat nyomonkövető- és csoportmunka rendszerrel a cég összes munkatársa (bármelyik építkezésen is legyen éppen) villámgyorsan értesül minden olyan új feladatról, vagy annak bármilyen változásáról, melyben Ő maga érdekelt. A szoftver egyszerre foglalja magában a dokumentumkezelést, feladat és folyamatkezelést és a levelezést. Mindezzel egy teljes projekt részre bontott alfeladatait nemcsak adott kollégához lehet rendelni, hanem annak prioritását, határidejét, sőt a teljes projekt előrehaladását is látni lehet. A cégműködés és kontrolling hatékonyabbá vált, a vezetőség azonnali tényadatokhoz jut, ami alapján villámgyors és megalapozott döntéseket hozhatnak.
Weboldal: